اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دوزیست با نقش +عکس و داستان فیلم دوزیست

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دوزیست و بیوگرافی نقش های عطا، مجتبی،حمید و… در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دوزیست با نقش +عکس و داستان فیلم دوزیست

بیوگرافی تمامی بازیگران فیلم دوزیست عکس

فیلم سینمایی دوزیست، فیلم ایرانی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۸ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی هموز اکران نشده است.در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان فیلم دوزیست

در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده است اما کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند.

دوزیست

 این کلفت دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

 

اسامی همه بازیگران فیلم دوزیست به همراه نقش

فیلم دوزیست

جواد عزتی

زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰بازیگر ایرانی است.او سه بار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است. عزتی در ۱۳۸۵ با مه‌لقا باقری، بازیگر ایرانی، ازدواج کرده‌است.او در ۱۳۹۷ پول‌سازترین بازیگر ایرانی شد.

جواد عزتی

پژمان جمشیدی

زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است.او درفوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد.وی نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم،شیشلیک و علفزار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. جمشیدی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

پژمان جمشیدی

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان : برزو نیک نژاد ، تهیه کننده : سعید خانی ، مدیر فیلمبرداری : علیرضا برازنده ، مجری طرح و مدیر تولید : کامران حجازی ، گریم : ایمان امیدواری ، طراح صحنه : امیرحسین قدسی ، مدیر صدابرداری : مهدی صالح کرمانی ، طراح لباس : ملودی اسماعیلی ، برنامه ریز : افشین رضایی ، دستیار اول کارگردان : نوید صلاحی ، جانشین تولید : علیرضا اصلانی ، مدیر تدارکات : فرامرز رضایی ، دستیاراول فیلمبردار : محمد عزت خواه ، منشی صحنه : غزل رشیدی ، سرمایه گذار : دکتر جلال تیموری ، عکاس : مجید طالبی

 

نظرات