فیلم کامل / توهین خواهر پانته آ بهرام به قشر ضعیف در برنامه همرفیق

4

ماجرای توهین خواهر پانته آ بهرام به قشر ضعیف در برنامه همرفیق و فیلم کامل گفتگوی جنجالی همرفیق خواهر پانته آ بهرام در همرفیق و اظهارنظر او درباره جایزه ۲۰ میلیون تومانی به مردم را ویدئوی زیر ببینید.

فیلم کامل / توهین خواهر پانته آ بهرام (رکسانا بهرام) به قشر ضعیف در برنامه همرفیق

فیلم توهین خواهر پانته آ بهرام به قشر ضعیف در برنامه همرفیق

پانته‌آ بهرام، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به همراه خواهرش رکسانا بهرام که در تئاتر فعالیت دارد پنجشنبه ۶ خرداد مهمان همرفیق شهاب حسینی بودند که اظهار نظر وی درباره جایزه ۲۰ میلیون تومانی و قشر ضعیف و طبقه پایین جامعه مورد انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی و چهره های معروف کشور شده است که در ادامه ویدئوی جنجالی توهین و اهانت خواهر پانته آ بهرام به قشر ضعیف را ببینید.

پانته‌آ بهرام، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به همراه خواهرش رکسانا بهرام که در تئاتر فعالیت دارد پنجشنبه ۶ خرداد مهمان همرفیق شهاب حسینی بودند

در قسمتی از برنامه شهاب حسینی از خواهر پانته‌آ بهرام می‌پرسد: نظرت در مورد جایزه ۲۰ میلیون تومانی برنامه به مخاطبین چیست؟ خواهر پاسخ داده که با توجه به طبقه ای که هستن عدد خوبیه؟!

فیلم را در زیر ببیند:

🔹 پانته‌آ بهرام به همراه خواهر خود مهمان جدیدترین قسمت برنامه «همرفیق» بودند. در ادامه برنامه چند ویدئو از مردم پخش می‌شود و قرار است به یکی از شرکت‌کننده‌ها هدیه ۲۰میلیون تومانی بدهند، شهاب حسینی از مهمانان می‌پرسد«نظرتون راجع‌به هدیه ۲۰میلیون تومانی چیست؟ خواهر پانته‌آ بهرام می‌گوید: با توجه به طبقه‌شان به نظرم خیلی زیاد هم هست.

🔹این ویدیو با واکنش‌های منفی در فضای مجازی روبرو شده است و سوال اینجاست چرا نظارتی بر برنامه‌های ضبط شده پلتفرمی نیست تا از وجود چنین حاشیه‌هایی جلوگیری شود؟

فیلم کامل / توهین خواهر پانته آ بهرام به قشر ضعیف در برنامه همرفیق

واکنش حامد عسگری شاعر به اهانت رکسانا بهرام

حامد عسگری شاعر معروف در واکنش به بخشی از صحبت‌های پانته‌آ بهرام و خواهرش در برنامه همرفیق نوشت: ‏خانم بازیگر و خواهرشون مهمان ‎همرفیق‌ اند، چند ویدئو از مردم پخش میشود و ۲۰میلیون تومن قرار است به یکی از شرکت‌کننده‌ها هدیه بدهند، سیدشهاب میگوید: نظرتون راجع به بیست تومن؟؟ خواهر خانم بازیگر می‌گوید: با توجه به طبقه‌شون به نظرم زیاد هم هست.حالمون خوب نیست خواهشا شما دوزاری ها هم لگدمون نزنین.

 

4 دیدگاه در “فیلم کامل / توهین خواهر پانته آ بهرام به قشر ضعیف در برنامه همرفیق

  1. آزاده گفت:

    حضور محترم خواهر پانته آ بهرام عرض کنم که اگه ۲۰ میلیون برای ما قشری که به قول تو هستیم خوبه و زیاده در عوض اسم هنرمند هم روی شما گزاشتن خیلی زیاده و به قول حامد عسگری همون دوزاریا بزاریم خوبه
    نوش جون

  2. شاهین گفت:

    اصلا نه خودش خوشم میاد نه بازیش
    خواهر هم که گل کاشت
    واقعا اون خنده هایی که میزدی و قشر ضعیف رو مسخره میکردی بعدا حجالت نکشیدی که هم وطن خودت رو با ۲۰ میلیون قیاس کردی که یعنی ما پایین شهریا ۲۰ میلیون ندیدیم تا حالا؟؟؟

  3. نازی گفت:

    خانم رکسانا بهرام ما اگه ۲۰ میلیون تومن برامون به قول شما زیاده، به خاطر اینکه خودمون رو و شرفمون و انسانیت مون رو هر جایی خرج نکردیم
    هستن کسانی که ۲۰ میلبون یه جا ندیدن اما ادم شعور دارن و حرف زدن در هر جایی رو بلد هستن که دل بعضی از هموطنان شون رو نمیشکنن
    شما هنرمند هستی؟؟؟؟؟
    هنر دل شکستن؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. سمیرا گفت:

    واقعا دم حامد عسگری گرم خوب گفته شما دوزاریا
    هر کی ننه ش قهر میکنه میره بازیگر میشه
    حالا خوبه این دو تا خواهر زباد شناخته نیستن اینقد ادا و اصول درمیارن

نظرات