زمان پخش و تکرار سریال بیست کویید از شبکه سه سیما ۱۴۰۲ + روزها و ساعات پخش

0

زمان پخش سریال بیست کویید : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال بیست کویید برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال بیست کویید

این مجموعه به کارگردانی هادی حاجتمند و تهیه‌کنندگی ابوالفضل حاجتمند محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این سریال قرار است به زودی پس از اتمام فصل دوم رحیل از شبکه سه سیما پخش شود. در ادامه تاریخ و ساعت دقیق را اعلام خواهیم کرد. این سریال با محوریت وقایع و اتفاقات دوران کرونا ساخته شده اما همه‌چیز را در قالب روایت‌های شیرین مطرح می‌ کند. داوطلب شدن عده‌ای از مردم را برای کمک به کادر درمان به تصویر می‌کشد اما در میان این افراد، شخصی است که انگیزه حضورش با دیگران فرق دارد. این سریال در مشهد و حومه شهر فیلمبرداری شده است.

از جمله هنرمندان می توان به علی عامل هاشمی، جواد سلطانی، محمد دلگشا، حسن زارعی، بهار نوحیان، علیرام نورایی، ازیتا ترکاشوند، میرطاهر مظلومی، فرزاد جمشیدی و…. می توان اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده داوطلب شدن عده‌ای از مردم برای کمک به کادر درمان را به تصویر می‌کشد اما در میان این افراد، شخصی است که انگیزه حضورش با دیگران فرق دارد….

سریال بیست کویید

ساعت تکرار و زمان پخش سریال بیست کویید از شبکه سه سیما

این سریال ۳۰ قسمتی از شنبه هرشب از ۲۳ دی ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۱۱ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان این سریال می توان به حسام خلیل نژاد، فاطمه مقدس، علی ذکریایی، فهیمه مؤمنی، بهار داورزنی، ابتسام بغلانی، صفر کشکولی، اسدالله یکتا، یاسر حمزه و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات