بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

0

بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس جدید و اینستاگرام و آشنایی با الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی همراه سن و ویکی پدیا و فیلم ها و سریال های جدید الیکا ناصری بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال یاغی را در این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی

الیکا ناصری فعالیت هنری خود را در زمینه بازیگری از تئاتر آغاز کرده و برای اولین بار با بازی در چند نمایش توانشت موفقیت خوبی را کسب کند و سپس وارد عرصه سینما و کار تصویری شد. او اخیرا در سریال یاغی در نقش دختری به نام ابرا ایفای نقش کرده است

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی با حضور بازیگرا معروف ایرانی سینما از شبکه نمایش خانگی بطو اختصاصی از فیلیمو در حال پخش می باشد

بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

الیکا ناصری در سریال یاغی نقش ابرا را بازی کرده که دانش آموز است و عاشق جاوید شده، اما حوادث تلخی برای این دو عاشق رخ می دهد که سرنوشت آنها را تغییر می دهد که در ادامه داستان سریال یاغی در قسمت های آتی حتما دنبال کنید

او متولد سال ۱۳۸۱ در تهران، بازیگر تازه کار و نوظهور تئاتر و سینمای ایران است که از کودکی وارد عرصه بازیگری شده و   دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر دارد. همسر او محمد کارت، کارگردان، بازیگر و نویسنده می‌ باشد. آبان عسکری، یکی از بازیگران با سابقه و قدیمی تئاتر و سینما و تلویزیون است که تاکنون در چندین فیلم سینمایی و سریال و نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی کیست

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی کیست

الیکا ناصری فعالیت هنری خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در کار تصویری جلوی دوربین بهروز شعیبی برای فیلم میان ماندن و رفتن به ایفای نقش پرداخت.

اما جدیدترین فعالیت او در نقش اصلی بازی در سریال یاغی است که توانسته با بازی خود نظر مخاطبان را به خود جلب کند و مه لقا باقری نیز به عنوان نرگس مادر ابرا در یاغی حضور دارد.

بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی

سوابق بازیگری

الیکا ناصری در سال ۱۳۸۸ در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی در کنار بازیگرانی نظیر محمود جعفری، فریبا جدیکار، گلاره عباسی و ساعد سهیلی ایفای نقش کرده است.

ابرا کاراکتر اصلی در سریال یاغی میباشد. خانم الیکا ناصری در نقشی که بازی کرده و تجربه جدید بازیگری خود را به صورت حرفه ای در نمایش خانگی به دست آورده است.
سریال یاغی اثر جدید کارگردان جوان محمد کارت است که کارنامه درخشانی در عرصه فیلم سازی دارد حضور دارند .

عکس بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی

سریال یاغی، کاری جدید از محمد کارت است که در فضای کاملا جنوب شهری می‌ گذرد و روایتگر تلاش پسری کشتی گیر و خواهرش برای گرفتن شناسنامه است. این سریال ۲۰ قسمتی که با نگاهی به رمـان «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش و محصول نشر چشمه ساخته شده، دومین سریال اقتباسی ماه‌های اخیر پلتفرم‌ها، پس از «زخـم کــاری» محمدحسین مهدویان محسوب می‌شود.

اسم واقعی ابرا در سریال یاغی

نظرات