بیوگرافی محمدرحمان نظام اسلامی مجری قدیمی صدا و سیما تلویزیون؛ خبر ابتلا به کرونا فوت

0

بیوگرافی کامل محمدرحمان نظام اسلامی مجری قدیمی صدا و سیما تلویزیون؛ خبر ابتلا به کرونا و شایعه فوت و خبرهای فوتش در اثر ابتلا به کووید ۱۹ را در بخش بیوگرافی مجله اینترنتی حرف تازه مشاهده کنید.

بیوگرافی محمدرحمان نظام اسلامی مجری قدیمی تلویزیون ایران

بیوگرافی محمدرحمان نظام اسلامی مجری قدیمی صدا و سیما تلویزیون؛ خبر ابتلا به کرونا فوت
محمد رحمان نظام اسلامی مجری و جانباز جنگ تحمیلی و متولد ششم بهمن ۱۳۴۱ در خرمشهر خوزستان می باشد. نظام اسلامی با اجرای برنامه صبح بخیر ایران به بینندگان معرفی شد. شهید کریم نظام اسلامی برادر این مجری معروف تلویزیون است

زندگی شخصی و خانواده/محل تولد

زندگی شخصی، خانواده و همسر محمد رحمان نظام اسلامی

نظام‌الاسلامی از خانواده های شهدا و برادر شهید است و پدرش در دیزل‌آباد لوازم و تجهیزات خودرو می‌فروخت که پیکر پدر و برادرش در بهشت شهدا بروجرد به خاک سپرده شده‌ است.

همسر محمدرحمان نظام اسلامی/فرزندان

همسر محمد رحمان نظام اسلامی

محمدرحمان نظام اسلامی سالها پیش ازدواج کرده و دارای چند فرزند می باشد و تاکنون عکسی از همسرش منتشر نشده است

نظام اسلامی مجری برنامه صبح بخیر وقتی بعد از شهادت برادرش به عنوان گزارشگر جنگی در اواخر اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر یک پای خود را از دست داد.

گزارشگری تا اجرا در تلویزیون (سوابق)

گزارشگری تا اجرا در تلویزیون (سوابق)

محمد رحمان نظام اسلامی بر اثر یک حادثه به صدا و سیما وارد شد و در سال ۱۳۶۰ در آزمون تربیت معلم قبول شد و در حین گزارشگری ا ناحیه پا مجروح شد. او هم اینک مدیریت گروه ایران و جامعه رادیو ایران را بر عهده دارد و مدتی هم به عنوان مجری در تلویزیون فعالیت می‌کرد

جانبازی و بیماری محمدرحمان نظام اسلامی

جانبازی و بیماری محمد رحمان نظام اسلامیهر سال به خاطر ترکش ها در بیمارستان بستری میشود و عفونت وارد خونش می شود و از ناحیه پا دچار مشکل می شود اما امسال کرونا، ریه هایه های او را هم درگیر کرد. البته این درصد درگیری کم است و بحمدالله تحت درمان است.

 شایعه درگذشت محمدرحمان نظام اسلامی در اثر ابتلا به کرونا

با بستری شدن این مجری با سابقه تلویزیون در بیمارستان به دلیل کرونا برخی رسانه ها شایعه کردند که او درگذشته است اما نظام اسلامی این خبر را تکذیب کرد و گفت: گلایه دارم که بدون سند، مطلبی را نشر می دهند و باعث نگرانی دوستان می شوند؛ به لطف خدا و دعای خیر مردم، جای نگرانی نیست و حالم رو به بهبود است.

نظرات