اسامی و بیوگرافی بازیگران مینی سریال آنا (Anna) با نقش + عکس و داستان و حواشی

0

مینی سریال آنا, (Anna) سریالی خارجی محصول سال ۲۰۲۱ کشور ایتالیا به کارگردانی نیکولو آمانیتی، رمان نویس و کارگردان ایتالیایی است که ماه نوامبر ۲۰۲۱ از چند شبکه دولتی در ۶ قسمت در اروپا پخش شد. سریال آنا روایتگر جهان آخرالزمانی کودکان در دوران پساپاندومی را با بازی جولیا دراگوتو (نقش اصلی) ، النا لیتی ، الساندرو پکورلا  و … می باشد. در ادامه به معرفی اسامی بازیگران مینی سریال آنا با نقش و بیوگرافی بازیگران و داستان سریال آنا و عکس ها و تصاویر بازیگران و عوامل آن می پردازیم.

اسامی و بیوگرافی بازیگران مینی سریال آنا (Anna) با نقش ها + داستان و معرفی کامل و دانلود کامل

اسامی بازیگران مینی سریال آنا با نقش و عکس جدید

آنا (Anna), نام مینی سریال خارجی محصول سال ۲۰۲۱ کشور ایتالیا به کارگردانی نیکولو امانیتی، رمان نویس و کارگردان ایتالیایی که جهان آخرالزمانی کودکان در دوران پساپاندومی را به تصویر کشیده و یک قهرمان نوجوان دارد که سعی می کند از برادرش در برابر ویروس کرونا محافظت کند. سریال آنا برگرفته از رمانی با همین نام نوشته آمانیتی است که با موضوع پساآخرالزمانی در سال ۲۰۱۵ نوشته شده و فیلمبرداری آن، شش ماه قبل از شیوع بیماری همه گیر کرونا آغاز شده است.

«آنا» یک فیلم تخیلی آخرالزمانی است که با توجه به همزمانی با شیوع طولانی مدت ویروس کرونا در جهان، مخاطبان بسیاری جذب کرده و از سوی بسیاری از منتقدان تحسین شده است

فصل اول مینی سریال آنا در ۶ قسمت پخش شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و به احتمال زیاد فصل دوم آن نیز ساخته خواهد شد

اسامی بازیگران مینی سریال آنا (Anna) با نقش +عکس و داستان و بیوگرافی

موضوع و داستان مینی سریال آنا

سکانس ابتدایی آنا اینگونه آغاز می‌شود: «کار ساخت این سریال ۶ ماه پیش از آغاز پاندمی کووید شروع شد.» است که به سفارش استودیو اسکای برای شبکه Sky Italia تهیه شده است. پخش اولیه سریال آنا از ماه آوریل سال ۲۰۲۱ در ایتالیا شروع شد.

داستان این سریال، در شهر سیسیل ایتالیا اتفاق می‌افتد جایی که اپیدمی یک ویروس عجیب باعث مرگ همه بزرگسالان شده و فقط کودکان تا سن بلوغ مصون هستند. کاراکتر اصلی داستان آنای سیزده ساله در این شرایط سعی می‌کند از برادر کوچکش آستور با نگه داشتن او در خانه محافظت کند، اما او ناپدید می‌شود.

آنا به دنبال برادر کوچک ربوده شده‌اش، آستور (الساندرو پکورلا) ۹ ساله، می‌رود. جست‌وجوی او در میان مزارع سوخته و جنگل‌های مرموز، خرابه‌های مراکز خرید و شهرهای خالی از سکنه، در فضاهای متروکه بزرگ جزیره سیسیل، جایی که یک ویروس تقریباً همه بزرگسالان را کشته است و در میان جوامع وحشی بازماندگان انجام می‌شود.

آنا به عنوان راهنمای خود دفترچه‌ای دارد که مادرش با بازی (النا لیتی) به او سپرده است. اما او به مرور متوجه می‌شود که قوانین گذشته دیگر اعمال نمی‌شود، و او نیاز به قوانین جدیدی دارد.

مینی سریال آنا داستان خود را تعریف می‌کند و در دو بعد زمانی حرکت می‌کند: قبل و بعد از همه گیری. در ابتدا با آنا و خانواده‌اش، زندگی او در دوران طلاق و چگونگی تغییر سریع جامعه با شروع همه‌گیری آشنا می‌شویم. پس از آن، ما آنا را اکنون دوازده ساله می‌بینیم که دائماً برای بقای خود و آستور مبارزه می‌کند

بازیگران سریال آنا

همچنین بخوانید: اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب + عکس ها و داستان کامل

نیکولو آمانیتی کارگردان و رمان نویس ایتالیایی

رمان آنا اثر نیکولو آمانیتی، که اساس این سریال شش قسمتی را تشکیل می‌دهد و نوشتن فیلمنامه و کارگردانی آن را نیز آمانیتی بر عهده دارد، در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و فیلمبرداری آن، شش ماه قبل از شیوع بیماری همه گیر کرونا آغاز شده است. حتی با این وجود، تأثیری که سریال پس از همه‌گیری می‌گذارد مطمئناً متفاوت از قبل است.

آمانیتی در اصل یک رمان نویس اهل ایتالیا است و افتخارات بسیاری از جمله جوایز ویارجیو (برای رمان من نمی‌ترسم (I’m not scared) در سال ۲۰۰۱) و جایزه استراگا (برای رمان آنطور که خداوند فرمان می‌دهد (As God Commands) در سال ۲۰۰۷) را از آن خود کرده است. او آنا را نیز بر اساس رمانی جسورانه و پساآخرالزمانی به همین نام ساخته که در سال ۲۰۱۵ نوشته است.

طبق گفته آمانیتی مشاهده گروهی از کودکان که در ساحل مشغول بازی بودند و قانون اصلی بازی آنها عدم حضور بزرگسالان بود، الهام بخش او برای نوشتن داستان آنا بوده است. به دلیل شرایط پاندمی ساخت این سریال در ماه مارس ۲۰۲۰ متوقف شد و درنهایت با تصمیم‌گیری در مورد کاهش تعداد قسمت ها از ۸ به ۶ قسمت ساخت فصل اول آن به پایان رسید.

امانیتی در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین گفت: «پس از نوشتن آنا به عنوان یک رمان، سال‌ها به فکر کردن درباره این داستان ادامه دادم. من روی آنا به عنوان قهرمان اصلی آن تمرکز کرده بودم تا به داستان و چالش‌های زن جوانی بپردازم که خود را در این دنیای جدید می‌یابد. چگونه با آن روبرو می شود، چگونه بدون اینکه مادر باشد، مادر می‌شود.»

جولیا دراگوتو در سریال آنا

جولیا دراگوتو بازیگر نقش آنا در سریال آنا

جولیا دراگوتو، نوجوان ۱۴ ساله از شهر پالرمو، که از بین ۲ هزار نامزد انتخاب شد، نقش آنای سرسخت و جسور را بازی می‌کند.

جولیا دراگوتو در سریال آنا

برخی عوامل و سازندگان سریال Anna

کارگردان و نویسنده سریال آنا (Anna) نیکولو آمانیتی است که کارگردانی سریال معجزه (The miracle) را نیز در کارنامه خود دارد. آمانیتی داستان آنا را با همکاری فرانسسکا مانیری نوشته است.

نظرات