اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مزد ترس با نقش + داستان کامل و تصاویر

1

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال مزد ترس و بیوگرافی نقش های ناصر، مهران، زهرا و… در سریال مزد ترس با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال مزد ترس”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حمید تمجیدی و تهیه کنندگی اصغر توسلی با بازی عبدالرضا اکبری است. این سریال محصول سال ۷۱ و در ژانر درام، اجتماعی و پلیسی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در سال ۷۱ از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم دی ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مرد ترس با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران سریال مزد ترس به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال مزد ترس و بیوگرافی نقش های ناصر، مهران، زهرا و… در سریال مزد ترس با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

سریال “مزد ترس” روایتگر ماجراهای سروان «ناصر محمدی» است که یکی از کارآگاهان اداره آگاهی است. او که با همسرش مریم و دخترشان زندگی می‌کند طی مأموریتی، مسئولِ پیگیری قتلِ یک نوازندهٔ ارکستر سمفونیک می‌شود که جسد سوخته‌اش را در محل تخلیهٔ زباله پیدا کرده‌اند.

خلاصه داستان سریال مزد ترس

وی در طول بررسی‌های خود، به محل ارکستر سمفونیک هم سر می‌زند و در آنجا با برادر مقتول آشنا می‌شود. یک شب، کارآگاه محمدی هنگام تماشای یک برنامه تلویزیونی، مصاحبه‌ای با یک محکوم به اعدام را می‌بیند و نکاتی نظرش را جلب می‌کند. او با تهیه‌کننده آن برنامه تلویزیونی تماس می‌گیرد و سرانجام به سرنخ‌های جدیدی می‌رسد…

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مزد ترس به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مزد ترس به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: حمید تمجیدی، تهیه‌کننده: اصغر توسلی، تصویربردار: مرتضی پورصمدی، مهرزاد ناظری، تدوین: حمید تمجیدی، موسیقی: محمد احمدیان، سرپرست گویندگان: سعید مظفری، مشاور کارگردان و برنامه‌ریز: مریم بختیار، دستیار کارگردان: آرش بابائیان، منشی صحنه: محسن حسینی، طراح گریم: رضا رادمنش، اجرای گریم: فلورا سام، علی دهکردی، طراح صحنه: حمید تمجیدی، زهره ایرجی، امور صدا: مهدی آزادی، مدیر برنامه: وحید بایرام‌زاده، تیتراژ: حمید تمجیدی، سهیلا عبادی.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مزد ترس با نقش + داستان کامل و تصاویر

  1. عباس گفت:

    این داستان کامل بود؟

نظرات