تعطیلی مدارس و دانشگاهها شنبه ۳۱ فروردین ۹۸

0

تعطیلی مدارس و دانشگاهها شنبه ۳۱ فروردین ۹۸

تعطیلی مدارس شنبه در روز شنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۸ صحت ندارد و در این باره رئیس اداره اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش تهران توضیح داده که : آموزش و پرورش تصمیمی براى تعطیلی دانشگاهها و آموزشگاهها در روز شنبه تاریخ ۳۱ فروردین ماه را ندارد.

بر همين اساس شنبه مدارس همچون گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند و اخبار منتشره مبنی بر تعطیلی صحت ندارد./صداوسیما

تعطیلی مدارس شنبه

تعطیلی مدارس شنبه ۳۱ فروردین ۹۸

در ایام بین‌‌التعطیلی معمولا بچه ها و والدین د یا ادارات منتظر تعطیلی می شوند.
شنبه روز بین التعطیلی ولادت با سعادت امام عضر عج و روز جمعه قرار گرفته و حال با توجه اظهارات مسئول روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش این روز تعطیل نیست و مدارس و ادارات مانند ایام دیکر به کار خود ادامه می دهند.

شنبه ۳۱ فروردین ۹۸

اول اردیبهشت ماه به دلیل ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه و جشن نیمه شعبان تعطیل است ، اما تا به این ساعت اعلام شده است که فعالیت ادارات و آموزشگاهها و دانشگاه ها کماکان ادامه داشته و از تعطیلی خبری نیست.

روز ۳۱ فروردین در تقویم ۹۸ تعطیل اعلام نشده است و فقط روز یکشنبه روز نیمه شعبان و روز میلاد با سعادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه تعطیل است .

هنوز خبر موثقی درباره تعطیل شدن دانشگاه‌ها اعلام نشده و اما طبق توضیحات مسئول روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش همه مدارس دایر هستند و مردم و والدین به خبرها و شایعات مبنی بر بسته شدن مدارس توجه نکنند و از منابع موثق خبرها را دریافت کنند.

در خصوص این سوال فعلا خبر قطعی به دست ما نرسیده به محض اطلاعات جدید این صفحه به روز می‌شود و در این مطلب به ادامه این بخش اضافه می شود و اما به احتمال قطعی تعطیل نمی باشد و مدارس دایر است.

نظرات