معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم خداحافظ دختر شیرازی

0

فیلم “خداحافظ دختر شیرازی”، فیلمی به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی است. این فیلم در ژانر اقتباسی-عاشقانه در سال ۹۷ ساخته و در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در سینماها اکران شد.  این فیلم چند روزی است که به نمایش خانگی آمده. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم خداحافظ دختر شیرازی

 

خلاصه داستان

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی، اقتباسی‌ عاشقانه است از یکی از مشهورترین آثارِ نیل سایمون (کمدی‌نویسِ آمریکایی) با نام “دخترِ خداحافظی”.

خلاصه داستان

در فیلم “خداحافظ دختر شیرازی”، شبنم که زنی مطلقه است، در پی ناکامی در بودن با فردی به نام محمود جون، در پی آمدن مردی دیگر به نام نسیم کارونی به خانه اش که در واقع خانه اجاره ای فعلی نسیم است، دچار همان هیستری بدبینی به مرد می شود و کرداری از خود بروز می دهد که در حالت طبیعی نیز جز آن انجام می گرفت.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “یکی از شیراز، یکی از آبادان، هر ۲ در تهران! مجبورند فعلن با هم سر کنند تا محمودِ نارفیق را پیدا کنند…”

 

اسامی بازیگران فیلم خداحافظ دختر شیرازی

اسامی بازیگران فیلم خداحافظ دختر شیرازی

 

دیگر عوامل

نویسنده: افشین هاشمی، مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، طراح صحنه و لباس: نازنین توسلی، طراح چهره‌پردازی: رضا عربی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیاوش رمضانلو، عکاس: منوچهر مرزبان، روابط عمومی: علی زادمهر مدیر تولید: حسین فرخزاد، مجری طرح: عباس امینی، سعید صفرپور، سرمایه‌گذاران: علی طلوعی، افشین هاشمی، فرشته طائرپور، تهیه‌کننده: فرشته طائرپور.

 

نظرات