طالع بینی سال ۱۴۰۲ / سال ۱۴۰۲ برای متولدین ماه های مختلف چگونه خواهد بود؟

0

سال ۱۴۰۲ برای چینی ها سال خرگوش نامگذاری شده؛ طالع بینی برای متولدین سال های مختلف در سال جدید ۱۴۰۲ جالب و در نوع بی نظیر است دارند که در در ادامه می خواهیم ببینیم سال ۱۴۰۲ برای متولدین ماه های مختلف چگونه خواهد بود.

طالع بینی سال 1402 / سال ۱۴۰۲ برای متولدین ماه های مختلف چگونه خواهد بود؟

طالع بینی سال ۱۴۰۲ / سال ۱۴۰۲ برای متولدین مختلف چگونه خواهد بود؟

سال نوی چینی از ۲ بهمن ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و بر اساس تقویم چینی سال خرگوش خواهد بود. خرگوش نماد طول عمر، آرامش و موفقیت است و آن هایی که متولد سال خرگوش اند باید خود را برای مواجهه با سختی ها و مشکلات آماده کنند.

طالع بین ها برای متولدین سال خرگوش از ماه فروردین تا اسفند پیشگویی هایی را انجام دادند که در زیر تمامی ماه ها را اورده ایم .

بر اساس طالع بینی چینی، در میان ۱۲ نماد حیوانی، خرگوش در ماه چهارم قرار دارد، یعنی سال خرگوش چهارمین مکاه در تقویم چینی است.

متولدین سال خرگوش

متولدین سال خرگوش عبارتند از: ۱۳۱۸ ، ۱۳۳۰ ، ۱۳۴۲ ، ۱۳۵۴ ، ۱۳۶۶ ، ۱۳۷۸ ، ۱۳۹۰،۱۹۵۱ – ۱۹۶۳ – ۱۹۷۵ – ۱۹۸۷ – ۱۹۹۹

خصوصیات مردان و زنان متولد سال خرگوش

مردانی که در سال خرگوش متولد شدند، صفت جاه طلبی ندارند و گاهی بسیار ترسو و فاقد احساس امنیت هستند که این ویژگی با آرزوی دیگرشان که داشتن یک زندگی راحت است در تناقض است. متولدین این سال مردانی اهل خانواده و زندگی هستند. آنها به آشپزی، نظافت، چمن زنی و بسیاری از دیگر کارهای منزل علاقمندند. این مردان دوست دارند با معشوق خود زندگی پایداری داشته باشند.

در مقابل زنان متولد سال خرگوش، شادترین انسان‌ها و اشخاصی خوش ذوق، اهل معاشرت، عاقل، بردبار و کمی بلند پرواز هستند. هنگام برخورد با دیگران شرافتمندانه رفتار می‌کنند و هیچ کس نمی‌تواند آن‌ها را دست کم بگیرد؛ زیرا همراهان خوبی هستند و می‌دانند چگونه و کجا به درد آدم بخورند.

زنان متولد سال خرگوش به دلیل شخصیت خود در بین بسیاری از مردان محبوب هستند و برای خانواده خود ارزش زیادی قائل هستند.

خصوصیات متولدین سال خرگوش

  • فروردین : گربه وحشی! او اغلب چنگ می زند.
  • اردیبهشت : گربه ملوس! او کنار آتش می خوابد و چنگ نمی زند.
  • خرداد : گربه ولگرد و نا آرام! او به دنبال خطر می رود.
  • تیر : گربه ناز پرورده! او به بی کاری و بی هدفی خود اهمیتی نمی دهد. او ناز و دوست داشتنی و کمی وارفته است
  • مرداد : گربه ببر صفت! او در نگاه اول آرام به نظر می رسد، اما مراقب پنجه هایش باشید!
  • شهریور : گربه عاقل! او به خوبی می تواند از عهده کارها بر آید.
  • مهر : گربه چاپلوس! او کمی غمگین و مالیخولیایی، و دارای حالتی زنانه است. گربه متولد مهر جذاب و مورد علاقه خانم هاست
  • آبان : گربه افسونگر! مراقب سحر و افسون او باشید
  • آذر : گربه نابغه! او بهترین و متعادل ترین گربه هاست
  • دی : گربه بازیچه افسوس گذشته! او خشک ترین و غیر اجتماعی ترین گربه هاست.
  • بهمن : گربه دستکار و فداکار! دوست فوق العاده است و باید نویسنده شود.
  • اسفند : گربه، گربه، گربه! بله، گربه ضرب در سه. همنشینی با او، در جمع دوستان، واقعا لذت بخش است.

