علت فوت ناگهانی حمید لبخنده چه بود، حمید لبخنده کارگردان کیست +عکس

0

حمید لبخنده کارگردان کیست؟ حمید لبخنده کارگردان سرشناس ایرانی به طور ناگهانی درگذشت، علت فوت و درگذشت ناگهانی حمید لبخنده کارگردان و سریال در پناه تو و در قلب من نیما لبخنده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از فوت پدرش حمید لبخنده بر اثر بیماری داد و نوشت: پدرم مدتی پیش به دلیل بیماری تحت عمل جراحی قرار گرفت و مدتی هم در بیمارستان بستری شد و در نهایت در ۱۸ دی ۱۴۰۰ عوارض ناشی از عمل جراحی را تاب نیاورد و درگذشت جزئیات خبر فوت و درگذشت حمید لبخنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را در مجله حرف تازه میخوانید

علت فوت ناگهانی حمید لبخنده چه بود، حمیده لبخنده کارگردان کیست +عکس

علت فوت ناگهانی حمید لبخنده چه بود، حمید لبخنده کارگردان کیست +عکس

حمید لبخنده متولد سال ۱۳۳۰ در اهواز است. او کارگردانی آثار مختلفی را در تلویزیون بر عهده داشته اما بیشتر او را برای کارگردانی سریال «در پناه تو» و همچنین مجموعه «در قلب من» می شناسند.

زنده یاد لبخنده فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و کارگردانی آثاری نظیر رازهای یک خانه، کارآگاهان، با من بمان، مهر و ماه و … را در کارنامه خود داشت.

نیما لبخنده فرزند مرحوم حمید لبخنده با تائید خبر درگذشت پدرش گفت: پدرم مدتی پیش به دلیل بیماری تحت عمل جراحی قرار گرفت و مدتی هم در بیمارستان بستری شد.

وی ادامه داد: در نهایت بعد از مدتی پدر را به منزل آوردیم و در خانه بستری بودند. اما در نهایت ایشان عصر روز شنبه -۱۸ دی ماه- عوارض ناشی از عمل جراحی را تاب نیاورد و درگذشت.

علت فوت ناگهانی حمید لبخنده چه بود، حمیده لبخنده کارگردان کیست +عکس

همچنین ببینید: بیوگرافی فرنوش صمدی کارگردان و همسرش +عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

سریال در پناه تو

سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده یکی دیگر از سریال های ماندگار این کارگردان در تلویزیون است که سال ۷۴ برای اولین بار از شبکه دو سیما پخش شد.

در پناه تو داستان دختری به نام مریم افشار با بازی لعیا زنگنه است که در پی یک انتخاب اشتباه زندگی مشترکش به جدایی می انجامد اما این جدایی سرانجام خوشی برایش در پی دارد و با عشق حقیقی زندگی اش آشنا میشود.

سعید پورصمیمی،ثریا قاسمی،ایرج راد،آزیتا لاچینی،پری امیرحمزه،حبیب دهقان نسب،پارسا پیروزفر،لعیا زنگنه،رامین پرچمی،حسن جوهرچی،سحر زکریا، رزیتا غفاری، شهرزاد عبدالمجید و… در سریال در پناه تو به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال در قلب

سریال در قلب من یکی از سریال های ماندگار حمید لبخنده است که سال ۷۷ از شبکه سه سیما پخش شد و با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شد. این سریال بارها و بارها از شبکه های مختلف بازپخش شده است هنوز هم بیننده های خاص خودش را دارد.

در قلب من با روایت داستانی از زندگی دو خانواده با تفاوت طبقاتی و تفاوت در صمیمیت اعضای خانواده مقابل دوربین رفت و بازی های باورپذیر بازیگران این سریال به ماندگاری و محبوبیت بیشترش انجامید.

بازیگرانی چون حمیده خیرآبادی، ثریا قاسمی، ایرج راد، فریده صابری، پارسا پیروزفر، لعیا زنگنه، پویا امینی، علیرضا خطیبی، رزیتا غفاری، علی دهکردی، عنایت الله شفیعی، جعفر بزرگی و …. در سریال در قلب من به ایفای نقش پرداختند.

پیام تسلیت درگذشت حمید لبخنده کارگردان

کانون کارگردانان سینمای ایران طی پیامی درگذشت حمید لبخنده را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت کانون کارگردانان سینمای ایران آمده است: «در اولین دقایق یکشنبه ۱۹ دی ماه ، خبر درگذشت نابهنگام کارگردان آرام و خوش اخلاق تلویزیون و سینما ، حمید لبخنده ، داغ از دست دادن بکتاش آبتین شریف را مضاعف کرد و هنوز در شوک مرگ غریبانه بکتاش بودیم که خبر سنگین و تلخ از دست رفتن حمید لبخنده عزیز این شب را برایمان تاریک تر و سیاه تر کرد از آنچه بود و هست .

کانون کارگردانان سینمای ایران درگذشت این همکار قدیمی را به خانواده و بازماندگان محترمش و همچنین به همه همکارانش و همه اهالی سینما و همه کسانی که از سریال هایش یاد و خاطره خوش دارند تسلیت گفته و برای روح سلیم و بی آلایشش آرزوی آرامش ابدی داریم.

کانون کارگردانان سینمای ایران»

نظرات