لیست بهترین آهنگ های مجید رضوی ۱۴۰۲ از میفا موزیک

0

مطمئناً تمام کسانی که به موسیقی علاقه دارند نام مجید رضوی را شنیده‌اند. این خواننده محبوب و جوان ایرانی دارای موزیک ویدئو ها و آهنگ‌های بسیار زیادی است. در حال حاضر بهترین آهنگ های مجید رضوی ۱۴۰۲ در  وب‌سایت میفا موزیک قابل مشاهده و دانلود است. این خواننده معروف در تهران متولد شده و در زمینه موسیقی پاپ فارسی فعالیت بسیار چشمگیر و پررنگی دارد.

 بهترین آهنگ های مجید رضوی

 بیوگرافی مجید رضوی و همسرش

مجید رضوی یکی از خوانندگان دهه هفتادی است که از سنین بسیار پایین اقدام به یادگیری موسیقی نمود و در حال حاضر یکی از بهترین خوانندگان در زمینه موسیقی پاپ به شمار می‌آید. این خواننده در مدت زمان بسیار کمی توانست وارد ترانه‌ سرایی شود. وی همچنین با منتشر کردن موزیکی به نام قطعه دسته گل، جای خود را در بین بهترین خوانندگان پاپ ایران قرار داد. هم اکنون موزیک‌های این خواننده معروف طرف‌داران بسیار زیادی دارد. مجید رضوی از  دوران کودکی علاقه زیاد و استعداد بالایی در خوانندگی و نوازندگی داشت. این هنرمند معروف علاوه بر خوانندگی توانسته است تا در حیطه آهنگ‌سازی نیز بسیار موفق ظاهر شود.

هم اکنون تمام آهنگ های مجید رضوی قابل دانلود هستند؛ اما شایان‌ذکر است که قطعه دسته گل او در سال ۱۳۹۹ منتشر شد و به‌عنوان اولین قطعه مخاطبان بسیار زیادی داشت. این قطعه با همکاری فرزاد فرخ و بسیاری از خواننده‌های دیگر و به تنظیم مسعود جهانی منتشر گشت که در گام اول نظر بسیاری از علاقه‌مندان را به‌سوی خود جلب کرد. آهنگ بعدی که مجید رضوی منتشر کرد نیز به تنظیم مسعود جهانی است.

بهترین آهنگ های مجید رضوی

علاقه زیاد مجید رضوی به خوانندگی

این خواننده معروف از دوران نوجوانی علاقه زیادی به موسیقی و خوانندگی داشت به‌طوری‌که کار خود را از سن ۲۰ سالگی آغاز نمود و به همین علت توانست یکی از جوان‌ترین خوانندگان پاپ ایرانی محسوب شود. سرانجام در سال ۱۳۹۸ با محمدرضا خان‌زاده مدیر شرکت اکسیر نوین آشنایی مختصری پیدا کرد و این آشنایی منجر شد تا این شرکت بر روی این خواننده جوان سرمایه‌گذاری نماید.

با توجه به اینکه مجید رضوی کار خود را از سنین پایین‌تر آغاز کرد، اما در سال ۱۳۹۹ موفق شد اولین آهنگ خود را منتشر نماید. این آهنگ که تحت عنوان دسته گل نام داشت به‌شدت مورد استقبال قرار گرفت و در مدت بسیار کمی بر سر زبان طرف‌داران و دوستداران موسیقی این خواننده محبوب افتاد. نقش آهنگ دسته گل در دیده‌شدن مجید رضوی بسیار حائز اهمیت بود. شایان‌ذکر است این قطعه همچنان به‌عنوان یکی از بهترین موزیک‌های محبوب این خواننده شناخته می‌شود.

بهترین آهنگ های مجید رضوی

همکاری با شرکت اکسیر نوین

پس از اینکه مجید رضوی اقدام به همکاری با شرکت اکسیر نوین کرد اولین قطعه این هنرمند به دنیای موسیقی منتشر شد. در واقع این قطعه یک شروع قدرتمند از این خواننده جوان بود و در حال حاضر نیز این قطعه در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام وایرال می‌شود. پس از اینکه استقبال بسیار مناسب و بی‌نظیری از این موزیک شد، شرکت اکسیر نوین قرارداد خود را با این خواننده دائمی کرد.

طی این فرایند دو نفر سهام‌دار اصلی این گروه بودند که نفر اول مدیر شرکت اکسیر نوین بود. در واقع آقای محمدرضا خان‌زاده به‌عنوان اولین سهام‌دار اصلی گروه شناخته شد و نفر دوم تنظیم‌کننده کارهای این خواننده به نام مسعود جهانی است. در حال حاضر با همکاری مجید رضوی با تنظیم‌کنندگی مسعود جهانی اثرهای هنری بسیار زیادی در قالب قطعات مختلف موسیقی به دنیای هنر منتشر می‌شود و همین موضوع باعث جذب حداکثری علاقه‌مندان و طرف‌داران به این خواننده جوان شده است.

