بنر در چه انواعی قابل ‌چاپ است؟

0

وقتی‌ که در گوشه و کنار شهر قدم می‌زنید، قطعاً بنرهای با ابعاد بسیار بزرگ و گاهاً بسیار کوچک توجه شما را به خود جلب کرده‌ است. تبلیغات محیطی انواع مختلفی دارد که مهم‌ترین آنها چاپ بنر است؛ این ابزار تبلیغاتی خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که هر کدام از آنها با اهداف اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی چاپ و به بازار عرضه می‌شوند. هر چقدر اندازه تبلیغات محیطی بزرگتر باشد، در معرض دید مخاطبین بیشتری قرار می‌گیرد. به همین دلیل این موضوع باعث شده ‌است تا چاپخانه ها نسبت به چاپ انواع بنر با متراژهای مختلف اقدام کنند تا صاحبان مشاغل دیگر نگران ابعاد و اندازه بنرهای سفارشی خود نباشند.

بنابراین اگر شما هم به ‌دنبال این هستید که با انواع چاپ بنر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با مفهوم چاپ بنر، انواع بنرهای تبلیغاتی قابل ‌چاپ و کاربردهای آنها آشنا کنیم.

 چاپ بنر

چاپ بنر؛ مناسب‌ترین ابزار تبلیغات محیطی

بنر را می‌توان یکی از پرکاربردترین و مناسب‌ترین ابزار تبلیغات محیطی به‌ حساب آورد که برای تبلیغات محیطی، به ‌ویژه معرفی شرکت‌ها، برندها، محصولات و خدمات کسب و کارها بسیار کاربردی است. این نوع چاپ اغلب در بیلبوردهای تبلیغات شهری نصب می‌شود و سفارش چاپ بنر نسبت به سایر ابزارهای تبلیغات محیطی معمولاً بیشترین تقاضا را دارد. بنر متریال از جنس PVC است و به‌ خاطر جنس و نوع متریال ساخته‌شده، کاملاً ضد آب بوده و نسبت به خراشیدگی سطحی، تا خوردگی، فشار و کشش بالا، بسیار مقاوم هستند. همچنین قیمت تمام‌شده چاپ بنر نسبت به سایر متریال‌های چاپ محیطی بسیار پایین‌تر است.

بنر در عرض رول های مختلف، چاپ می‌شود، اما معمولاً بنرهای تا عرض ۳ متر و سفارشات با عرض بالا، تا عرض ۵ متر تولید و به بازار عرضه می‌شوند. بنرهای عرض ۳ متر جهت تبلیغات در سایز معمول، تبلیغات نمایشگاهی یا فروشگاهی کاربرد دارد. نوع لارج فرمت یا عرض ۵ متر، برای تبلیغات محیطی بیلبوردها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چاپ بنر

انواع بنرهای تبلیغاتی قابل‌چاپ

بنرهای تبلیغاتی با شکل، طرح، رنگ و اندازه‌های مختلفی که دارند با نهایت سلیقه طراحی می‌شوند و با چیدمان درست محتوا و به بهترین نحوه، وظیفه‌ یک تبلیغ حرفه‌ای را انجام می‌دهند. بنرهای تبلیغاتی چاپ ‌شده در مجموع به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

☑  چاپ بنر عرض ۳ متر

بنر عرض ۳ متر را می‌توان یکی از ابزارهای تبلیغاتی در فضای باز و نمایشگاهی دانست که کاربردهای فراوانی در معرفی شرکت‌ها، برندها، محصولات و خدمات کسب و کارها دارد. این نوع ابزار تبلیغاتی از جنس PVC است و بر اساس کارکردهای متفاوت تا عرض‌های ۳٫۲۰ هم تولید می‌شوند. متریال به کار رفته در بنر عرض ۳ متر کاملاً ضد آب و مقاوم نسبت به خراشیدگی سطحی، تا خوردگی، حرارت، فشار و کشش بالا است. سطح صاف و یکدست این نوع چاپ باعث شده تا برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی سر در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، مکان‌های مذهبی، کنفرانس‌ها و همایش‌ها از این بنرها استفاده شود.

کاربردهای بنر عرض ۳ متر

  • استفاده از بنر عرض ۳ متر در مکان‌های مذهبی مانند حسینیه‌ها و مساجد تمام شهر
  • معرفی محصولات جدید و تبلیغات مؤثر در همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارها
  • نصب بنر عرض ۳ متر در سر در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها جهت خوشامدگویی و تقدیر و تشکر از مشتریان
  • اطلاع‌رسانی به افراد ناآشنا با سالن‌ها و مسیرهای تردد در نمایشگاه

☑ چاپ بنر عرض ۵ متر

مهم‌ترین مدیا چاپ و تبلیغات فضای باز، چاپ بنر عرض ۵ متر است که به بنر عرض بالا یا لارج فرمت هم شهرت دارد. این نوع ابزار تبلیغاتی بهترین گزینه برای هرگونه اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی از جمله بیلبوردهای تبلیغات شهری، اعلان‌های چاپی درون‌شهری، تابلو سر درب فروشگاه‌ها و… محسوب‌ می‌شود. جنس و نوع متریال چاپ بنر عرض ۵ کاملاً ضدآب بوده و نسبت به خراشیدگی سطحی، تاخوردگی، فشار و کشش، بسیار مقاوم و بادوام است و نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی پتانسیل جذب مخاطب بیشتری را دارد.

