بازیگر نقش راما در سریال رهایم کن کیست بیوگرافی و عکس های خانواده

0

بازیگر نقش راما در سریال رهایم کن کیست بیوگرافی و عکس های خانواده

بازیگر نقش راما در سریال رهایم کن کیست بیوگرافی و عکس های خانواده و شخصی و ناگفته های بازی محمدصادق میرمحمدی بازیگر نقش راما در سریال رهایم کن را می خوانید

بازیگر نقش راما در سریال رهایم کن کیست بیوگرافی و عکس

مجموعه «رهایم کن» با کارگردانی شهرام شهرام حسینی ساخته شده و این روزها از شبکهنمابش خانگی پخش می‌شود و بازیگران بسیار زیادی در این سریال مشغول بازی هستند که یکی از آن ها بازیگر نقش «راما» می باشد که با بازی محمدصادق میرمحمدی کودک سندروم دان می باشد. محمد صادق میرمحمدی بازیگر نقش راما در سریال رهایم کن میباشد.

راما در سریال رهایم کن کیست

راما در سریال رهایم کن کیست

محمد صادق میرمحمدی بازیگر خردسال متولد سال ۱۳۹۰ در تهران می باشد . محمد صادق کودکی مبتلا به سندروم داون که در سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی هنرنمایی کرده است توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده است.

این کودک سندروم‌ داونی نقش راما پسر حاتم با بازی محسن تنابنده را در سریال رهایم‎کن بازی می کند و به خوبی از پس نقش خود برآمده است.

محمدصادق میرمحمدی بازیگر نقش راما در سریال رهایم کن

سوابق بازیگری

اگر چه محمد صادق میرمحمدی سابقه ای در بازیگری ندارد، اما از کودکی فیلم های بسیار زیادی را دیده است و به بازیگری علاقه داشته و حالا به یکی از آرزوهایش رسیده است.

مادرش درباره بازیگر شدن پسرش می گوید: محمدصادق افراد سریال رهایم کن را همکار خود می دیده است و به بقیه با افتخار می گوید که سرکار می رود. همه خانواده های سندروم داون از موفقیت کودکان خود خوشحال می شوند و دوست دارند کودکان مستقلی را تربیت کنند.

عکس شخصی بازیگر نقش راما در سریال رهایم کن

بازیگر نقش راما در سریال رهایم کن کیست

راما، پسربچه ۶ ساله‌ای که با درک موقعیتش در سریال و بازی خوب سعی می‌کند به خوبی از پس نقشی که دارد، بربیاید

خانواده

مادر این بازیگر خردسال از عوامل سریال رهایم کن تشکر کرده برای اینکه فرزندنش را وارد بازیگری کرده اند. راما پسر حاتم، شخصیت اصلی داستان است و بخش مهمی از ماجراهای زندگی حاتم به حضور این فرزند ربط دارد.

یکی از درخشان‌ترین موقعیت‌هایی که با بازی او رقم می‌خورد، خنده‌ها، گریه‌ها، بغض‌ها و دیالوگ‌های جذابش به قدری حالاتش را طبیعی و دقیق به نمایش می‌گذارد که گاهی اوقات شک می‌کنیم بازیگر است و صرفا درحال اجرای نقش.
زمانی که راما را گروگان گرفته‌اند. بعد از شنیدن صدای گلوله، از ترس می‌زند زیر گریه و این گریه تا زمانی که حاتم او را نجات دهد ادامه دارد.

بطور کلی رابطه میان راما و حاتم، بسیار درخشان از آب درآمده و کاملا مشخص است این موقعیت جذاب به واسطه تمرین‌های فراوان او با محسن تنابنده شکل گرفته است. جایی که در قسمت هشتم بعد از سکانس گروگان‌گیری و آنهمه تشویش و بحران، راما را در آغوش حاتم می‌بینیم، می‌توانیم به درک آرامش عمیقی در روابط میان آنها برسیم. احتمالا در قسمت‌های بعدی با فاش شدن راز ازدواج حاتم با مارال برای همسر سابق حاتم، شاهد موقعیت‌های جدیدی برای راما در سریال خواهیم بود

نظرات