زمان پخش و تکرار سریال دردسرهای عظیم از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ +‌ روزهای پخش

0

سریال دردسرهای عظیم از شبکه آی فیلم این سریال از ۲۴ آبان ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ صبح و ۱۳ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

سریال دردسرهای عظیم از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال دردسرهای عظیم برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال دردسرهای عظیم از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی محصول سال ۱۳۹۲ در ژانر طنز،خانوادگی و درام است. فصل اول این مجموعه در سال ۱۳۹۳ از شبکه سه پخش شد و مخاطبان زیادی داشت و باعث شد فصل دوم و سوم آن هم تولید شود. اکنون قرار است مجدد از ۲۴ آبان از شبکه آی فیلم پخش شود.

از دیگر هنرمندان می توان به مهدی هاشمی،جواد عزتی،الناز حبیبی،مریم سعادت،مهران رجبی،امیر غفارمنش،شهین تسلیمی،بهشاد شریفیان،اشکان اشتیاق و…. اشاره کرد. بازیگران اصلی آن مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی و مریم سعادت هستند.

در خلاصه سریال امده لطیف جوانی است که ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند. بهار دختر جوانی است که خواستگارهای زیادی دارد ولی تمایلی به ازدواج ندارد. برای همین برای خلاص شدن از دست خواستگارها از لطیف کمک می‌گیرد تا به عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار به‌خاطر نداشتن کار با این ازدواج مخالفت می‌کند و می‌گوید که لطیف کاری را باید داشته باشد که دفترچهٔ بیمه داشته باشد و او مجبور می‌شود نش کش شود و شبی که می‌خواهد به خواستگاری بهار برود جنازه ای که در ماشینش هست زنده می‌شود و….

سریال دردسرهای عظیم

زمان پخش سریال دردسرهای عظیم از شبکه آی فیلم

این سریال از ۲۴ آبان ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ صبح و ۱۳ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات