عمل ترمیم بینی در تهران

0

جراحی ترمیمی بینی چیست؟

افراد زیادی بعد از جراحی بینی به نتیجه مطلوبی دست نیافته و در نهایت برای عمل ترمیم بینی در تهران اقدام می کنند. این جراحی یکی از انواع عمل های جراحی پلاستیک می باشد که با هدف بهبود شکل ظاهری بینی انجام می گیرد. در ترمیم بینی معمولا نواقصی که در عمل بینی اصلی بر طرف نشده و یا این که بعد از آن عمل بروز کرده است، شناسایی شده و برطرف می شوند.

 عمل ترمیم بینی

علت انجام عمل ترمیم بینی

برخی اوقات فرد بعد از انجام عمل رینوپلاستی، به اختلال در تنفس دچار شده و بخش از مجرای بینی او مسدود می شود. بعضی مواقع نیز فرد از شکل ظاهری بینی خود راضی نبوده و قصد دارد تغییراتی در آن ایجاد کند. در همه این موارد کافیست که برای عمل ترمیم بینی در تهران اقدام کنند تا به نتیجه مطلوبی دست یابند. دکتر علی میقانی فلوشیپ جراحی زیبایی بینی و جراحی سر و گردن در تهران می باشد.

تکنیک های جراحی ترمیمی بینی

این جراحی را به دو روش باز و بسته انجام می دهند که انتخاب نوع روش جراحی به نظر پزشک جراح بستگی دارد. در روش باز، جراح بین دو سوراخ بینی را برش داده و از این طریق به رفع نواقص بینی می پردازد. این در حالی است که در روش بسته هیچ گونه برشی بر روی بینی ایجاد نمی شود و پزشک با ایجاد تغییرات لازم در مجاری بینی تغییرات لازم را ایجاد می کند.

در عمل ترمیم بینی چه ایراداتی برطرف می شود؟

مهم ترین اصلاحاتی که در این عمل جراحی انجام می گیرد، عبارتند از:

  • افتادگی نوک بینی
  • بالا رفتن بیش از اندازه نوک بینی
  • نامتقارن بودن حفره های بینی
  • مشکلات تنفسی
  • انحراف نوک بینی
  • اصلاح حفره های کوچک بینی

زمان مناسب برای عمل ترمیم بینی

پزشکان متخصص معتقد هستند که افراد در صورت نارضایتی از نتیجه عمل رینوپلاستی خود باید کمی صبر کنند تا نتیجه جراحی به طور کامل مشخص شوند. معمولا عمل ترمیم بینی در تهران به فاصله یک سال از عمل اصلی انجام می گیرد تا نتیجه جراحی به طور کامل مشخص شده باشد. در این شرایط عیوب بینی به طور کامل مشخص شده و پزشک راحت تر می تواند برای برطرف کردن آن ها اقدام کند. این که مدت زمان لازم برای انجام ترمیم بینی چقدر می باشد، به عوامل مختلفی بستگی دارد.

مدت زمان جراحی ترمیمی بینی

میزان تجربه جراح و همچنین مشکلاتی که باید برطرف شوند، از مهم ترین فاکتور های تعیین کننده مدت زمان این جراحی می باشند. در حالت کلی این عمل بین ۱ تا ۲ ساعت طول می کشد و بعد از اتمام کار، فرد به اتاق ریکاوری منتقل می شود. این عمل در اکثر موارد با بی حسی موضعی انجام می شود و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. بعد از انجام این عمل نیز باید حداقل ۶ ماه صبر کنید تا نتیجه نهایی جراحی مشخص شود. معمولا قبل از این مدت بینی هنوز تورم دارد و شکل واقعی خود را به خوبی نشان نمی دهد.

عمل ترمیم بینی

بهترین جراح زیبایی در تهران برای عمل ترمیـم بینی

جناب دکتر علی میقانی یکی از برترین جراحان پلاستیک موجود در کشور است که بسیار معروف و شناخته شده می باشد. این پزشک یکی از جراحان مجرب و بسیار حرفه ای هستند که خدمات جراحی صورت و بینی را با استفاده از مدرن ترین روش ها انجام می دهد. امروزه بهترین عمل ترمیم بینی در تهران توسط این پزشک جراح معروف انجام می گیرد. این پزشک در سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد و دوران پزشک عمومی خود را در دانشگاه شهید بهشتی گذراند. ایشان برای دوره تخصص، رشته گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن را در دانشگاه علوم پزشکی تهران انتخاب کردند. برای گذراندن دوره فلوشیپ، در یکی از برترین بیمارستان های کشور اتریش مشغول به فعالیت شدند و برای آندوسکوپی سینوس در محضر بزرگان جراحی آندوسکوپ دنیا مانند پروفسور ولف و پروفسور اشتامبرگر آموزش دیده اند.