مجید رضوی که یکی از برترین و محبوب‌ترین خواننده‌های ایرانی به شمار می‌آید دارای آهنگ‌ها و موزیک‌های بسیار زیادی است که با استفاده از میفا موزیک می‌توانید اقدام به دانلود بسیار باکیفیت آهنگ‌های این خواننده کنید. شایان‌ذکر است امکان دانلود موزیک باکیفیت‌های مختلف در این وب‌سایت فراهم شده و با توجه به حجم دریافتی می‌توانید هر یک از کیفیت‌های موجود را دانلود نمایید.

بهترین آهنگ های مجید رضوی

آهنگ های مجید رضوی

شروع جنجالی و بسیار قدرتمند هنرمند کشورمان استقبال زیادی را به همراه داشت. پس از آن قطعات هنری دیگری از این خواننده محبوب منتشر شد که تمام این موزیک‌ها ارزش چندین بار شنیدن را دارند. از مهم‌ترین آهنگ‌هایی که مجید رضوی اقدام به ساخت آن‌ها کرد، می‌توان به ولگردی و همچنین گرگ و میش اشاره کرد و یکی دیگر از مهم‌ترین آثار موسیقی این خواننده محبوب، قطعه‌ای به نام تنهاییات است.

موزیک‌های دیگری تحت عنوان پر میزنه و طلا و همچنین پنج صبح از موزیک‌های محبوب و دوست‌داشتنی مجید رضوی به شمار می‌آیند. در صورتی که به دنبال دریافت تمامی آهنگ های مجید رضوی هستید پیشنهاد می شود تا موزیک هایی به نام، اینا، منم، بالاخره، آسمان، چشم نظر، از خودت بگو، پدیده و نگین قلبمی را در رأس دانلودهای خود قرار دهید. اگر قصد دانلود آهنگ جدید از این خواننده و سایر خوانندگان را داشته باشید می توانید به میفا موزیک مراجعه کنید.

دانلود جدیدترین آهنگ مجید رضوی

مطمئناً بسیاری از علاقه‌مندان و طرف‌داران  این خواننده جوان و مطرح کشورمان به دنبال موزیک‌های جدید منتشر شده هستند و همین دلیل نیاز است تا با در نظر گرفتن زمان انتشار آهنگ‌های جدید اقدام به دانلود جدیدترین آهنگ‌های مجید رضوی کنید. در حال حاضر موزیکی تحت عنوان نقاشی از این خواننده منتشر شده است که می‌توانید اقدام به دانلود آن به همراه تکست و با بهترین کیفیت کنید. علاوه بر این، موزیک‌های دیگری که جدیداً از این خواننده در دنیای موسیقی نشر پیدا کرده است شامل: بمیرم و موزیکی تحت عنوان اونی که واقعی عاشقتم منم منم منم می‌شود. این موزیک‌ها به‌عنوان موزیک‌های بسیار محبوب این خواننده به شمار می‌آیند که کمتر کسی است که با آن‌ها آشنایی نداشته باشد.

دیگر هنرمندان محبوب

همان‌طور که در سرتاسر این مقاله نیز اشاره شد آقای مجید رضوی یکی از جوان‌ترین و بااستعدادترین هنرمندان و خوانندگان ایران است که در طول مدت زمان کمی توانست به شهرت برسد و طرف‌داران را مجذوب خود کند.

وی بیشتر آهنگ‌های پاپ و شاد و روی ریتم شش/هشت را منتشر می‌کند؛ از دیگر خوانندگان مطرح در این زمینه نیز می‌توان به بهنام بانی اشاره کرد که می‌توانید آهنگ‌های او نیز را به‌صورت آنلاین گوش دهید و همچنین دانلود کنید.

کلام پایانی

مجید رضوی متولد اردیبهشت ۱۳۷۶ است که در کرمانشاه به دنیا آمده است. او از سال ۱۳۹۹ به‌صورت کاملاً حرفه‌ای اقدام به تولید انواع موزیک‌ها و آهنگ‌های پاپ کرد. از نظر وضعیت تأهل این هنرمند محبوب مجرد بوده و در حال حاضر در شهر تهران زندگی می‌کند. همچنین تمامی موزیک‌های انتشار شده از این خواننده با همکاری مسعود جهانی ساخته و در دنیای موسیقی توزیع شده است.

لیست آهنگ‌های منتشر شده

  • پر میزنه
  • نقاشی
  • بمیرم
  • بالاخره
  • کجایی
  • یار
  • چشم نظر
  • دسته گل
  • نگین قلبمی
  • گرگ و میش
  • منم
  • اینا
  • طلا
  • پنج صبح
  • پدیده
  • از خودت بگو
  • آسمون
  • و … .

نظرات