پخش زنده و آنلاین والیبال لهستان و برزیل قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شنبه ۱۹ شهریور

0

پخش زنده و آنلاین بازی والیبال لهستان و برزیل قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

پخش زنده بازی والیبال لهستان و برزیل امشب شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ شبکه سه مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی‌ جهان ۲۰۲۲ + تماشا آنلاین والیبال لهستان و برزیل والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مرحله نیمه نهایی زنده و با کیفیت عالی همراه پخش والیبال لهستان و برزیل شبکه سه زنده بازی های مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی‌ جهان ۲۰۲۲ با نتیجه و خلاصه بازی در ادامه مطلب از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

بازی والیبال لهستان و برزیل مرحله نیمه نهایی قهرمانی جهان 2022

پخش زنده بازی آرژانتین و برزیل مرحله نیمه نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۲

امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران، در سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان تیم های ملی والیبال لهستان و برزیل از سری مسابقات نیمه نهایی والیبال قهرمانی جهان سال ۲۰۲۲ به دیدار هم می روند.

ساعت و نتیجه بازی لهستان و برزیل جام جهانی ۲۰۲۲ امروز

ساعت بازی لهستان و برزیل شنبه نوزدهم شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران به مصاف خواهند رفت که تا ساعاتی دیگر نتیجه بازی بروز رسانی میشود:

بازی والیبال لهستان و برزیل را به صورت زنده از حرف تازه پخش خواهد شد.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

برنامه نیمه نهایی

همچنین می توانید از شبکه های پخش زنده والیبال لهستان و برزیل در شبکه بین اسپورت و شبکه اسکای اسپورت کمک بگیرید تا اگر علاقه مند به تماشای انلاین این بازی بودید بتوانید به راحتی مسابقه را تماشا کنید

چهار دیدار مرحله نیمه نهایی روزهای شنبه ۱۹ شهریور در لیوبلیانای و شنبه ۱۹ شهریور در شهر گلیویس بین تیم های برزیل و لهستان و اسلوونی و ایتالیا برگزار خواهد شد

گفتنی است در جریان مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی والیبال لهستان در یک بازی بسیار حساس به مصاف والیبال آمریکا رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یابد.

این پیروزی برای والیبال لهستان در حالی به دست آمد که این تیم در حضور تماشاگران خود توانست والیبال آمریکا را با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲ شکست دهد.

لهستان در این بازی دو ست جلو افتاد اما آمریکا موفق شد بازی را برگرداند تا دو تیم در ست‌شماری برابر دو شوند. در ست پنجم این مسابقه، لهستان میزبان عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و با حمایت هواداران خود به پیروزی رسید و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کرد.

با این نتیجه لهستان در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم ملی والیبال برزیل برود. همچنین تیم ملی والیبال ایتالیا به مصاف اسلوونی خواهد رفت. این دو رقابت شنبه ۱۹ شهریور برگزار خواهند شد.

نظرات