عمل ترمیم بینی

ایشان علاوه بر فعالیت در بهترین بیمارستان های ایران، در کشور هایی مانند آذربایجان و ترکیه نیز مشغول فعالیت شده و عمل های زیبایی زیادی را انجام داده اند. این جراح با سواد و مجرب با جدیدترین متد های روز دنیا به جراحی های پلاستیکی صورت و بینی پرداخته است. امروزه جدید ترین عمل های زیبایی صورت و گردن و همچنین عمل های درمانی مانند جراحی غده تیروئيد، غدد بزاقی و … توسط این پزشک سرشناس انجام می گیرد. ایشان با دقت و تمرکز بالایی در عمل ها حاضر شده و با مسئولیت پذیری بالایی به انجام جراحی ها مشغول می شود.

دوره نقاهت عمل ترمیـم بینی

اگر برای انجام عمل ترمیم بینی در تهران، کلینیک تخصصی دکتر علی میقانی را انتخاب کنید، با چالش های بسیار کمی مواجه خواهید شد. این پزشک با تجربه بالا به راحتی ایرادات بینی شما را تشخیص داده و برای رفع آن ها از مدرن ترین روش های روز دنیا استفاده می کند. در نتیجه فرد مدت زمان کوتاهی در اتاق عمل مانده و بعد از آن با عوارض خاصی روبرو نمی شوند. دوران نقاهت این جراحی بسیار کوتاه است و نیاز به مراقبت های خاصی ندارید. مهم ترین کار هایی که در این دوران باید انجام دهید، عبارتند از:

  • دارو های تجویز شده توسط پزشک را به طور کامل مصرف کنید.
  • از رفتن به مکان های شلوغ خودداری کنید و تا حد امکان با فاصل از کودکان بنشینید.
  • برای کاهش تورم ها باید از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که خیس شدن گچ بینی سبب بروز عفونت و التهابات بیش تر می شوند.
  • مواد غذایی مانند آب کرفس و آناناس استفاده کنید تا التهاب های صورت شما هر چه سریع تر کاهش یابند.

کلام آخر

اگر قصد انجام عمل ترمیم بینی در تهران را دارید، به کلینیک دکتر علی میقانی مراجعه کنید یا با شماره
۰۲۱۸۸۶۰۶۳۸۹ تماس حاصل فرمایید. این مجموعه با ارائه بهترین و متنوع ترین خدمات زیبایی صورت و گردن در خدمت مشتریان عزیز می باشد. عمل های زیبایی مختلفی توسط جناب دکتر میقانی انجام می شود که همگی با به روز ترین متد دنیا صورت می گیرند.

از این رو نتایج حاصل از همه این جراحی ها کاملا رضایت بخش بوده و هیچ گونه نارضایتی در کارنامه کاری این پزشک مجرب مشاهده نمی شود. علاوه بر همه این ها این جراح برای انجام عمل های درمانی و زیبایی مختلف هزینه های بسیار معقول و مناسبی از افراد دریافت می کند و در این زمینه بسیار منعطف می باشد.

سوالات متداول برای عمل ترمیم بینی در تهران

  1. در عمل ترمیم بینی چه عیوبی برطرف می شود؟

در این عمل، عیوبی مانند سربالایی بیش از حد نوک بینی، افتادگی بینی و نامتقارن بودن حفره های بینی برطرف می شود. همچنین انجراف بینی افراد برطرف شده و هر گونه مشکلات تنفسی بیمار نیز از بین می رود.

  1. آیا انجام ترمیم عمل بینی برای همه افراد مناسب است؟

خیر، این جراحی فقط برای کسانی مناسب می باشد که نتیجه مناسبی از عمل رینوپلاستی خود دریافت نکرده اند و حدود یکسال از عمل جراحی بینی آن ها گذشته باشد.

  1. برای گرفتن نوبت عمل ترمیم بینی توسط دکتر علی میقانی چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

برای این کار کافیست که به کلینیک ایشان رفته و یا این که تلفنی برای گرفتن نوبت اقدام کنید.

نظرات