تفاوت جراحی بینی طبیعی و فانتزی: کدام بهتر است؟!

0

اگر این مطلب را می‌خوانید، یعنی به دنبال تصمیم برای شیوه جراحی زیبایی بینی خود یا اطلاعات بیشتر از انواع جراحی رینوپلاستی هستید. کارشناسان ما در این مسیر همراه شما خواهند بود. پیش از هر تصمیمی آگاهی درست درمورد آینده مورد انتظار لازم است. تصمیم برای جراحی‌های زیبایی اهمیت چند برابری نسبت به موضوعات دیگر دارند! چرا که در آینده چهره شما همیشه همراهتان خواهد بود. حتی مهم‌تر از چهره سلامتی طبیعی شماست؛ که نباید حتی اندکی تغییر کند.

تصوری که شما از ظاهر آینده خود دارید با تبحر جراحتان و تجربه تخصصی‌اش رابطه مستقیم دارد. اما در بحث جراحی زیبایی بینی سلامت سیستم تنفسی شما حتی چندین برابر اهمیت پیدا می‌کند. در این بین متخصصانی در کنار اجرای حرفه‌ای سلیقه شما، حتی مسیر تنفسی شما را ساده‌تر کرده و سلامت آن را بهبود می‌بخشند. پس جای نگرانی نیست. اما تا انتخاب صحیح همچنان همراه ما باشید!

جراحی بینی طبیعی و فانتزی

جراحی بینی فانتزی و طبیعی: زیبایی را چطور تعریف می‌کنید؟!

شیوه جراحی زیبایی بینی و فرم مورد انتظار پس از آن باید متناسب باشد. ساختار و بافت بینی هر فرد با شخص دیگر متفاوت است. افراد مختلف، دو نوع بینی استخوانی (غضروفی) و یا گوشتی دارند. تشخیص نوع بینی تقریبا کاری تخصصی می‌باشد که توسط پزشک جراح شما انجام می‌شود. انتخاب یک شیوه ثابت جراحی برای هرنوع می‌تواند عواقب داشته باشد. عواقبی که جدای از زیبایی روی سلامت تنفسی فرد اثر مخرب خواهند داشت.

توجه کنید پیش از عمل بینی باید بدانید چه چیزی می‌خواهید؟ معیار شما برای زیبایی چیست؟ همه ما می‌دانیم داشتن یک چهره یونیک (منحصربه‌فرد) همیشه کاریزمای بیشتری دارد. اما معمولا در نتایج جراحی بینی‌های فانتزی یک الگوی تکراری یا نزدیک به‌هم را مشاهده می‌کنیم. به ‌نظر شما شباهت به یک الگو تا چه زمانی جذابیت خواهد داشت؟ بله درست حدس زدید. یک مدت کوتاه! هرچند بايد درنظر داشت بینی فانتزی با بینی‌های با مدل‌های خاص، مثل خوکی و یا دیگر فرم‌ها متفاوت است. با این وجود بازهم اینکه ایرادات بینی شما که ظاهر آن را خارج از نظم و استاندارد کرده اگر برطرف شود و زیبایی مدنظر شما به‌طور حرفه‌ای اعمال شود؛ یک بینی زیبا، انحصاری و طبیعی خواهید داشت. به نحوی که زیبایی و جذابیت آن همیشه برای شما پایدار باشد.

جراحی بینی طبیعی و فانتزی

تفاوت جراحی بینی طبیعی و فانتزی در چیست؟

ابتدا بدانید که جراحی بینی طبیعی به این معنا نیست که ظاهر بینی شما تغییر کمی می‌کند! بلکه به این معناست که پس از جراحی یک هارمونی خوب بین اجزای صورت و بینی برقرار است. بینی دقیقا بیشترین میزان اهمیت را در بین اجزای صورت برای حفظ این هارمونی دارد. برخلاف بینی فانتزی سوراخ‌های بینی بیش از حد کوچک نشده و ظاهری طبیعی و منظم یه خود می‌گیرند. زاویه بینی در مدل‌های طبیعی بین ۹۰ تا ۱۰۰ درجه است. اگر این زاویه به ۱۰۵ درجه برسد بینی فانتزی بنظر می‌رسد. بینی‌های با زاویه بیش از ۱۰۵‌ درجه بسیار مصنوعی جلوه می‌نمایند.

یکی از نکات مثبتی که عمل بینی طبیعی دارد، حفظ غضروف کافی برای کاهش عدم تقارن بینی و استحکام تیغه میانی است‌. همین حفظ غضروف اضافی باعث می‌شود تا سوراخ‌های بینی بیش از حد بالا نروند. بهبود سریع در جراحی بینی طبیعی، به حفظ بهتر بافت اسکار کمک می‌نماید. از دیگر نکات به حداقل رساندن استفاده از گرافت‌های نوک بینی است.

