اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چسب زخم با نقش ها +عکس ها و داستان

1

سریال چسب زخم : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال چسب زخم با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی ساناز سماواتی،اتابک نادری،سیاوش مفیدی و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال چسب زخم

این سریال به کارگردانی سید حامد تهرانی علوی و تهیه‌کنندگی روشان امیری محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر خانوادگی،کمدی و درام است. این سریال قرار است از شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ از شبکه پنج سیما ساعت ۱۹ پخش شود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “چسب زخم” و بازیگران آن می پردازیم. با ما باشید.

خلاصه داستان

داستان زندگی زنی است به نام هما که به عنوان کمک بهیار در بیمارستانی مشغول به کار است. حادثه ای زندگی هما را دستخوش تغییراتی می کند. هما برای رفع مشکلاتش…

زمان پخش سریال چسب زخم

اسامی بازیگران سریال چسب زخم

ساناز سماواتی

زاده ۸ فروردین ۱۳۵۰ در تهران، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. بازی در سینما را از سال ۱۳۷۳ با فیلم حامی به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی آغاز کرد. وی با بازی در سریال نود شب ساخته مهران مدیری به شهرت رسید. ایشان با بازی در فیلم ها و سریال هایی چون متهم،جوانی،ضیافت،مسافر،نقطه چین،وارش،خوشنام و…به شهرت بیشتری رسید. وی همچنین متاهل میباشد.

بازیگران سریال چسب زخم

ساناز سماواتی در سریال چسب زخم

اتابک نادری

زاده ۱۵ اسفند ۱۳۴۹، اردبیل بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او پسرعموی “محمد نادری” بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. مجموعه تلویزیونی در پناه تو ساخته حمید لبخنده نخستین تجربه بازیگری در تلویزیون است و نخستین فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۶۷ بعنوان بازیگر در فیلم سینمایی چشم عقاب شروع نمود. وی توانست با بازی در مجموعه شوق پرواز به شهرت  برسد و با بازی در فیلم هایی چون هیوا،ترنج،عشق فیلم و… و سریال هایی چون جنگ ۳۹،ولایت عشق،خانه پدری،پدر خوانده،پول کثیف،ستایش ۱،گاندو،بچه مهندس ،بی نشان و… به شهرت بیشتری برسد.

اتابک نادری

سوسن پرور

زاده ۱۳۵۴، اراک بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. ایشان بعد از کلی تلاش در سال ۱۳۸۷ با سریال بزنگاه به شهرت رسید،سپس سال ۱۳۷۹ با فیلم زندان زنان به کارگردانی منیژه حکمت وارد سینما شد. ایشان فیلم های و سریال هایی بازی کردند که باعث شده به شهرت بیشتری برسد از جمله : پشت در خبری نیست،بوتاکس،خوب بد زشت،آقا و خانم سنگی،خداداد و….

خلاصه سریال چسب زخم

سوسن پرور بازیگر سریال چشب زخم

سیاوش مفیدی

زاده ۱ آبان ۱۳۴۸ در تهران بازیگر و کمدین ایرانی است. وی در سال ۱۳۷۵ با حضور در مجموعه تلویزیونی غبار نور به کارگردانی محمدرضا اصلانی وارد دنیای بازیگری شد.او با بازی در طنز خنده بازار به شهرت رسید و با بازی در فیلم هایی چون مبارزان کوچک،گیلدا،زیر نظر و..و و سریال هایی چون آژانس دوستی،سه دونگ سه دونگ،شکر آباد،معمای شاه،نون خ،پلاک ۱۳ و… شهرت ایشان را بیشتر کرد.

سیاوش مفیدی

دیگر عوامل

مدیر تولید: محمد جواد سیانکی، مدیر فیلم‌برداری: رسول خدابنده لو، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: مجتبی طاهرخانی، منشی صحنه: الهام اصغری طراح صحنه و لباس: روشان امیری، مدیر صدابرداری: عباس ایمانی، طراح گریم: بهاره برازمند، مدیر تدارکات: محمدعلی گلی،‌ عکاس: زهرا اصغری، روابط عمومی: پندار خمارلو.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چسب زخم با نقش ها +عکس ها و داستان

  1. مرتضی گفت:

    باریکلا حامد تهرانی علوی کارگردانی هم کرده

نظرات