زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال نیسان آبی ۲ از پلتفرم فیلیمو ۱۴۰۲ +‌ ساعت پخش

0

زمان پخش سریال نیسان آبی ۲ : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال نیسان آبی ۲ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال نیسان آبی 2

این سریال به کارگردانی مسعود اطیابی،تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور و نویسندگی سعید هوشیار محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر طنز،درام و خانوادگی است.جالب است بدانید فصل اول این مجموع به کارگردانی منوچهر هادی بوده است و در فصل دوم مسعود اطیابی کارگردانی آن را بر عهده دارد. امید داریم همانند فصل اول،فصل دوم نیز به دل مردم بنشیند.جالب است بدانید همان عوامل و بازیگران اصلی فصل اول نیسان آبی حضور ارند به جز کارگردان! زمان پخش این مجموعه در اواخر پاییز ۱۴۰۲ از فیلیمو اعلام شده است.

از جمله هنرمندان فصل دوم می توان به حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستن آمده ۳ سال گذشت! ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم‌تاج و سرهنگ، خلاصه کل شکرآباد جمع شده بودند تا شامِ عروسی ممد را بخورند ولی نه تنها شام به کسی نرسید تازه اتفاقی افتاد که همه گرسنگی از یادشان رفت…

خلاصه نیسان آبی ۱ :

جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که هر دو با دو خواهر ازدواج میکنند،جمشید که عاشق نیسان آبی و جمشید هاشم پور است درگیر اتفاقات و مشکلاتی می شود و در پی او رضا هم پا به پای رقیقش درگیر می شود و این مشکلات و ترکیب آن ها بسیار طنز و زیبا ست.

سریال نیسان آبی 2

زمان پخش سریال نیسان آبی ۲ از پلتفرم فیلیمو

این سریال از ۱ آذر ۱۴۰۲ هرچهارشنبه شب ساعت ۸ شب از پلتفرم آپرا پخش می شود.

امیدواریم از دیدن این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات