کنسرت الیاس یالچینتاش خواننده معروف ترکیه ای در جزیره کیش

0

کنسرت الیاس یالچینتاش خواننده معروف ترکیه ای در جزیره کیش

کنسرت الیاس یالچینتاش کیش : الیاس یالچینتاش یکی از خوانندگان پاپ تازه به عرصه رسیده در کشور ترکیه است که با درخشش در یک مسابقه تلویزیونی خوانندگی در این کشور به محبوبیت رسید و معروف شد. منتشر کردن چند تراک خوب بعد از این مسابقه باعث محبوبیت بیشتر این خواننده شد که از معروفترین این آهنگها میتوان به آهنگ ایچیمدکی دومان İçimdeki Duman اشاره کرد.
الیاس یالچینتاش بواسطه حضور در آن مسابقه خوانندگی که در کشور ایران نیز بینندگان زیادی داشت در ایران نیز به محبوبیت خاصی رسید و طرفداران زیادی نیز در ایران برای خود پیدا کرد.
الیاس یالچینتاش که در اینستاگرام ش نیز طرفداران ایرانی زیادی دارد قبلا چندین بار از علاقه خود به برگزاری کنسرت برای طرفداران ایرانیش خبر داده بود

  کنسرت الیاس یالچینتاش

لغو کنسرت سال گذشته بندر انزلی:

وی سال گذشته در اینستاگرامش به هواداران ایرانی خود مژده برگزاری کنسرت در اردیبهشت ۹۶ را داد که این کنسرت در شهر بندرانزلی قرار بود برگزار شود.
طبق برنامه اعلام شده برای این کنسرت اقدام به بلیط فروشی شد که در یک زمان خیلی کم بیشتر بلیط ها فروخته شد و این خواننده به ایران آمده و برای برگزاری کنسرت به بندرانزلی رفت ، همه چیز طبق برنامه در حال انجام بود که روز کنسرت خبری باعث ناراحتی و تعجب طرفداران این خواننده شد و آن خبر بد ، خبر لغو شدن کنسرت الیاس بود.
طبق اعلام تهیه کننده ایرانی این کنسرت تمام مجوزهای لازم برگزاری این کنسرت از مراجع ذی صلاح گرفته شده بود ، اما دقیقا روز برگزاری کنسرت ، این برنامه کنسل شد. این خبر باعث ناراحتی بسیار زیاد هواداران این خواننده که از همه جای ایران برای کنسرت وی بلیط تهیه کرده بودند شد و او نیز برای هوادارانش از طریق لایو اینستاگرام کنسرت زنده اجرا کرد و چند ماه بعد از این ماجرا برای هواداران ایرانیش در شهر وان ترکیه که نزدیکترین شهر مرزی ترکیه به ایران است کنسرت برگزار کرد.

کنسرت الیاس یالچینتاش

کنسرت الیاس یالچینتاش در جزیره کیش امسال :

چند روز پیش این خواننده در صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرد که باعث خوشحالی طرفداران ایرانی خود شد، وی در این پستش خبر برگزاری کنسرت در ایران را داد.
این کنسرت قرار است بعد از ماه رمضان در جزیره کیش و در دو روز برگزار شود. تهیه کننده این خواننده برای کنسرت کیش موسسه اکسیرنوین می باشد و باید منتظر باشیم تا ببینیم این سری اجازه برگزاری کنسرت به این خواننده ی ترک در کشور ایران داده خواهد شد یا نه؟
لازم به ذکر است قبلا و در سال ۹۱ مراد ککیلی خواننده معروف ترکیه ای نیز قصد برگزاری کنسرت در ایران را داشت که به وی نیز اجازه برگزاری این کنسرت داده نشد و باید منتظر باشیم تا ببینیم الیاس موفق خواهد شد تا این دفعه اولین کنسرت یک خواننده ترکیه ای در ایران را بعد از انقلاب برگزار کند یا باز هم اجازه برگزاری این کنسرت به وی داده نخواهد شد؟!

کنسرت الیاس یالچینتاش

زمان برگزاری کنسرت الیاس یالچینتاش جزیره کیش :

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹ – سالن تالار شهر
پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹ – سالن تالار شهر

قیمت بلیط های کنسرت الیاس یالچینتاش جزیره کیش :

کنسرت الیاس یالچینتاش

سایت خرید بلیط کنسرت :

برای خرید و رزرو بلیط کنسرت الیاس در کیش به سایت www.exirconcert.com مراجعه کنید

 

منبع خبر : مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات