دانلود سریال مرداب قسمت ۸ هشتم «قسمت ۸ سریال مرداب» کامل و نیم‌بهاء

0

قسمت ۸ سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام عاشقانه و معمایی است شما می توانید سریال مرداب قسمت ۸ هشتم که به تازگی وارد بخش نمایش خانگی شده را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید

مرداب

دانلود سریال مرداب قسمت ۸ هشتم «قسمت ۸ سریال مرداب» کامل و نیم‌بهاء

قسمت ۸ سریال مرداب در این صفحه دانلود و تماشا کنید:

سریال جدید مرداب محصول کشور ایران و در ژانر درام معمایی به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. امیر جعفری در این سریال نقش اصلی را بر عهده دارد.

داستان قسمت هشتم سریال مرداب

قسمت ۸ مرداب به ماجرای کوهیار و آفاق می پردازد. این سریال نمایش خانگی مرداب در ژانر درام معمایی و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی این سریال بر عهده محمد شایسته میباشد در این سریال بازیگرانی همچون شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان و امیر جعفری در نقش «شکیب» و با هنرمندی مهدی هاشمی… به ایفای نقش پرداخته اند.

مرداب تازه‌ترین مجموعه پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و بازی شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها و حامد کمیلی است. در این نوشتار به خلاصه داستان و زندگینامه بازیگران سریال مرداب می‌پردازیم.

سریال «مرداب» در ژانر درام معمایی، بر پایه‌ی فیلمنامه عشق بدون خطبه به نویسندگی مشترک افشین صادقی و پدرام افشار نوشته و ساخته شده است. فیلمنامه اصلی این مجموعه را نیما اقلیما بازنویسی کرده است.

مرداب چهارشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح از شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت منتشر می‌شود. پخش این سریال از ۱۲ مهر ماه آغاز شده است. تهیه‌کنندگی مجموعه مرداب را محمد شایسته بر عهده دارد و همچنین گفته می‌شود این سریال بین ۱۲ تا ۱۵ قسمت خواهد داشت.

بازیگرانی مطرح و توانمند از جمله شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، امیر جعفری، مهدی هاشمی، ستاره پسیانی و مجتبی پیرزاده در سریال مرداب به نقش‌آفرینی پرداختند.

عوامل

کارگردان: برزو نیک‌نژاد،تهیه‌کننده: محمد شایسته، نویسندگان: افشین صادقی و پدرام افشار، بازنویسی فیلمنامه: نیما اقلیما، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌خواه، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: الهام معین، صدابردار: رشید دانشمند، طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیران تولید: علیرضا شایسته و ابوالفضل لطفی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، برنامه ریز: افشین رضایی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه کامپیوتری: بیتا اخلاقی، دستیار اول کارگردان: نوید صالحی، طراح بدلکاری: امیر حسین خنجری، منشی صحنه: محمدحسین گلستان و دستیار طراح صحنه: رشید حسینی

نظرات