زمان پخش و تکرار سریال دلدادگان از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت پخش

2

سریال دلدادگان از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال دلدادگان برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال دلدادگان از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدیمحصول سال ۱۳۹۷ در ژانر عاشقانه،اجتماعی و خانوادگی است.این مجموعه برای بار ائل در سال ۱۳۹۸ از شبکه سه سیما پخش شد و مورد توجه مردم قرار گرفت.این سریال در ۳ فصل طراحی شده و بازیگران مطرحی در این سریال بازی کردند. این مجموعه به قدری پر بییننده بوده که اکنون نیز درخواست پخش آن می شود و به همین دلیل قرار است از ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ از شبکه پخش شد و جایگزین سریال پس از باران می شود.

از جمله هنرمندان سریال می توان به آرش مجیدی،حمید گودرزی،لیندا کیانی،سمیرا حسن‌پور،مسعود رایگان،پانته‌آ بهرام،مهرانه مهین‌ترابی،مجید پتکی،مسعود دلخواه،سامان صفاری،سانیا سالاری و… اشاره کرد.

در خلاصه فصل اول سریال امده فرزانه زندی عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک بنام مالک پورسلیم می‌شود. در ادامه داستان، مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند. در همین زمان جوان دیگری به نام نادر سلیمانپور که ظاهراً صاحب یک شیرینی‌فروشی است اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد.نادر برای به دست آوردن فرزانه، مالک را لو می‌دهد و او پس از دستگیری به سیستان تبعید می‌شود. فرزانه که از بازگشت مالک ناامید است برای ارضای جاه‌طلبی‌های خود از مالک دست می‌کشد و به عشق نادر جواب مثبت می‌دهد و با او ازدواج می‌کند و این آغاز اتفاقات غیرمنتظره‌ی مسیر زندگی او است.

در فصل دوم و سوم این سریال، فرزانه زندی که نام خود را به افسانه مشکات تغییر داده رئیس شرکتی است که در آن پول‌شویی می‌شود. امیر در کنار مالک و مرضیه زندگی خوبی دارد. او مأمور اطلاعات است و به خاطر خلاف‌هایی که در شرکت افسانه انجام می‌شود در نقش یک حسابدار ساده به شرکت می‌رود. افسانه که متوجه می‌شود او پسر مالک است فکر انتقام به سرش می‌زند و تصمیم می‌گیرد خود را به امیر نزدیک کند تا بتواند نقشه های خود را عملی کند…

سریال دلدادگان

زمان پخش سریال دلدادگان از شبکه آی فیلم

این سریال از ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ صبح و ۱۴ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

2 دیدگاه در “زمان پخش و تکرار سریال دلدادگان از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت پخش

  1. ارغوان گفت:

    اینکه ی فصله بعد یکیشون تعریف میکنه از خاطرات قدیم میره قدیم

  2. Ffati گفت:
    0
    1

    چرا از فصل دوم شروع شد؟

نظرات