دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۱۹ نوزدهم (قسمت سریال ۱۹ گیل‌دخت) + پخش آنلاین

0

دانلود کامل قسمت نوزدهم ۱۹ سریال گیلدخت قسمت ۱۹ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه یک سیما همراه با لینک دانلود و تماشای آنلاین سریال گیل‌ دخت قسمت ۱۹ نوزدهم که امشب پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ۱ و آی فیلم و تلوبیون منتشر میشود را در ادامه مشاهده کنید:

سریال گیلدخت قسمت ۱۹

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۱۹ نوزدهم (قسمت سریال ۱۹ گیل‌دخت) + پخش آنلاین

لینک دانلود مستقیم و تماشای انلاین قسمت نوزدهم “سریال گیلدخت” از شبکه یک سیما در ساعت ۲۲:۱۵ پخش میشود، فیلم کامل تا ساعاتی دیگر بارگذاری میشود:

شما میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار سریال گیل دخت قسمت نوزدهم ۱۹ را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۱ ببینید:

سریال گیل دخت سریالی ایرانی درباره فرزندان پادشاهان قاجار و عشق های قجری پرطرفدار در بین مردم است که در ژانر درامِ تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است که دو در هفته پنجشنبه ها و جمعه ها حوالی ساعت ۲۲:۱۵ برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده است.

سریال گیل دخت از سال ۱۳۹۸ در سکوت خبری تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویر‌برداری شد و قرار  است در ۶۰ قسمت از شبکه یک و شبکه آی فیلم همزمان پخش شود. گیل‌دخت از ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ پنج‌ شنبه‌ها و جمعه‌ ها از شبکه یک سیما و شبکه آی‌ فیلم پخش می‌شود و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است.

درباره قسمت نوزدهم گیل دخت

داستان این سریال روایت آشنایی از زندگی خوانین و رعایا هستیم. گلنار، شخصیت اصلی قصه دختر خان است و در این مسیر با چالش‌های فراوانی روبه‌رو می‌شود. این شخصیت که باید به قوانین محدودکننده برای دختری با موقعیت او سر بنهد با خواسته‌هایی از سوی حاکمیت مواجه است که با آرزوها و افکار او به عنوان دختری جسور همسو نیست. این قصه البته با پرداختن به زندگی دختری خان‌زاده نشان می‌دهد در این سیستم فقط رعایا مظلوم و قربانی نبودند و گاهی ظلمی که اربابان گسترده‌اند، دامنگیر خانواده‌های‌شان هم می‌شد و کسی را که می‌خواست خلاف جهت منافع آنها کار کند یا به رعیت بها دهد، نابود می‌کرد.

نظرات