بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده کیست‌؟ +‌ عکس شخصی پریناز در سرزده

0

بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده کیست‌؟ +‌ عکس شخصی پریناز در سرزده

معرفی و بیوگرافی بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده با بازی مریم مومن بازیگر تازه کار تلویزیون را با عکس های زیبا و دیدنی و آیدی اینستاگرام و سوابق هنری و زندگی شخصی و فیلم شناسی وی را در مجله حرف تازه مشاهده کنید

   مریم مومن پریناز در سریال سرزده

مریم مومن بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده

سریال سرزده در ایام محرم ۹۹ در حال پخش از رسانه ملی است و شخصیت و کاراکتر پری ناز نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است و علاقه مند هستند بدانند که اسم واقعی و سوابق و بیوگرافی این بازیگر جوان چیست با ما در مجله حرف تازه همراه باشید

مریم مومن در نقش پریناز حضور دارد و نامزد ارس با بازی امیر بهادر اورعی است که و عروس خانواده اصلان است که در سریال دچار مشکل و اتفاقاتی می شوند که زندگی این دو جوان را نیز به چالش میکشد.

 

 

مریم مومن پریناز در سریال سرزده

مریم مومن بازیگر نوظهور و تازه کار که با ایفای نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید، حالا در سریال سرزده در نقش دختر پروشگاهی و دوست خواهر اصلان و همسر ارس با بازی امیربهادر اورعی ظاهر شده است.

این سریال در از اول محرم ۹۹ شروع به پخش در شبکه یک کرده که دررژانر پلیسی و اکشن تولید شده و هنرمندانی چون علی انصاریان و بهرنگ علوی، رویا میرعلمی، امیربهادر اورعی و …. در آن هنرنمایی کردند.

مریم مومن پریناز در سریال سرزده

اسم واقعی پریناز در سرزده کیست

مریم مومن متولد سال ۱۳۷۷ در شهر مشکین شهر اردبیل متولد شده است و جز آن دسته از بازیگرانی است که از تئاتر به تلویزیون و بازیگری در سریال راه یافته است. البته تئاتر را هم بیشتر در تئاترهای دانشگاه بازی کرده و بصورت حرفه ای تجربه تئاتر در بیرون از دانشگاه را ندارد. او دانشجوی رشته بازیگری است و در اسب سواری مهارت زیادی دارد و مجرد است و هنوز ازدواج نکرده.

سریال سرزده با نام قبلی مرثیه دومین کار هنری او در زمینه بازیگری است که با تلویزیون همکاری دارد و از هنرمندان جوان با استعداد کشورمان است که در آینده ای درخشان در انتظارش است.

مریم مومن پریناز در سریال سرزده

مریم مومن دانشجوی رشته بازیگری است. از وی سال گذشته سریال بانوی عمارت پخش شد که این سریال به عنوان یک سریال تاریخی بوده و ژانر عاشقانه داشت، و کارکتر فخرالزمان سریال بانوی عمارت نخستن اثر و کار حرفه ای در زمینه بازیگری مریم مومن بود.

این بازیگر و چهره جدید تلویزیون در سال ۱۳۹۶ بعد از پذیرفته شدن در نقش فخرالزمان برای سریال بانوی عمارت ، اولین اثر حرفه ای خود را در زمینه بازیگری آغاز کرد.

مریم مومن پریناز در سریال سرزده

در ادامه جدتدترین عکس های مریم مومن در سریال سرزده را مشاهده کنید که گریم و پوششی خاصی را در این مجموعه تلویزیونی دارد. تاکنون چند قسمت از این سریال از شبکه یک پخش شده که با حواشی مواجه شده است

بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده کیست

مریم مومن در سریال سرزده کیست

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده

نظرات