بینی‌های فانتزی پرطرفدار، اما کمتر خاص هستند!‌ اولین نکته که نگاهی کلی به تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی است، مشخص بودن خود جراحی است. اغلب بینی‌های فانتزی با نوک سربالا، سایز کوچکتر از حالت طبیعی و پل بینی با قوس زیاد، جلوه می‌کنند. کوچک شدن بیش از حد کانال تنفسی بینی خواه یا ناخواه ممکن است سهولت تنفس شما را خدشه دار کند. همچنین در فصول سرد حالات آلرژی بیشتری ایجاد می‌کند.

به‌ طورکلی بینی‌های فانتزی برای آقایان مناسب نیستند و ظاهر جذابی به چهره آنان نمی‌دهد. باید در نظر داشت حتی برای خانم‌ها بینی فانتزی و مدل مدنظر باید با نوع ساختار بینی آن‌ها سازگار باشد. جلوه بینی‌های فانتزی سلیقه‌ای است و افرادی که این مدل جراحی را انتخاب می‌کنند، می‌دانند که عملی بودن بینی‌اشان به وضوح قابل تشخیص است و جلوه مصنوعی دارد. با این وجود اگر تصمیم درست بگیرید با هدف داشتن یک بینی نیمه فانتزی، جراحی شما می‌تواند با ساختار یک بینی طبیعی‌تر و هدفتان به صورت مینیمال‌تر اجرا شود.

جراحی بینی طبیعی و فانتزی: چگونه تصمیم بگیریم؟!

جراحی زیبایی بینی طبیعی به مراتب سخت‌ترهم هست! پزشک جراح باید با تبحر خاصی جراحی باز بینی انجام دهد. در نهایت بخیه‌ مهمترین نکته بعد از فرم بینی در ظاهر آن است. یک جراح حرفه‌ای به نحوی این فرایند را همراه با اعضای کلینیک تخصصی‌اش انجام می‌دهد که تقریبا شخصی متوجه عمل شدن بینی شما نشود. برای اطلاعات بیشتر از عمل بینی طبیعی کلیک نمایید.

کم شدن بیش از حد ضخامت بینی و تیغی میانی، آن را در برابر فعالیت‌های ورزشی یا شدید آسیب‌پذیر‌می‌کند! برای مثال اغلب به افراد گفته می‌شود ار شیرجه زدن به پرهیزند. در‌ رینوپلاستی طبیعی پس از دوران نقاهت نیاز نیست بابت فعالیت خود نگران باشید. اما برای بررسی تفاوت‌های عمل بینی فانتزی و طبیعی ابتدا انواع استخوانی و گوشتی را بررسی می‌کنیم.

در جراحی طبیعی،  بینی استخوانی نوک بینی به مقدار خیلی کمی رو به بالا می‌شود و پل روی بینی قوس زیادی نمی‌گیرد. بینی‌های گوشتی نسبتا کمی بیشتر مورد جراحی طبیعی قرار می‌گیرند برای آگاهی بیشتر درمورد بینی‌های طبیعی و فانتزی با آگاهی از نظر یک متخصص کلیک نمایید.

بهترین جراحی بینی طبیعی کیست؟

از مهمترین نکاتی که یک جراحی زیبایی رینوپلاستی خوب، را اثبات می‌کند، آگاهی از نتیجه و صداقت جراح درمورد آن است. برخی از بینی‌های فانتزی با سایز و شکل صورت افراد سازگار نیستند. تشخیص این موضوع ساده نیست و نیاز به تجربه دارد. ما تصمیم داریم بهترین جراح بینی تهران را به شما معرفی کنیم.

جراحی بینی طبیعی و فانتزی

دکتر امید ابراهیمی با تجربه بیش از ۵۰۰۰ عمل جراحی زیبایی بینی موفق، پیشنهاد ما به شماست. فعالیتی نزدیک به ۲۰ سال با نتایج زیبا که در طول زمان زیبایی خود را حفظ کرده‌اند، عملکرد درخشان ایشان را نشان می‌دهد. دکترامید ابراهیمی (بورد تخصصی جراحی گوش و حلق و بینی)، جراح بینی، صورت و زیبایی متبحرترین پزشک جراح بینی طبیعی تهران است. با کارنامه درخشان ایشان و تیم کلینیک تخصصی، از نتیجه زیبا و سلامت تنفسیتان پس از رینوپلاستی مطمئن باشید. در ادامه با بررسی دیگر نمونه‌‌های جراحی بینی طبیعی دکتر امید ابراهیمی همراه ما باشید.

جراحی‌های طبیعی بینی (رینوپلاستی) که از نوع باز هستند یک برش کوچک در کلوملا ایجاد می‌کنند که دستری بیشتری به جراح برای حفظ بهتر ساختار داخلی بینی می‌دهد. از نکاتی که در رینوپلاستی طبیعی مورد اهمیت ویژه‌ می‌باشد، محاسبه‌ ابعاد بینی در مقایسه با دیگر اجزای صورت است. در این نمونه می‌توانید این مورد را مشاهده نمایید. برای مشاهده نمونه‌ و اطلاعات بیشتر و تعیین وقت کلیک نمایید.

نظرات