بازیگر نقش نیوشا در سریال دراکولا کیست؟ +بیوگرافی و عکس شخصی شکیلا سماواتی

0

شکیلا سماواتی «بازیگر نقش نیوشا» در سریال دراکولا است که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «شکیلا سماواتی» بدانید را در این اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر نقش نیوشا در سریال دراکولا کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی شکیلا سماواتی

شکیلا سماواتی بازیگر نقش نیوشا در سریال دراکولا کیست

سریال دراکولا مهران مدیری از فروردین ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی پخش شده و بازیگر نقش نیوشا نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است. برای آشنا و معرفی این بازیگر جدید، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری شکیلا سماواتی و همسرش را برای شما منتشر کردیم.

حرف تازه – شکیلا سماواتی؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد دهه هفتاد در تهران، با بازی در فیلم راند چهارم و سریال دراکولا مهران مدیری به مخاطبان معرفی شد .

شکیلا سماواتی بازیگر نقش نیوشا در سریال دراکولا کیس

شروع بازیگری

از ۱۳ سالگی وارد کار هنری شده و کارش را از پشت صحنه بازی زنده آغاز کرده و با علم آموزی و شرکت در کلاس های مختلف، فن بازیگری را ادامه داد و کارش را در عرصه تئاتر آغاز کرده است و با حضور در کلاس ها و ورکشاپ های مختلف آموزش بازیگری، تکنیک ها و فنون این هنر را آموخته و سپس وارد سینما شده است.

او بعد از مدتی فعالیت در تئاتر و اجرای نمایش های موفق، برای اولین بار با فیلم راند چهارم در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی علیرضا امینی، وارد سینما شد.

پیج اینستاگرام شکیلا سماواتی

بازی در فیلم راند چهارم

فیلم سینمایی راند چهارم در سال ۹۸ به کارگردانی علیرضا امینی اولین تجربه بازیگری سماواتی در عرصه سینما است که نقشی بسیار تاثیر گذار داشته است

بیوگرافی بازیگر نقش نیوشا در سریال دراکولا

شکیلا سماواتی در جدیترین آثار هنری خود در سال ۹۹ در سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در نقش نیوشا کالفات بازی کرده که یکی از بازیگران اصلی این سریال در کنار محمد بحرانی و سیما تیرانداز و ویشکا آسایش و … است.

او نقش نیوشا پرستار بچه مینا با بازی سیما تیرانداز و چمچاره با بازی محمد بحرانی را بر عهده دارد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکسهای ویشکا آسایش بازیگر و همسرش

بیوگرافی بازیگر نقش نیوشا در سریال دراکولا

پیج اینستاگرام شکیلا سماواتی

صفحه شخصی این بازیر در اینستاگرام با آیدی فعال است که میتوانید با فالور کردن او دنبال کرده و با فعالیت ها و عکس های جدید شخصی و هنری او آشنا شوید.

بیوگرافی بازیگر نقش نیوشا در سریال دراکولا

 

نظرات