اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پیله های پرواز با نقش ها + عکس بازیگران و داستان

0

سریال پیله های پرواز : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال پله های پرواز با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی بهنوش طباطبایی (تارا)،جمشید مشایخی (دایی)،رامتین خدا پناهی (آصف) و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال پیله های پرواز

این مجموعه به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، نویسندگی نسرین غزنوی‌راد و تهیه‌کنندگی جمشید شاه‌محمدی محصول سال ۱۳۸۳ در ژانر خانوادگی،درام و اجتماعی است.این سریال برای بار اول در سال ۱۳۸۴ از شبکه دو سیما پخش شد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت.

خلاصه داستان

این مجموعه به داستان زندگی دختری به نام تارا می‌پردازد که به خاطر بروز برخی مشکلات از تهران به شمال کشور و نزد دایی خود می‌رود. دایی تارا در شمال به کار پرورش کرم ابریشم مشغول است و تارا به شغل دایی علاقه‌مند شده و در آنجا با پسری به نام محمد آشنا می‌شود که…

خلاصه سریال پیله های پرواز

اسامی بازیگران سریال پیله های پرواز همراه نقش

بهنوش طباطبایی

زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ بازیگر ایرانی است. وی از طریق کلاس بازیگر به این دنیا پا گذاشت و با بازی در فیلم و سریال هایی چون پسران آجری،فردا،سیانور،زیر سقف دودی،ماجرای نیمروز ۲،یونس،مسافری از هند،گل های گرمسیری،مختارنامه،از یاد رفته و… به شهرت رسید.

بازیگران سریال پیله های پرواز

بازیگر نقش اول سریال پیله های پرواز

رامتین خداپناهی

زادهٔ ۱۳۵۰ در گرگان بازیگر سینما و تلویزیون است. از جمله فعالیت‌های هنری او می‌توان به بازی در فیلم کوتاه «گوشه امن» و فیلم‌هایی چون «مزرعه پدری»، «صبحانه برای دو نفر» ، «قند تلخ» و سریال‌های «معصومیت از دست رفته»، «فقط بخاطر تو»، «هنگامه»، «پیله‌های پرواز»، «برای آخرین بار»، «خسته دلان» و… اشاره کرد.

رامتین خدا پناهی در سریال پیله های پرواز

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری : افشین احمدی،تدوین : امین عابدی،گریم : محمد قومی،طراح صحنه : فریده علیزاده،صدابردار : فرشید احمدی و….

نظرات