بیوگرافی احمد راستینه نماینده مجلس و همسرش + عکس ها و سوابق خانوادگی و شغلی

2

بیوگرافی احمد راستینه نماینده مجلس و همسرش + عکس ها و سوابق خانوادگی و شغلی

بیوگرافی و سوابق احمد راستینه هفشجانی نماینده مجلس و نماینده (شهرکرد) کیست + عکس ها و سوابق خانوادگی و شغلی (سیاسی – نظامی – ورزشی) همراه با تحصیلات و خانواده و زندگی شخصی و خانوادگی احمد راستینه نماینده مجلس او را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی احمد راستینه نماینده مجلس و همسرش + عکس ها و سوابق خانوادگی و شغلی

بیوگرافی احمد راستینه

سرهنگ پاسدار “احمد راستینه هفشجانی”، (ahmad rastineh) در سال ۱۳۵۸ در هفشجان، نظامی سیاستمدار ایرانی و نماینده شهرکرد در مجلس و عضو کمیسیون مجلس فرهنگی مجلس شورای اسلامی است. او که دارای مدرک تحصیلی دکترای سیاسی است، در حال حاضر نماینده مردم چهار محال بختیاری (شهرکرد) بن و سامان در مجلس یازدهم شورای اسلامی می باشد

زندگی شخصی احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد

سوابق سال های فعالیت

احمد راستینه نماینده شهرکرد چهرهٔ نزدیک به جبهه پایداری است و که در اسفند ۹۸ به عنوان نماینده مردم شهرکرد و چهارمحال و بختیاری روانه مجلس یازدهم شد و در حال حاضر عضو کمیسیون ورزش مجلس یازدهم است.

زندگینامه احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی

پیش از این او در مسئولیت‌هایی همچون معاون بازرسی سپاه چهارمحال و بختیاری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان و مسئول اولین مرکز رشد خلاقیت و فناوری بسیج استان و رئیس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی و …را در کارنامه خود ثیت کرده است

سرهنگ پاسدار احمد راستینه، در سمت فرمانده بسیج ناحیه امام علی منطقه هفشجان (شهرهای هفشجان و طاقانک و نیز شمس‌آباد) فعالیت داشته‌است.

همچنین ببینید: بیوگرافی سرهنگ ایوب علیزاده و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق

سوابق سرهنگ پاسدار احمد راستینه

سوابق ورزشی

راستینه در زمینه فعالیت ورزشی نیز مشغول بوده و در این باره گفته: با توجه به سوابق ورزشی که دارم، از نزدیک با دغدغه ورزشکاران، مربیان و اهالی ورزش آشنا هستم و بر همین اساس به دنبال برنامه های حمایتی از فدراسیون ها و ورزشکاران در کمیسیون فرهنگی مجلس هستیم

عکس های احمد راستینه نماینده مجلس و عضو کمیسیون ورزش مجلس

سوابق سیاسی و اجرایی

  • معاون بازرسی سپاه چهارمحال و بختیاری
  • مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری
  • مسئول اولین مرکز رشد خلاقیت و فناوری بسیج استان چهارمحال و بختیاری
  • رئیس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی

بیوگرافی احمد راستینه

ماجرای بحث و جدل با مصطفوی در برنامه زنده

بحث و جدل شدیدی در برنامه زنده در پی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا بین داریوش مصطفوی با احمد راستینه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اتفاق افتاد.

راستینه نماینده مجلس گفت: از وزارت ورزش خواستم برای حل این مشکل به فدراسیون فوتبال کمک کند.

مصطفوی در جواب گفت: به شما چه ارتباطی دارد؟ شما چه کاره‌ای؟ به فکر نان و آب و زندگی مردم باش! فوتبال را باید من عمله درست کنم!

2 دیدگاه در “بیوگرافی احمد راستینه نماینده مجلس و همسرش + عکس ها و سوابق خانوادگی و شغلی

  1. رحتزاده گفت:
    2
    2

    اقای تاج ضمن احترام به رزمنده بودنت ،نماد عدالت عادل بودنه ورفتار وکردار اثبات کننده عدالته نه حرافی وادعای واهی سوئ استفاده ممنوعه!!!¡

  2. بانی گفت:
    3
    9

    احمد راستینه وامثال اینها وکیل قانونی مردم وبیت المال هستندودارنه ازحق مردم دفاع می‌کنند که امثال … هرج ومرج ایجاد‌کننده..

نظرات