معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی؟ + زمان پخش و تکرار

0

فیلم “چند میگیری گریه کنی؟”، فیلمی خاطره انگیز به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی حسن توکل نیا است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۸۴ ساخته شد. و برای اولین بار در همان سال در سینماهای ایران به اکران درآمد و با استقبال بی نظیری رو به رو شد. نویسندگی این فیلم را محسن تنابنده و حسن وارسته بر عهده داشت. با خبر پایان ساخت فیلم “چند میگری گریه کنی ۲” حالا قسمت اول این فیلم قرار است برای اولین بار از رسانه ملی به نمایش درآید. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان دیقیق پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی؟ + زمان پخش و تکرار

 

خلاصه داستان

چند می‌گیری گریه کنی روایت یک پیرمرد است که می‌خواهد مراسم کفن و دفن و تشییع خود را قبل از فرا رسیدن مرگش ببیند که در جریان و تدارک مراسم اتفاقاتی رخ می‌دهد که منجر به ازدواج دو جوان می‌شود.

منوچهر نوذری در فیلم چند میگیری گریه کنی

این فیلم در ابتدا با مرگ آغاز می‌شود و با جشن و پایکوبی پایان می‌یابد، واقعیتی که در بیشتر فیلم‌های ایرانی رخ می‌‌دهد. منوچهر نوذری در این فیلم به دنبال این است که مراسم خود را هرچه با شکوه‌تر برگزار کند و برای رسیدن به این خواسته پول می‌دهد تا دیگران گریه کنند، این در حالی است که در مراسم تشییع وی شاهد حضور چشم‌گیر علاقه‌مندان به این هنرمند پیشکسوت بوده‌ایم.

 

اسامی بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی

بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی؟

 

زمان پخش فیلم چند میگیری گریه کنی از تلویزیون

فیلم سینمایی خاطره انگیز “چند می گیری گریه کنی؟” به کارگردانی “شاهد احمدلو” یک شنبه (۳۱ فروردین ماه) ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

نظرات