داماد علی دایی کیست؟ علی دایی داماد دار شد؟ با همه واقعیت ها + عکس

0

داماد علی دایی کیست؟ علی دایی داماد دار شد؟ با همه واقعیت ها + عکس

داماد علی دایی کیست؟ : ماجرای ازدواج دختر علی دایی و داماد علی دایی کیست عکس منتشر شده از علی دایی در کنار چند مرد عرب با ژست و تیپ و استایل مجلسی و کت و شلوار و کراوات این شائبه را ایجاد کرده او در مجلسی عروسی دخترش دنیز شرکت کرده و دامادش شیخ عرب است. اما این خبر صحت ندارد و علی دایی هنوز داماد دار نشده و دخترش دنیز ازدواج نکرده است.

داماد علی دایی کیست

عکس منتشر شده از علی دایی در کنار چند مرد عرب با ژست و تیپ مجلسی با کت و شلوار و کراوات این شائبه را ایجاد کرده او در مجلس عروسی دخترش دنیز شرکت کرده و دامادش شیخ عرب است. اما این خبر صحت ندارد و علی دایی هنوز داماد دار نشده و دخترش دنیز ازدواج نکرده است. حالا خبری با عنوان داماد علی دایی کیست در شبکه هایی اجتماعی وایرال شده و به ترند گوگل تبدیل شده است. عکس علی دایی در کنار چند مرد در فضای مجازی شایعاتی برای این اسطوره فوتبال ایجاد کرده و گفته میشود که دخترش دنیز ازدواج کرده و حالا می پرسند داماد علی دایی کیست؟

این خبر از اساس کذب محض است و دختر علی دایی هنوز ۱۹ سال دارد، ازدواج نکرده و مجرد است .

اخیرا در رسانه های زرد خبرهای اینچنینی زیادی منتشر میشود که کاملا دروغ و بر مبنای شایعات است و به نظرم باید برخورد جدی با این گونه رسانه ها شود تا با آبروی افراد بازی نشود.

این گونه تیترها و عنوان ها صرفا طعمه کلیک هست و برای بازدید و جذب کاربران به سمت سایت و یا پیج های اینستاگرامی مورد استفاده قرار می گیرند.

حواشی ازدواج علی دایی در نوع خود نیز جالب است و او از همسر اولش یک دختر به نام دنیز است و برای بار دوم نیز در بهمن ماه ۱۳۸۳ با مونا فرخ آذر ازدواج کرد و یک دختر دارد. ازدواج علی دایی در آن زمان بسیار مجلل و پر هزینه بوده و یکی از گرانترین مراسم های ازدواج و عروسی بشمار می امد. او درباره شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است. از آنجا که خانواده همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه شان مثل مهریه حضرت فاطمه(س)، «آب» است. خیلی ها فکر می کردن که مهریه همسرم سکه های زیادی است، به قول این جدیدی‌ها!… اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت ها و حسن نیت‌ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است»

نظرات