دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۹ نهم «قسمت ۹ گناه فرشته» کامل

0

قسمت ۹ سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام جنایی و معمایی است شما می توانید سریال گناه فرشته قسمت ۹ نهم که به تازگی وارد بخش نمایش خانگی شده را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید

دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۹ نهم «قسمت 9 گناه فرشته» کامل

دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۹ نهم «قسمت ۹ گناه فرشته» کامل

قسمت ۹ سریال گناه فرشته در این صفحه دانلود و تماشا کنید:

سریال جدید گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا محصول کشور ایران و در ژانر جنایی معمایی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. امیر شهاب حسینی و پردیس پورعابدینی در این سریال نقش اصلی را بر عهده دارد.

قسمت جدید سریال گناه فرشته ساعت ۸ صبح روزهای جمعه به‌طور اختصاصی از پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد

داستان قسمت نهم سریال گناه فرشته

قسمت ۹ سریال گناه فرشته درباره دختری به نام قتل مردی به نام واعظ توسط فرشته است. او راهی زندان میشود و وکیلی به نام حامد تهرانی با بازی شهاب حسینی وکلات او را بر عهده دارد اما…

سریال گناه فرشته محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا در ژانری درام و اجتماعی ساخته شده است.

گناه فرشته سریالی در ژانر درام و اجتماعی محصول سال ۱۴۰۲ از ساخته‌های حامد عنقا است. این سریال محصول کشور ایران بوده و بازیگرانی از جمله شهاب حسینی، دیبا زاهدی، آشا محرابی، امیر آقایی، پردیس پور عابدینی، مهدی سلطانی، لادن مستوفی، بهروز رضوی، سامیه لک و نفس بازغی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل تولید

فیلمبردار مطرح سینما مرتضی پورصمدی در میانه فیلمبرداری این سریال به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت.
نقش اصلی سریال گناه فرشته، شهاب حسینی است که بعد از تجربه بازی در سریال‌های شهرزاد و پوست شیر سومین حضور خود را در نمایش خانگی رقم زده است. اولین تجربه سریال سازی حامد عنقا توسط گناه فرشته شکل گرفته است.

شبکه های نمایش خانگی تاکنون سریال های زیادی را به نمایش در آورده است که یکی از جالب ترین آنها باتوجه به کادر بازیگران و داستان سریال گناه فرشته خواهد بود.

شبکه نمایش خانگی تا کنون، سریال‌های زیادی برای مخاطبان ساخته است، شهرزاد و پوست شیر از آثار به یادماندنی و پرمخاطب نمایش خانگی با بازی شهاب حسینی است، حالا بعد از تجربه بازی در سریال شهرزاد و پوست شیر در سومین حضور خود در نمایش خانگی، در نقش اصلی سریال گناه‌ فرشته به سینمای خانگی می آید شهاب حسینی با گناه فرشته به سینمای خانگی می آید
در مورد بازیگران سریال گناه یک فرشته سوال کرده بودید که باید بگوییم، نام صحیح سریال، گناه فرشته است و بازیگرانش در ادامه لیست شده اند که تصویرشان در این تیزر این فیلم نیز منتشر شده است.

نظرات