طالع بینی سال ۱۴۰۲ برای فروردین ماهی‌ها

یک شروع جدید در افق منتظر شما فروردین ماهی های عزیز است در حالی که با خوشحالی از سال ۱۴۰۱ استقبال می‌کنید. ثبات مالی در طول سال بسیار مشهود است.

اگر چه شما باید خودتان را برای قرض دادن پول به خاطر کارهای خیر در نیمه دوم سال آماده کنید. برخی از شما ممکن است تمایل بیشتری به دنبال کردن کارهای خیر و رضایت خدا تا پایان سه‌ماهه اول سال داشته باشید.

کار سخت شما به احتمال زیاد نتیجه می‌دهد و رویای خرید خانه خودتان به حقیقت می‌پیوندد. از هر گونه افکار منفی که ممکن است از هم سن و سالان خود به خاطر ازدواج و انتخاب‌های شغلی خود میشنوید، دوری کنید.

همه چیز در زمان مناسب اتفاق می‌افتد و زمان مناسب برای لذت بردن شما در سال ۱۴۰۱ فرا می‌رسد.

فشار کاری ممکن است در محل کار شما در ابتدای سه‌ماهه دوم سال افزایش یابد. ترکیب یوگا و مدیتیشن در برنامه روتین زندگی می‌تواند به شما احساس موفقیت بدهد.

متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها، حتی اگر می دانید که تغییر را دوست ندارید، امسال مزایای پذیرش رشد درونی را خواهید دید. این به معنای کشف علایق مختلف برای شماست. اگر می خواهید به یک مکان دور سفر کنید، با دوستان و خانواده در کلاس شرکت کنید، یک برنامه جدید یا یک زبان خارجی یاد بگیرید.

طالع بینی سال ۱۴۰۲ برای خرداد ماهی‌ها

سال ۱۴۰۲ برای خرداد ماهی‌ها ترکیبی از اتفاقات مختلف است. بعضی از تصمیماتشان با موفقیت‌های خیلی بزرگ و بعضی‌ها با شکست‌های بزرگ مواجه می‌شود. در مورد کار و شغل باید روی تخصص خودشان تمرکز کنند و به دنبال کاری غیر از این نروند. باید کمی رقابتی عمل کنند، خودشان را ارتقا دهند و مراقب آینده شغلی خود باشند. باید کمی عمیق‌تر فکر کنند. اگر لازم است محل کار خود را تغییر دهند.

باید با اعتماد به نفس در قرار‌های ملاقات و مصاحبه‌های شغلی آماده شوند تا تصمیم درست بگیرند. سخنرانی‌های انگیزشی می‌تواند تا حد زیادی به آن‌ها کمک کند. باید سعی کنند منابع مالی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند و از بهترین فرصت‌های زندگی کمک بگیرند. خیلی تعهدات مالی پر از ریسک و خطر نداشته باشند. باید مراقب بدشانسی‌ها باشند و در نتیجه هیچ تصمیم غیر منطقی نگیرند و به شانس تکیه نکنند، زیرا امسال از لحاظ شانس، اتفاقات خوبی برایشان نمی‌افتد. اگر بخواهند تصمیم ناگهانی بگیرند و به یکباره تصمیم به سفر به خارج از کشور داشته باشند، احتمالاً پشیمان می‌شوند. باید سعی کنند که قدم‌های کوچک و موثر بردارند و به طور ناگهانی بلندپروازی نکنن

طالع بینی سال ۱۴۰۲ برای تیر ماهی‌ها

تیرماهی عزیز! شغل شما با امکانات بی پایان روشن می شود. اگر ترفیع یا موقعیتی وجود دارد که تصور می‌کنید، وقت آن است که روی تحقق این رویاها تمرکز کنید. به یاد داشته باشید که برای رسیدن به موفقیت شخصی، باید تعادل را در زندگی خود پیدا کنید. از آنجایی که ماه بر شما حکومت می کند، باید به ماه گرفتگی های امسال توجه بیشتری داشته باشید. این می تواند باعث شوک های بزرگ در زندگی جنسی و عشقی شما شود. اما نگران نباشید، ستاره ها بهترین ها را برای شما می خواهند.

