اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم غریزه + خلاصه داستان

0

“غریزه″، فیلم ایرانی به کارگردانی سیاوش اسعدی و به تهیه کنندگی سیاوش اسعدی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و رمانتیک ساخته شده است. فیلم غریزه که به تازگی ساختش آغاز شده است، قرار است به زودی در سینماها اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم غریزه + خلاصه داستان

 

خلاصه داستان

فیلم “غریزه” روایتگر داستانی عاشقانه در دهه چهل خورشیدی است. هنوز هیچ جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده و پروسه ساخت آن در سکوت خبری پیش رفته است. این فیلم قرار است به طور رسمی در بهار ۱۴۰۰ کلید بخورد.

خلاصه داستان فیلم غریزه سیاوش اسعدی

گفتنی است پیش از این قرار بود اسعدی فیلم سینمایی “مُستوفی”را که یک درام روز شهری است، به عنوان اثر تازه خود جلوی دوربین ببرد و در مقطعی پروانه ساخت “مُستوفی” به تهیه کنندگی ‌و‌ کارگردانی وی صادر شد ولی با تغییر تصمیم اسعدی ساخت “مُستوفی” به تابستان ۱۴۰۰ موکول شد تا فیلم سینمایی “غریزه” فیلمی که به گفته او ‌چند سالی است به ساخته شدنش فکر می‌کند در اولویت ساخت او قرار بگیرد.

سیاوش اسعدی

سیاوش اسعدی سال گذشته فیلم “درخونگاه “را در اکران داشت که از جمله فیلم‌های محبوب مخاطبان و منتقدان در سال ۹۸ بود. و‌ در بیستمین جشن حافظ – تندیس حافظ ( جایزه ویژه هیات داوران) را برای کارگردانی فیلم “درخونگاه” از آن خود کرد.

 

اسامی بازیگران فیلم غریزه

اسامی بازیگران فیلم غریزه

 

دیگر عوامل

کارگردان: سیاوش‌اسعدی، فیلم نوشت: سیاوش‌اسعدی، نیما نادری، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، طراح صحنه و لباس: مشگین مهرگان، مدیر صدابرداری: امین میرشکاری، طراح گریم: عباس عباسی، برنامه ریزو‌دستیار اول کارگردان: آرش حسن پور، عکس: علی نیک‌رفتار، مسئول پروتكل هاى بهداشتى: صديقى (يحيى)، مدیرتولید: محمدیمینی، مجریان طرح: روزبه معینی ،محمدیمینی.

نظرات