بازیگر نقش مسعود در سریال باخانمان کیست؟ بیوگرافی

1

بازیگر نقش مسعود در سریال باخانمان کیست؟ بیوگرافی بازیگر نقش «مسعود خاکپور» (نقش اول مرد) در «سریال باخانمان» با بازی حسام محمودی بازیگر تئاتر و تلویزیون با عکس های شخصی و فیلم ها و سریال ها و اینستاگرام و ازدواج و همسرش را در مجله حرف تازه میخوانید‌

بازیگر نقش مسعود در سریال باخانمان کیست؟ بیوگرافی

بیوگرافی حسام محمودی بازیگر نقش مسعود در سریال باخانمان کیست؟

آقای حسام محمودی بازیگر کمتر شناخته شده تئاتر و تلویزیون و سینمای ایران که پیش از این تجربه بازی در سریال گرگ و میش را داشته حالا در قامت بازیگر در ژانر کمدی و طنز در سریال باخانمان ظاهر شده است. با این بازیگر آشنا شوید‌

این بازیگر ایرانی متولد ۱۳۶۵ در تهران، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است.

بیوگرافی حسام محمودی بازیگر نقش مسعود خاکپور در سریال باخانمان

سوابق بازیگری

محمودی سالها در تئاتر کار کرده و از بازیگران سرشناس و با سابقه تئاتر محسوب میشود، کار تصویری را از سال ۹۱ آغاز کرده است . از جمله فیلم ها و سریال های جدید این بازیگر میتوان به آستیگمات, سایه فیل, سد معبر, راه طولانی, مرگ ماهی, سپید به رنگ مروارید, امروز, حق سکوت, مردن به وقت شهریور, شب بیرون, خسته نباشید! ,رمانتیسم عماد و طوبا و … اشاره کرد.

حسام محمودی متاهل است و ازدواج کرده، او یک دختر ۴ ساله دارد.

عکس دختر حسام محمودی

عکس دختر حسام محمودی فرید

اسم واقعی مسعود در سریال باخانمان

حسام محمودی در نقش مسعود خاکپور ، استاد دانشگاه و پسر یک مرد ثروتمند با بازی آتیلا پسیانی را بازی می کند که پدرش یک بازاری پولدار است اما به خاطر موقعیتش در دانشگاه ، دوست ندارد که دارایی و ثروت و ماشین ۶ میلیادریش لو برود و برای اینکه بتواند عضو هیات علمی شود نباید ماشین گرانقمیت داشته باشد.تلاش مسعود برای پنهان کردنش دارد.

او در سریال با خانمان یکی از نقش های اصلی را بازی می کند و قرار است عضو هیات علمی دانشگاه شود و باید ساده زیستی داشته باشد. او عاشق دخترعموی خود به نام سمانه با بازی مارال فرجاد که یک دندانپزشک است شده ولی زن عمویش با این ازدواج مخالف است.

حسام محمودی در این سریال با حسن پورشیرازی، اتیلا پسیانی، مارال فرجاد (سمانه) و افسانه بایگان (مهری) الهام اخوان (گوهر) هم بازی است.

در سریال با خانمان نقش مسعود را بازی می‌كنم كه استاد معارف دانشگاه است كه درگیر اتفاقاتی می‌شود. ویژگی نقش مسعود این بود كه جزو شخصیت‌های اصلی سریال بود.

بیوگرافی بازیگر نقش مسعود در سریال باخانمان کیست؟

ضمن این‌كه من تا قبل از سریال باخانمان تجربه بازی در سریال‌های طنز و كمدی را نداشتم و همه كارهایم جدی بود. از این لحاظ نقش مسعود برایم جذابیت‌های زیادی داشت و علاقه‌مند بودم این نقش را ایفا كنم. ضمن این‌كه مسعود در موقعیت‌های طنز متفاوت قرار می‌گیرد.

امیدوارم مردم سریال را دوست داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند.

پیج اینستاگرام حسام محمودی

صفحه شخصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی hesammahmudifarid فعال است و فالورهای چشمگیری ندادد. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با کارهای هنری و دیدن عکس های جدید و خاص وی هستید به آیدی درج شده مراجعه کنید .

1 دیدگاه در “بازیگر نقش مسعود در سریال باخانمان کیست؟ بیوگرافی

  1. ستاره گفت:

    من خیلی سریال با خانمان را دوست دارم

نظرات