ایده های جدید و جذاب کمد های کلوزیت – ویژه ۹۹

0

کمد های کلوزیت ، که به عنوان کمد های بدون در و بدون دستگیره شناخته شده اند. این روزها طرفداران زیادی را در جهان برای طراحی دکوراسیون خانه هایشان، پیدا کرده است. بازار این نوع کمد ها بشدت داغ هست و میشه گفت بتازگی خیلی مد شده اند. به همین علت، مجله اینترنتی ” حرف تازه “، تصمیم گرفت تا برای شما عزیزان مجموعه ای از ایده ناب و جذاب کمد های کلوزیت را برای طراحی دکوراسیون خانه هایتان جمع اوری کند، برای دیدن این تصاویر باما همراه باشید.

ایده های جدید برای کمد های کلوزیت 99 - 2020

 

کمد های کلوزیت

نام دیگر کلوزت کمد لباس یا رختکن می باشد. البته منظور از رخت کن برای حمام نیست بلکه کمد برای اتاق خواب می باشد. خانه هایی که فضای آن بزرگ است وجود کمد کلوزت یکی از قسمت های اصلی و مورد نیاز افراد این ساختمان می باشد. کلوزت به خاطر فضای استفاده درست از فضا برای افرادی که البسه زیادی دارند مناسب می باشد. کلوزت ها به سبک های مختلف ساخته می شوند مثل کلوزت های مدرن و کلوزت های کلاسیک.

کمد های کلوزیت

 

ویژگی های کمد های کلوزیت

شاید در وهله اول استفاده از این کمدها برایتان عجیب باشد، اما همان طورکه ما بسیاری از تغییرات مانند کابینت های بدون دستگیره را شناخته وقبول کردیم، این بار هم مدل کمد لباسبدون درب را ارائه می دهیم! نمونه هایی که می بینید، نشان می دهد که لباس ها مانند اشیا تزیینی و دکوری در فضای اتاق خواب عمل می کنند و این کمد کاربری و زیبایی را در کنار هم ایجاد کرده است. وجود فضاهای ذخیره سازی متنوع در کنار هم، یک طراحی هوشمندانه و البته استفاده آسان را ارائه داده است.

ویژگی های کمد های بدون در

 

جداسازی برای نگه داری مدل های مختلف

شما می توانید مدل های مختلف لباس خود را طبقه بندی کنید. مثلا کت و شلوار ها در یک قسمت, کروات ها، کفش ها، کیف ها و…

 وجود یک آیینه تمام قد

یکی از تمام مشکلاتی که همه افراد بعد از پوشیدن لباس دارند این است که دوست دارند ببینند لباس روی اندام آن ها چگونه است. وجود آیینه قدی این مشکل را برای آن ها حل می کند.

وجود مبلمانی برای نشستن و پوشیدن کفش
به چنین مبلمان هایی پاف گفته می شود. اگر لباس شما اتو دارد و یا زود چروک می شود دیگر برای پوشیدن کفش خود نیاز نیست از کسی کمک بخواهید با وجود این صندلی های مخصوص می توانید کفش های خود را بپوشید.

 

 

ایده های جدید و جذاب کمد های کلوزیت

مدل کمد کلوزیت 2020

 

مدل کمد کلوزیت 1399

 

مدل کمد کلوزیت 2020

 

مدل کمد کلوزیت 1399

 

مدل کمد کلوزیت 1399

 

مدل کمد کلوزیت 2020

 

مدل کمد کلوزیت 2020

 

مدل کمد کلوزیت 1399

 

مدل کمد کلوزیت 2020

 

با ما همراه باشید.

 

 

 

نظرات