خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پای بست + زمان پخش

0

سریال “پای بست ″، سریال ایرانی به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری است. این سریال جنجالی در ژانر خانوادگی-عاشقانه در سال ۹۹ با موضوعی جذاب ساخته و قرار است از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. در ادامه مطلب به معرفی سریال “پای بست” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در سال چاری را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پای بست + زمان پخش

 

خلاصه داستان

سریال “پای بست” به عنوان جدیدترین ساخته ی احمد کاوری روایتگر یک ملودرام عاشقانه است. این سریال ملودرامی خانوادگی با درونمایه‌ای عاشقانه است که رازی از گذشته را فاش و داستان را دچار چالش می‌کند. همچنین به مسائل اجتماعی و دغدغه‌های امروزی در زمینه خرید و فروش مسکن و مشکلاتی که از آن ناشی می‌شود نیز می‌پردازد.

احمد کاوری

احمد کاوری که آثار سینمایی و تلویزیونی قابل توجه ای در کارنامه خود به ثبت رسانده است. پیش از این سریال “وارش”، “بیدار باش” و “خواب بلند” را کارگردانی کرده است. “ژن خوک”، “نفوذی” و “خودزنی” نیز از آثار سینمایی این کارگردان است.

 

اسامی بازیگران سریال پای بست

بازیگران سریال پای بست

 

دیگر عوامل

کارگردان: احمد کاوری، تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری، فیمنامه: سعید فرهادی. قابل به ذکر است هنوز لیست کامل بازیگران و عوامل این سریال منتشر نشده است که به محض انتشار، این مطلب به روزرسانی خواهد شد.  فاطمه گودرزی، در یکی از گفتگوهای اخیرش تاکید کرده است:”این سریال فیلمنامه بسیار خوبی داشته و تولید آن هم به خوبی پیش می‌رود، پیش بینی می‌کنم که با توجه به دقت کارگردان و عوامل خوب اثر، این سریال جزو آثار پرمخاطب پاییز امسال باشد.”

نظرات