مهمان دورهمی امشب جمعه ۵ ادریبهشت ۹۹ کیست؟ + عکس و بیوگرافی

0

مهمان دورهمی امشب جمعه ۵ ادریبهشت ۹۹ کیست؟ + عکس و بیوگرافی

دورهمی جمعه ۵ اردیبهشت ۹۹ با حضور یک مهمان خاص و ویژه به نام “مهران احمدی” با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم پخش میشود که در ادامه توضیحات کامل و عکس و بیوگرافی این چهره سرشناس را برای کاربران عزیزان میدهیم . با ما همراه باشید این مهمان را به شما معرفی کنیم

مهمان دورهمی امشب جمعه 5 ادریبهشت 99 کیست؟ + عکس و بیوگرافی

مهمان امشب دورهمی ۵ ادریبهشت ۹۹

توجه: مهمان جمعه شب ۵ ادریبهشت مهران احمدی است که از سوی عوامل برنامه دورهمی و مهران مدیری نام این مهمان را اعلام شد و مشخص شد که برنامه امشب «دورهمى» جمعه ٩٩/٢/۵ با حضور مهران احمدى ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می گردد.

مهران احمدی مهمان دورهمی امشب جمعه 5 ادریبهشت 99

خلاصه زندگینامه مهران مهمان امشب دورهمی

مهران احمدی، بازیگر و کارگردان محبوب ایرانی در ۱ اسفندماه ۱۳۵۲ متولد شده و در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شده. برای در اوردن خرجی دانشگاه مدتی رو در رستوران گارسونی میکرده اسـت.
مهران احمدی متاهل است. او اکنون یک دختر به اسم باران دارد و که او را با تمام وجود دوست دارد؛ به گونه ای که همیشه عاشق تفریح کردن با دخترش است. مهران می گوید دخترم عاشق امیر تتلو است و در ماشین آهنگ های او را گوش می دهد.

لازم به ذکر است برای اطلاع دقیق از زمان پخش برنامه دورهمی باید گفت که این برنامه، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و ساعت ۶، ۱۱ و ۱۷ روز بعد باز پخش می‌شود.

 بعد از پایان تعطیلات نوروزی، دورهمی به روال سابق خود برگشت و مجددا در شب های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن می رود.
دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرده و تا کنون سه فصل از این برنامه روی انتن شبکه نسیم رفته و فصل چهارم برنامه دورهمی نیز از شب یلدای ۹۸ شروع به پخش کرده و فقط کمی با فصل های قبلی متفاوت است این که در این فصل از برنامه، آیتم‌ های نمایشی دیده نمی‌ شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتو‌ها با دعوت از خوانندگان پاپ و سنتی پخش میشود. مهران مدیری متولد فروردین ۱۳۴۶ و از کارگردانان و مجریان و بازیگران توان مند صدا و سیما و سینما و تلویزیون است

لازم به ذکر است برای اطلاع دقیق از زمان پخش برنامه دورهمی باید گفت که این برنامه، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و ساعت ۶، ۱۱ و ۱۷ روز بعد باز پخش می‌شود.

نظرات