بیوگرافی دکتر جعفر میعادفر پزشک متخصص و همسر و فرزندانش + عکس و سوابق شغلی

0

بیوگرافی دکتر جعفر میعادفر کیست؟ بیوگرافی و سوابق دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور +عکس و همسر و فرزندان و مدرک تحصیلی و زندگینامه دکتر جعفر میعادفر ویکی پدیا و آدرس مطب و زندگینامه کامل ایشان به مناسبت انتصاب به ریاست سازمان اورژانس کشور را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی دکتر جعفر میعادفر پزشک متخصص و همسر و فرزندانش + عکس و سوابق شغلی

بیوگرافی دکتر جعفر میعادفر

دکتر جعفر میعادفر متولد دهه ۴۰ شمسی در تهران است. او دارای مدرک تحصیلی دکترای حرفه ای پزشکی است که در تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۰، با حکم بهرام عین اللهی وزیر بهداشت دولت ابراهیم رئیسی رئیس سازمان اورژانس کشور شد

سوابق دکتر میعادفر رئیس اورژانس کشور

دکتر میعادفر پیش از انتصاب به ریاست اورژانس کشور به عنوان معاون اجرایی اورژانس و بازرس ویژه وزارت بهداشت فعالیت کرده است و در طول معاونت خود خدمات شایانی را انجام داده است و از مدیران ارشد بسیار دلسوز و وظیفه شناس است

گفتنی است که میعادفر دارای مدرک دکترای تخصصی با شماره ی نظام پزشکی میعادفر ۴۴۶۰۲ میباشد.

سوابق جعفر میعادفر در ریاست سازمان اورژانس کشور

گفتنی است، پیمان صابریان در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت از سرپرستی این سازمان استعفا داده بود.

حکم بهرام عین اللهی وزیر بهداشت برای دکتر میعادفر به عنوان رئیس سازمان اورژانس کشور

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جعفر میعادفر
با سلام

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید در این راستا و با توجه به تعهد و تخصص و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی همچنین به استناد ماده ۱۴ اساسنامه سازمان فوریت‌های پیش بیمارستانی اورژانس کشور به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس سازمان اورژانس کشور منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و جوانب شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با توکل به خداوند متعال حمایت و پشتیبانی دولت مردمی فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص و متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

گفتنی است، پیمان صابریان در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت از سرپرستی این سازمان استعفا داده بود.

نظرات