تزریق چربی به دست چیست + عوارض،مراقبت و نکات مهم درباره تزریق چربی به دست

0

تزریق چربی به دست : این کار یکی از روش های جوانسازی پوست با ماندگاری بالا است با گذشت سال‌ها، عضله و ضخامت پوست افراد، به خصوص در ناحیه دستان از دست می‌رود و تزریق چربی ضروری می شود.همراه ما باشید.

تزریق چربی به دست

این روش به یک لیپوساکشن، چه از ناحیه شکم یا ران، نیاز دارد تا چربی مورد نیاز برای تزریق را به دست آوریم و بتوانیم آن را پردازش کنیم و بعداً به دست ها تزریق کنیم. همچنین، با تزریق چربی به پشت دست‌ها حجم و آبرسانی پوست دست را با بهبود عروقی شدن پوست تامین می‌کنیم.در این روش چربی از ران یا باسن بیمار استخراج می‌شود و سپس سانتریفیوژ می‌شود. سپس چربی خالص از آب، روغن و خون موجود در نمونه جدا خواهد شد. پس از آن، مقادیر کمی چربی با استفاده از مانیتورهای اشعه ایکس برای تأیید رسیدن سرنگ، به مفاصل انگشت بیمار تزریق می‌شود.

مراقبت‌ های لازم قبل از انجام :

  • مصرف داروهای رقیق کننده خون را به مدت ۲ هفته متوقف کنید.
  • ۲ هفته قبل و بعد از درمان سیگار را قطع کنید.
  • ۲ روز قبل از مصرف الکل خودداری کنید.
  • ۲ روز قبل از مصرف داروهای رژیمی، افدرین‌ها و داروهای آسم خودداری کنید.
  • ۶ ساعت قبل از عمل از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.
  • در صورت وجود سابقه تبخال، داروهای ضد ویروسی را در روزهای قبل مصرف کنید

عوارض تزریق چربی به دست

 

روش انجام :

برای انجام این روش، ابتدا دکتر مقدار کمی از بافت چربی را از بدن خود بیمار استخراج می‌کند، دکتر از یک کانول کوچک استریل برای برداشتن چربی از طریق لیپوساکشن، معمولاً از قسمت داخلی ران یا شکم استفاده می‌کند.چربی استخراج شده در سانتریفیوژ خالص می‌شود. سپس، از طریق ایجاد برش‌های کوچک در پشت دست، فضایی در زیر پوست ایجاد می‌شود و سلول‌های چربی جمع آوری شده و تزریق می‌شوند. این چربی تزریق شده به آرامی ماساژ داده می‌شود تا یک کانتور صاف ایجاد کند و استخوان‎ها و رگ‌های برجسته در پشت دست را پر می‌کند. مقداری از چربی همیشه توسط بدن بازجذب می‌شود. این روش کم تهاجمی تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود.

عوارض

ممکن است شامل ناراحتی جزئی، کبودی و تورم خفیف باشد. بهبودی نیاز به مراقبت دارد، هم در محلی که چربی به آن منتقل شده است و هم در ناحیه اهداکننده. به علاوه، زمان بهبودی بسته میزان چربی متفاوت خواهد بود و کبودی و تورم می‌تواند ۵-۱۰ روز طول بکشد.اکثر بیماران می‌توانند در عرض ۲ روز به سر کار بازگردند و در عرض ۱ هفته فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند. پس می‌توان گفت که جوانسازی دست با تزریق چربی روشی مطمئن و موثر برای ایجاد ظاهری جوان برای دست است.

روش انجام تزریق چربی به دست

همراه ما باشید

نظرات