کاربردهای بنر عرض ۵ متر

  • چاپ عکس افراد و شخصیت‌های معروف روی بنرها به ‌منظور تبلیغات، اطلاع‌رسانی و…
  • نصب بنر عرض عرض ۵ متر در عرشه و پل‌های هوایی، خیابان‌ها، اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها
  • استفاده از تبلیغات بنر در سر در حسینیه‌ها و مساجد بزرگ
  • جهت اطلاع‌رسانی گسترده همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی و اجلاس‌های مختلف داخلی و خارجی

☑ چاپ بنر دو طرفه

یکی از پرکاربردترین محصولات تبلیغات محیطی، چاپ بنر دو طرفه یا استرابورد است. در این نوع ابزار تبلیغاتی، قابلیت چاپ بر روی هر دو سطح بنر انجام‌ می‌شود. بنر دو طرفه معمولاً در مکان‌های شلوغ و پر از تردد مانند فضاهای نمایشگاهی، وسط پارک‌ها، جاده‌های دو طرفه یا بلوارها نصب می‌شود تا مخاطبانی که در هر دو طرف مسیر در حال تردد هستند بتوانند پیام هر دو طرف بنر را به ‌راحتی مشاهده کنند.

کاربردهای بنر دو طرفه

  • استفاده از چاپ استرابورد تبلیغاتی در فروشگاه‌های بزرگ و مراکز تجاری
  • تبلیغات هر چه موثرتر محصولات جدید به‌ صورت معلق و آویزان در فضا
  • استفاده از لمپوست بنر در اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها، معابر دانشگاه‌ها و ادارات، مراکز فرهنگی و ورزشی و مراکز فروش
  • استفاده از چاپ بنر دوطرفه برای تبلیغ در فروشگاه‌ها و مغازه‌های شلوغ

☑ چاپ فلکس

یکی از پرکاربردترین روش‌های تبلیغات محیطی، چاپ فلکس است که برای تبلیغات فضای بیرونی (outdoor) و همچنین فضای درونی (indoor) به‌ عنوان تابلوی سر درب مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، شرکت‌ها، تبلیغات روی ساختمان‌ها، تابلوهای عابر پیاده و فضاهای نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. متریال به کار رفته در چاپ فلکس از جنس PVC است و در برابر رطوبت، شوینده‌های الکلی ضعیف، کشیدگی و خراشیدگی بسیار مقاوم می‌باشد. چاپ فلکس به ‌خاطر خاصیت عبور دهی نور، انعطاف‌پذیری بالا و جلوه‌های بصری متنوع و زیبا، طرفداران زیادی را به‌ سمت خود جلب کرده ‌است.

کاربردهای فلکس

  • بهترین گزینه برای استفاده در تابلوهای بک لایت یا تابلوهای با نورپردازی خارجی
  • نصب تابلوهای تبلیغات محیطی کسب و کارها در مسیرهای شلوغ و پر از تردد
  • یک گزینه عالی برای تبلیغات فضای باز کسب و کارها و مشاغل
  • چاپ فلکس غول‌پیکر و نصب آن در بیلبوردهای بزرگ و تابلوهای سر درب نمایشگاه‌ها و ساختمان‌ها

☑ چاپ بنر استند

چاپ بنر استند یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات در فضای باز است. ابعاد این ابزار تبلیغاتی استاندارد بوده و امکان تعویض بدنه و قرار دادن بنـر جدید بر روی پایه قدیمی را دارد. بنـر استند را می‌توان در فضاهای داخلی و خارجی نمایشگاه و دیگر فضاها هم استفاده‌ کرد، زیرا فضای کمی را اشغال می‌کند، در صورت استفاده نکردن از بنـر می‌توانید آن را به‌ راحتی جمع کنید. وزن سبک، نصب آسان، قابلیت جابه‌جایی و سهولت در تعویض از جمله مزایای این ابزار تبلیغاتی است.

کاربردهای بنر استند

  • جهت اطلاع‌رسانی و تبلیغات در فضای بیرونی نمایشگاه‌ها یا خیابان‌ها
  • تبلیغات در ورودی نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها
  • خیر مقدم، خوشامدگویی و اعلام زمان برگزاری نمایشگاه به بازدید کنندگان
  • تبلیغات محیطی مراکز خرید و فروشگاه‌ها

چاپ بنر

چاپ سبحان؛ بهترین مرکز چاپ بنر در تهران

در این مطلب به ‌طور مفصل به انواع چاپ بنرهای نمایشگاهی پرداختیم. بنابراین اگر به‌ دنبال بهترین مرکز چاپ بنـر در تهران هستید، پیشنهاد ما به شما مرکز تخصصی چاپ سبحان است. این مجموعه مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ فلکسی و چاپ بنر آماده همکاری با شرکت‌ها، سازمان‌ها و انواع برندهای معتبر است. این مجموعه با کیفیت عالی، قیمت مناسب و مقرون به ‌صرفه و هم‌چنین سرعت عالی در چاپ توانسته توجه مشتریان زیادی را به ‌سمت خود جلب کند.

از دیگر خدمات مرکز تخصصی چاپ سبحان می‌توان به چاپ فلت بد، چاپ استیکر، چاپ بیلبورد، چاپ فلکس عرض ۵ متر و چاپ مش اشاره کرد. جهت استعلام قیمت انواع بنرهای نمایشگاهی تنها کافی است به سایت https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و از طریق پنل واتساپ و سایت با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

نظرات