قیمت گوشی سامسونگ، خرید اقساطی بدون ضامن

0

کیفیت موبایل سامسونگ

سامسونگ یکی از برندهای کره‌ای نام آشنا در زمینه تولید انواع لوازم خانگی، گوشی‌های هوشمند، تبلت و غیره است. یکی از محصولات پر فروش در بازارهای جهانی و ایران موبایل سامسونگ است. شاید جالب باشد بدانید که در سال‌های اخیر سامسونگ جایگاه نخست را در بازار فروش کشور دارد.

 خرید اقساطی گوشی سامسونگ

برند کره‌ای سامسونگ با توجه به پیشرفت فناوری و تکنولوژی موبایل‌های با کیفیتی را طراحی و روانه بازار کرده است و علاوه بر ایران در کشورهای دیگر نیز توانسته است سهم فروش زیادی را در بازارهای بزرگی چون آمریکا، هند و چین به دست بیاورد. در واقع در سال‌های اخیر سامسونگ توانسته است در جدول برترین تولیدکنندگان موبایل، در سطح بالا قرار بگیرد.
موبایل‌های سامسونگ در سری‌های مختلف دارای حسگرهای اختصاصی دوربین، نمایشگرهای اختصاصی سوپر امولد، پردازنده‌ی خودساخته و بهینه‌ی اگزینوس هستند. پردازنده‌های اگزینوس سامسونگ از لحاظ فناوری و دیگر ویژگی‌ها با پردازنده‌های شرکت‌های بزرگ دیگر برابری دارد. همچنین حسگرهای دوربین سامسونگ از قویترین و پیشرفته‌‌ترین حسگرهای جهان شناخته می‌شوند به طوری که برخی از شرکت‌های تولید کننده‌ی موبایل نیز در ساخت محصولات خود از حسگرهای سامسونگ استفاده می‌کنند. همچنین در مورد تایید کیفیت گوشی موبایل سامسونگ باید بگوییم که شرکت‌های مختلفی چون اپل و گوگل در تولید برخی از محصولات خود از نمایشگرهای سامسونگ استفاده می‌کنند همین موضوع نیز مهر تاییدی بر کیفیت گوشی‌های موبایل سامسونگ دارد.
اگر شما خواهان خرید بهترین گوشی سامسونگ از لحاظ کیفیت هستید می‌توانید مدل‌هایی از سری نوت، سری زد و سری اس را انتخاب کنید. البته قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های گفته شده به دلیل داشتن فناوری‌های روز و امکانات مدرن بالاتر از سری‌های دیگر این شرکت است و امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از اقشار جامعه امکان پذیر نیست. البته گوشی‌های میان رده سامسونگ نیز انتخاب خوبی برای اقشار کم درآمد و متوسط جامعه هستند و نمایشگر و قطعات خوبی دارند.

گوشی سامسونگ

گوشی سامسونگ اصل ساخت کدام کشور است؟

گوشی‌های موبایل سامسونگ در بسیاری از کشورها مونتاژ و به بازار فروش عرضه ‌می‌شود در نتیجه سوال گوشی‌های اصلی سامسونگ ساخت کجاست سوالی غلط است، چرا که تنها کمتر از ۱۰ درصد از گوشی‌های موبایل سامسونگ در کشور کره جنوبی تولید ‌می‌شوند.
خط تولید سامسونگ در کشورهای مختلفی چون اندونزی، هند، ویتنام، برزیل و هند وجود دارد تمامی این شرکت‌ها از قطعات یکسانی استفاده می‌کنند که در کارخانه‌های اصلی کره جنوبی ساخته شده‌اند. تمامی قطعات تولید شده نیز طبق استانداردهای تعریف شده کمپانی سامسونگ و تحت نظارت کامل آن مونتاژ می‌شوند. در نتیجه می‌توان به کیفیت و کارایی تمام گوشی‌های تولید شده سامسونگ در سایر کشورها اعتماد کرد.

بهترین موبایل سامسونگ

مدل‌های گوشی سامسونگ در سری‌های مختلف زیاد است و این موضوع سبب شده تا گزینه‌های زیادی را پیش رو داشته باشید. فرقی نمی‌کند که شما چه مقدار بودجه و چه خواسته‌هایی دارید بدون شک در هر سری مدل‌های خوبی از کمپانی سامسونگ برای خریداران طراحی و به بازار فروش عرضه شده است. در ادامه شما را با بهترین گوشی‌های سامسونگ سال ۲۰۲۱ آشنا ‌می‌کنیم.

بهترین گوشی سری نوت Note
مدل‌های گوشی Galaxy Note 20 و Ultra Note 20هر دو گزینه خوبی برای طرفداران گوشی‌های هوشمند دارای قلم سری نوت سامسونگ هستند. قیمت گوشی سامسونگ در این مدل‌ها بالا است.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر سخت افزاری
بدون شک از لحاظ سخت‌افزاری گوشی‌های پرچمدار سری اس سامسونگ بهتر هستند مدل‌هایGalaxy S21 Ultra، Galaxy S21 5Gبهترین گوشی سامسونگ سری s با بهترین سخت افزار هستند. بدون شک قیمت گوشی سامسونگ در این مدل‌ها بالا بوده و باید هزینه‌ی بیشتری کنید.