طالع بینی متولدین مرداد در سال ۱۴۰۲

سال ۱۴۰۲ برای مرداد ماهی‌ها، جهت گیری شغلی شما را در مسیری متفاوت از جایی که سال ها پیش شروع کرده بود می برد. به جای فرار و اجتناب از تغییراتی که برایتان پیش می آید، سعی کنید با آغوش باز آنها را در آغوش بگیرید. برای همگام شدن با زمان، به روش های خلاقانه و مدرن برای ترویج و پیشرفت به کسب و کار خود روی بیاورید. ۲۰۲۳ این پتانسیل را دارد که شور و اشتیاق زیادی را وارد زندگی عاشقانه شما کند. با این حال، برای این که این اتفاق بیفتد، باید نفوذ مریخ جنگجو را به سمت تمایلات جنسی هدایت کنید تا نزاع واقعی. اما در ماراتن های دوستیابی گرفتار نشوید، فراموش نکنید که دوستی های خود را افزایش دهید.

متولدین شهریور

سال ۱۴۰۲ سال شما برای رسیدن به تمام آرزوهایتان است. اما سواری ممکن است به آن راحتی که به نظر می‌رسد، نباشد.

به خود یادآوری کنید که قوی‌تر از چالش‌هایی هستید که با آن‌ها روبرو می‌شوید! منابع منفعل درآمد ممکن است در طول سه‌ماهه دوم سال ظاهر شوند و رشد مالی شما را بالا ببرند.

آغاز سال ۱۴۰۱ ممکن است در بخش خانواده خوب نباشد اما اواسط سال ممکن است شادی بسیاری را برای شما به ارمغان بیاورد. خانه شاد می‌تواند منبع آرامش ذهنی شما شود.

حجم کار به احتمال زیاد افزایش و بنابراین شانس شما برای ترفیع نیز افزایش خواهد یافت. فعالیت‌ها و یا تمرینات بدنی پر خطر خود را از لیست کارهایی که باید انجام دهید، حذف کنید.

زندگی تو ممکنه بدون اون هم بهتر باشه از گرفتن تصمیمات اساسی در مورد عشق در سه‌ماهه اول سال اجتناب کنید. درک متقابل و علاقه به یکدیگر به احتمال زیاد رابطه شما را به سمت نیمه دوم سال بالا می‌برد.

طالع بینی متولدین مهر در سال ۱۴۰۲

سال ۱۴۰۲ قطعا دارای مزایای خوبی برای مهرماهی های عزیز است. تنها کاری که باید بکنید این است که همه چیز را تک‌تک بررسی کنید و عجله نکنید.

گرمای فزاینده در میان اعضای خانواده شما به احتمال زیاد باعث بالا رفتن انگیزه شما می شود. کمک شما به شخصی ممکن است باعث قبولی وی در یک دانشگاه معتبر شود.

صبر و سخت کوشی در نیمه اول سال ممکن است منجر به ارتقا زودهنگام شغلی در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ شود. افرادی که سعی می‌کنند وزن کم کنند، احتمالا نتایج قابل‌مشاهده را نیز می‌بینند.

تعهد و فداکاری برای بهتر شدن در زمینه تصمیمات باعث از دست رفتن لحظات مهم می شود. آن‌هایی که در سال ۱۴۰۱ ازدواج می‌کنند، به احتمال زیاد رابطه شاد و هماهنگی با هم دارند.
اگر چه ثبات مالی برای شما در میان ستارگان است اما شما ممکن است مجبور شوید که طبیعت ولخرجیتان را در نیمه دوم سال محدود کنید. جریان پول نقد ممکن است در سه ماه اول سال افزایش یابد.

متولدین آبان

سال ۱۴۰۲ برای دی ماه ها آبان ماهی عزیز خط آخر منتظر شماست. کارها به موقع انجام می‌شود. برخی از شما ممکن است بخواهید یک کسب‌وکار جدید با یک ایده نوآورانه شروع کنید.

هم هزینه‌ها و هم درآمد شما ممکن است در ابتدا افزایش شدیدی داشته باشند. در صورتی که یک معامله املاک و مستغلات به دست آوردید، یک مسیر دقیق را در نظر بگیرید.

ممکن است یکی از اعضای بزرگ خانواده بیمار شده و به کمک پزشکی احتیاج داشته باشد. موفقیت از لحاظ حرفه‌ای بسیار محتمل است.

فداکاری، سخت کوشی و عزم راسخ عواملی هستند که ممکن است باعث رشد شما در سال جاری شوند. برای اجتناب از احساس رخوت، سبزیجات بیشتری را در بشقاب خود جای دهید.

به طور کلی همه چیز در حوزه سلامت عالی به نظر می‌رسد و این به شما فشار می‌آورد تا یک رژیم غذایی جدید را امتحان کنید به جای این که از کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید، دوری کنید.

برخی اصطکاک بین شما و معشوقتان ممکن است در اواسط سال تجربه شود اما شما می‌توانید همه چیز را به خوبی مدیریت کنید. ​

طالع بینی سال ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

شرایط آذر ماهی‌ها در سال ۱۴۰۲ این سال برای شما سال خلقت خواهد بود. ممکن است متوجه شوید که به هنر علاقه دارید یا از آن الهام گرفته اید که چیزی معنادار برای دیدن یا استفاده جهان ایجاد کنید. شما تنها مانع تحقق این ایده هستید! اجازه ندهید افکار منفی به ذهن شما نفوذ کند. خوش بینانه فکر کنید و روی غرق شدن در خلاقیت تمرکز کنید. ممکن است در نهایت خود را در این روند بیابید.

متولدین دی

سال ۱۴۰۲ برای دی ماه ها تلاش برای موفقیت وضعیت شما را بالا کشیده است – اما آیا باعث شده که از شادی بدرخشید؟ احتمالا در حال حاضر انجام می شود، اما ممکن است در دراز مدت نباشد. وقت آن است که جرقه درونی خود را دوباره روشن کنید و کودک درون خود را در آغوش بگیرید. با فعالیت هایی که در کودکی از انجام آنها لذت می بردید ارتباط برقرار کنید. قبل از اینکه بترسی، به یاد بیاور که کی هستی! برج جدی به دلیل سخت کوشی خود در طالع بینی شناخته می شود.

طالع بینی سال ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

سال ۱۴۰۲ برای بهمن ماهی‌ها پنجره ای به سوی رستگاری خواهد بود. در پایان، شما از محدودیت ها و موقعیت های محدود کننده ای که شما را از آن چیزی که هستید باز می دارد رها می شوید. اکنون می توانید خود منحصر به فرد و واقعی خود را بدون احساس نیاز به پنهان شدن به دنیا نشان دهید. ممکن است لحظاتی درگیری و کشمکش درونی با دیگرانی وجود داشته باشد که نمی توانند شما واقعی را بپذیرند – اما این بهای ناچیزی برای داشتن فرصتی برای زندگی بر اساس شرایط خودتان است.

متولدین اسفند

در سال ۱۴۰۲، مزایای تعلیق را خواهید دید. در حالی که بقیه در حال برنامه ریزی برای تعطیلات تابستانی خود هستند، شما ترجیح می دهید پول های خود را برای یک روز بارانی پس انداز کنید و از سفر طولانی تر برای تعطیلات یا اقامت کوتاه تر صرف نظر کنید. ممکن است متوجه شوید که می توانید با ساخت داربست های قوی تر به ارتفاعات جدیدی برسید. سر شما در ابرها نخواهد بود، اما منظره زیبایی خواهید داشت. نشانه های حوت بالاخره می توانند رویاهای خود را برآورده کنند.

نظرات