معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم عطش

0

فیلم “عطش، فیلمی ایرانی به کارگردانی محمدحسین فرح بخش و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی است. این فیلم جنجالی در ژانر اجتماعی در سال ۸۱ ساخته و برای اولین بار در خرداد ۸۲ اکران شد. حالا قرار است برای اولین بار این فیلم از طریق تلویزیون پخش شود. ”عطش” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر آشنا و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم عطش

 

خلاصه داستان

فیلم “عطش” روایتگر ماجراهای شخصی به نام “نادر” است که بعد از آزادی از زندان به سراغ “منوچهر” رفته و با پیشنهاد او برای سرقت از یک جواهر‌فروشی رو به‌ رو می‌شود.

داستان فیم عطش

پیشنهادی که او را وسوسه می‌کند تا برای آخرین بار هم که شده، به سمت خلاف بازگشته و با همکاری دو نفر دیگر و با استفاده از مهارت‌های آنان، خود برای این سرقت بزرگ را آماده کند و این تازه اول ماجراست…

 

اسامی بازیگران فیلم عطش

اسامی بازیگران فیلم عطش

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمدحسین فرح بخش، تهیه کننده: عبدالله علیخانی، نویسنده: پیمان معادی، مدیر فیلمبرداری: فرج الله حیدری، سرپرست تدوین: کامران قدکچیان، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه: حسین مجد، طراح لباس: پیمان معادی، آهنگساز: کیوان جهانبخشی.

 

زمان پخش فیلم عطش

فیلم “عطش” قرار است پنجشنبه ( مصادف با ۱ آبان ماه) راس ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

 

نظرات