خرید گوشی سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین عالی
مدل‌های گوشیS21 Ultra و نسخه قبلی آن یعنیS20 Ultra بهترین گوشی‌ها از لحاظ عکاسی هستند که شما ‌می‌توانید یک عکاسی حرفه‌ای با موبایل داشته باشید.

بهترین گوشی سامسونگ از لحاظ پردازنده
مدل‌های گوشی Z Fold 3 و Galaxy Z flip 3 بهترین گوشی‌های سامسونگ از لحاظ پردازنده هستند اگر به دنبال گوشی‌هایی هستید که قدرت پردازنده بی‌نظیری داشته باشند و بهترین تراشه‌های دنیا در آنها استفاده شده باشد به سراغ خرید این دو مدل بروید.

بهترین گوشی سامسونگ از لحاظ باتری
بهترین گوشی سامسونگ از لحاظ باتری را ‌می‌توان مدل‌های گوشی Galaxy M42 5G، Galaxy M32 و Galaxy M62 دانست.

بهترین گوشی‌های سامسونگ سری f
کمپانی سامسونگ سری جدیدی را با نام سری f در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرده است که می‌توان گفت مدل‌های گوشی Galaxy F22و Galaxy F52 5G بهترین گوشی‌ها در سری f هستند.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران
گوشی‌های سریA جزو بهترین گوشی‌های سامسونگ هستند که قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر سری‌ها دارند و پر طرفدار هستند. از بهترین گوشی‌های سامسونگ سری A ‌می‌توان مدل‌هایی چون A32 4G، GalaxyA32 5G، Galaxy A72، Galaxy A52s را نام برد.

قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه سل

قیمت بهترین گوشی سامسونگ در سری بالا و پرچم دار این شرکت با قیمت گوشی آیفون برابری دارد. اما شرکت سامسونگ برای به دست گرفتن بازار فروش در کشورهای هند و غیره گوشی‌های میان رده در سری A و M را روانه بازار کرده است. قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های مذکور درسطح مناسبی قرار دارد و برای خانواده‌هایی که درآمد متوسط و رو به پایین دارند کاملاً مناسب است. البته گوشی‌های سامسونگ در کنار قیمت مناسب و کیفیت خوب، امکانات جالب و طراحی زیبایی نیز دارند.

قیمت گوشی های سامسونگ چون قیمت موبایل سامسونگ s20، قیمت گوشی a32، قیمت گوشی a21s و قیمت گوشی سامسونگ در مدل‌های مختلف در فروشگاه‌های مختلف یکسان نیست اگر شما به دنبال فروشگاهی هستید که قیمت مناسبی دارد به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.

در فروشگاه آنلاین سل مدل‌های متنوعی از موبایل سامسونگ به فروش می‌رسد. فرقی نمی‌کند چه نیاز و چه بودجه‌ای دارید بدون شک مدل مناسب با توان مالی و خواسته‎های خود را از فروشگاه سل خواهید یافت. در فروشگاه اینترنتی سل قیمت موبایل سامسونگ همراه با عکس و مشخصات فنی درج شده‌اند و همین موضوع کار مقایسه‌ی محصولات مختلف را آسان کرده است. علاوه بر قیمت گوشی سامسونگ همچنین قیمت گوشی شیائومی، قیمت موبایل نوکیا و … در فروشگاه سل بهترین قیمت بازار است.

خرید اقساطی موبایل سامسونگ از فروشگاه سل

فروشگاه سل علاوه بر فروش نقدی موبایل سامسونگ با بهترین قیمت در زمینه فروش قسطی موبایل سامسونگ نیز فعالیت دارد. شما عزیزان اگر قصد خرید موبایل سامسونگ را دارید اما به دلیل نداشتن پس انداز کافی و بودجه مناسب از خرید گوشـی موبایل سامسونگ پشیمان شده‌اید به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کنید و موبایل سامسونگ دلخواه خود را با بهترین شرایط به صورت قسطی خریداری کنید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.
یکی از دیگر مزیت‌های فروشگاه اینترنتی سل علاوه بر بهترین قیمت گوشی سامسونگ نسبت به سایر فروشگاه‌ها این است که روش‌های متنوعی را برای خرید اقساطی موبایل سامسونگ در نظر دارد. از جمله روش‌های خرید قسطی گوشـی سامسونگ در فروشگاه سل می‌توان به امکان خرید اقساطی موبایل سامسونگ بدون چک، خرید اقساطی موبایل سامسونگ بدون ضامن، خرید اقساطی موبایل سامسونگ برای بازنشستگان، خرید اقساطی موبایل سامسونگ با سفته و غیره اشاره کرد. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کنید و با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

نظرات