بیوگرافی بازیگر نقش شاهین در سریال سلام آقای مدیر کیست؟ +عکسهای جدید اینستاگرام

0

بیوگرافی سالار بابابیگلو بازیگر نقش شاهین در سریال سلام آقای مدیر کیست‌؟ بیوگرافی بازیگر (نقش شاهین در سریال سلام آقای مدیر) با عکس های جدید و جذاب وی به همراه نشانی اینستاگرام و فیلم و سریال های جدید و خانواده و زندگی شخصی و هنری این بازیگر را در مجله حرف تازه برای شما اماده کردیم .

بیوگرافی بازیگر نقش شاهین در سریال سلام آقای مدیر کیست؟ + عکسهای جدید اینستاگرام

بیوگرافی سالار بابابیگلو بازیگر نقش شاهین در سریال سلام آقای مدیر کیست

مجموعه و سریال سلام آقای مدیر برای اولین بار از شبکه دو سیما پخش شد و بازیگر نقش شاهین (نقش اصلی مرد) توجه مخاطبان و بیننده ها را به خود جلب کرده و علاقه مند هستند تا با نام واقعی و سوابق کاری این بازیگر بیشتر بدانند .

آقای سالار بابابیگلو متولد ۱۴ مرداد ۱۳۷۵ در تهران، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال سلام اقای مدیر به مخاطبان معرفی شد.

عکس های جدید سالار بابابیگلو بازیگر

شروع بازیگری

بازیگری را از دوران مدرسه و دانش آموزی آغاز کرده و با بازی در سریال سلام آقای مدیر به شهرت رسید او در نمایش کلنگی قابل سکونت و به تازگی نیز در فیلم کوتاه شاید سونامی در حال بازی است

گفتنی است که سریال سلام آقای مدیر به کارگردانی علیرضا توانا و تهیه کنندگی منوچهر شهسواری است که درباره مشکلات بچه های یک مدرسه است و داستان از جایی آغاز میشود که روزبه حصاری بازیگر نقش امیرعلی صدرا بعد از فوت همسرش و سپری کردن مراحل افسردگی به عنوان مدیری یک مدرسه انتخاب میشود و ماجراهای این سریال از اینجا آغاز میشود.

بازیگر نقش شاهین در سریال سلام آقای مدیر کیست

سالار بابابیگلو در سلام آقای مدیر در نقش شاهین دانش آموزی که از مدرسه اخراج شد، بازی میکند و بسیا خوش درخشیده است و مورد توجه بیننده های تلویزیوم قرار گرفته است

بیوگرافی سالار بابا بیگلو بازیگر نقش شاهین در سریال سلام آقای مدیر

اینستاگرام اصلی سالار بابابیگلو

صفحه شخصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی salarbababiglo فعال است و می توانید تصاویر بیشتر و برای آشنایی با این هنرمند سری بزنید.

البته اطلاعات زیادی از این هنرمند جوان در دست نیست و با بازی در این سریال به مخاطبان معرفی و بیننده ها با چهره و بازی او آشنا می شوند .

اگر سری به صفحه شخصی او بزنید، عکس هایی متفاوت و جدید و بسیار جذاب از این هنرمند جوان را میتوانید مشاهده کنید.

روزبه حصاری (امیرعلی) و سالار بابابیگلو در سلام آقای مدیر

روزبه حصاری و سالار بابابیگلو

از جمله آثار هنری این هنرمند جوان بازی در نمایش کلنگی قابل سکونت به تهیه کنندگی مجید قناد و … میتوان نام برد.

داریوش فرهنگ، روزبه حصاری (امیرعلی)، ایوب آقاخانی، کاظم بلوچی (پدر شاهین)، علی اوسیوند، فریبا جدی کار، نیکی مظفری (تینا)، سوگل طهماسبی، شیدا یوسفی (روشنک)، سیماخضرآبادی (لیلا)، مجید اکبری، ارسلان قاسمی، مهسا هاشمی (ریحانه)، سهند جاهد، محمد مختاری، فرزین محدث، پیام ملک زاده، حمید معدن کن، هاشم بافقی، روزبه سیاه منصوری، شهرام ربیعی، مهدی عبدلی، امیرحسین بهاء الدینی، غزاله اکرمی، آرزو رضایی، نغمه عسگری و … بازی کردند

نظرات