اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال دختران با نقش ها +عکس ها و داستان

0

سریال دختران : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال دختران با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی آتنه فقیه نصیری،حمیرا ریاضی،نیما فلاح و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال دختران

این سریال به کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر توسلی محصول سال ۱۳۷۹ در ژانر درام،اجتماعی و خانوادگی میباشد. این سریال در دهه ۷۰ بسیار محبوب بود. حالا قرار است مجدد این سریال محبوب از ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ از شبکه آی فیلم پخش شود.

خلاصه داستان

این سریال با محوریت قراردادن مشکلات دختران، به زندگی چند دانشجو می پردازد که در پی زندگی خوابگاهی ماجراها و مشکلاتی برایشان پیش می آید. نگار دختر جوان تهرانی که با خانواده اش زندگی می کند ، اتاقی را در طبقه اول ساختمان برای کارهای خود اجاره کرده ، پروانه همسر رضا که به تازگی از هم جدا شده اند، به خانه نگار می آید و در منزل او ساکن می‌شود و …

زمان پخش سریال دختران از شبکه آی فیلم

اسامی بازیگران سریال دختران

حمیرا ریاضی

حمیرا حسنی ریاضی زادهٔ ۲۸ خرداد ۱۳۴۶ است. شروع فعالیت سینمایی او با بازی در فیلم‌ساز و ستاره به کارگردانی محرم زینال‌زاده در سال ۱۳۷۳ بود. او با ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی پهلوانان نمی‌میرند به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۷۶ که از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفت، به شهرت رسید. ایشان با فیلم هایی چون هفت سنگ،زیر پوست شهر،نغمه و… و سریال هایی چون مزد ترس،بازی مرگ،روزگار جوانی،دختران،طلسم شدگان،کلانتر ۳ ، جلال ۲ و… به شهرت بیشتری رسیدند. ایشان همسر آقای علی اوسیوند است.

بازیگران سریال دختران

حمیرا ریاضی بازیگر سریال دختران

رامین ناصر نصیر

زاده ۱۱ بهمن ۱۳۵۴ هنرپیشه ایرانی است. رامین ناصرنصیر کار تلویزیونی خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد. ایشان با بازی در سریال هایی چون ساعت خوش،چراغ جادو،زیر آسمان شهر،پشت کنکوری ها،باجناق ها،زن بابا،قهوه تلخ،شوخی کردم،شهرزاد،روزی روزگاری مریخ و… و فیلم هایی چون مربای شیرین،دزد پری،رفقای خوب،ماهان و… به شهرت رسیدند.

خلاصه داستان سریال دختران

رامین ناصر نصیر در سریال دختران

شقایق دهقان

زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۵۷ بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. ایشان بیشتر با کارهای آقای مهران مدیری به شهرت رسیدند مانند نقطه چین،پاورچین،باغ مظفر،شب های برره و…اشاره کرد. همچنین ایشان با مجموعه هایی چون دختران،کوچه اقاقیا،مسافران،ساختمان پزشکان،دزد و پلیس،پژمان،نون خ ۲ و ۳،شبکه مخفی زنان و… و فیلم هایی چون زیر نور ماه،سیندرلا،آتیش بازی،اکسیدان،ناگهان درخت،انفرادی و… به شهرت بیشتری رسیدند.

شقایق دهقان

نیما فلاح

زاده ۴ دی ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما است. ایشان نیز با آقای مدیری همکاری زیادی داشتند و به شهرت رسیدند. از جمله فیلم هایی که ایشان بازی کردند می توان به آشوب،دست های آلوده،شهر موشها و… و سریال هایی چون ساعت خوش،جنگ۷۷،دختران،آب پریا،باغ سرهنگ،عطسه،شوخی کردم،ازدواج محرمانه و… به شهرت بیشتری رسیدند. ایشان همسر سحر ولد بیگی است.

نیما فلاح

دیگر عوامل

نویسنده فیلمنامه: اصغر عبداللهی، مدیر نور و تصویربرداری: بیژن مومنی، مدیر صدابرداری: پرویز آبنار، صدابردار: فرزام منطقی، طراح صحنه: محمدرضا میرزا محمدی، طراح لباس: فرانک شریفیان، طراح گریم: پروسن نویدی، مدیر تولید: فرامرز بیات، موسیقی: ساسان جمالیان، برنامه ریز: محمدرضا حسینی قانع، کارگردان تلویزیونی: حسین احمدی، کارگردان هنری: اصغر توسلی.

نظرات