بازیگر نقش لیلی در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

بازیگر نقش لیلی در سریال گیلدخت کیست؟ محبوبه صادقی بازیگر نقش لیلی در سریال گیلدخت است. که پیش از این در سریال های گاندو و برادرجان بازی کرده است. با زندگی شخصی و بیوگرافی محبوبه صادقی بازیگر نقش لیلی در سریال گیل دخت آشنا شوید و عکس های جدید و سوابق او را بشناسید.

عکس و بیوگرافی لیلی در گیلدخت

بازیگر نقش لیلی در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های جدید

محبوبه صادقی بازیگر نقش لیلی در سریال گیلدخت است که نقش ندیمه و خدمه خان را در سریال گیل دخت ایفا می کند. او پیش از این در سریال های گاندو۲ ، خانه امن و برادرجان نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی محبوبه صادقی بازیگر نقش لیلی در سریال گیلدخت

محبوبه صادقی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد دهه فروردین ماه دهه ۶۰ در تهران است. بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و حالا یکی از بازیگران مطرح و مشهور سینما و تلویزیون ایران است.

بازیگر نقش لیلی در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

سوابق بازیگری

این بازیگر در سریال های گاندو ۲ ، سریال برادر جان و سریال سرباز ایفای نقش کرده است.

خانم صادقی با بازی در سریال گاندو وارد قاب تلویزیون شد و با سریال سرباز در نقش اعظم همسر مجتبی به شهرت رسید.

بازیگر نقش لیلی در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

او پس از درخشش در ان دو اثر، برای بازی در سریال برادرجان دعوت به همکاری شد. سریال برادرجان ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش از شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تهیه و تولید شده است.

از دیگر آثار وی می توان به میراث و داستان های و جزیزه و نمایش اگه بودی و … اشاره کرد.

بیوگرافی محبوبه صادقی بازیگر نقش لیلی در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

اینستاگرام محبوبه صادقی

اینستاگرام محبوبه صادقی به نشانی  mahboobeh__sadeghii فعال است.

گیلدخت جدیدترین ساخته مجید اسماعیلی در ژانر درام خانوادگی و تاریخی است که در سال ۱۳۹۸ به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی مراحل پیش تولید آن آغاز شده و در سکوت خبری تا آبان ماه ۱۴۰۰ در استان گیلان و تهران فیلمبرداری شده. این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده و از ابتدای زمستان سال ۱۴۰۰ از شبکه ای فیلم و یکی از شبکه‌های سراسری به صورت همزمان پخش می شود.

بیوگرافی بازیگر نقش لیلی در سریال گیلدخت

سریال گیل دخت عاشقانه ای زیبا را در دل تاریخ روایت می کند وبه زودی از شبکه یک سیما با حضور چهره های مشهور و تازه کار پخش آن اغاز می شود.
نویسنده این سریال ۶۵ قسمتی مجید آسودگان است که برای نگارش فیلمنامه حدود ۵ سال زمان گذاشته است از جمله کارهای این نویسنده می‌توان به سریال های چادر گلدار، راه و بی‌راه اشاره کرد.

لیلی در سریال گیلدخت

گفته می‌شود گلیدخت داستانی میان عشق و تاریخ است. همانطور که از نام سریال پیدا است یکی از شخصیت های اصلی را دختری به نام گلنار بازی می کند که در ادامه دلباخته اسماعیل می شود. حال باید دید وجه عاشقانه سریال پررنگ است یا وجه تاریخی آن؟ از طرفی هم این سؤال وجود دارد که آیا «گیلدخت» به زندگی مظفرالدین شاه ورود می‌ کند؟

نظرات