اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم گزارش یک جشن + خلاصه داستان و تصاویر

0

“فیلم گزارش یک جشن″، فیلم جنجالی ایرانی به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی محمد پیرهادی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۸ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم گزارش یک جشن که برای دوازده سال در توقیف به سر می برد، حالا قرار است بر روی پرده سینما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم گزارش یک جشن + خلاصه داستان و تصاویر

 

خلاصه داستان

فیلم “گزارش یک جشن” روایتگر حوادث بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ است که توسط وزارت ارشاد توقیف شده و هیچگاه در سینماها اکران نشد. این فیلم از مسایل ملتهب جامعه سخن به میان می‌آورد و به مسئله جوانان به‌عنوان یکی از بحران‌های امروز جامعه می‌پردازد.

خلاصه داستان فیلم گزارش یک جشن

گفتنی است این فیلم در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۹) در ۲ بخش بهترین صدابرداری (آرش برومند) و بهترین طراحی صحنه و لباس (سارا سمیعی) نامزد سیمرغ بلورین بود.

دانلود فیلم گزارش یک جشن

 ابراهیم حاتمی کیا بار دیگر پرونده این فیلم توقیفی را باز کرده و برای نمایش آن در سینماها درخواست پروانه نمایش داد. محمد پیرهادی تهیه‌کننده «گزارش یک جشن» ۱۳ مردادماه مدارک فیلم را برای ثبت درخواست پروانه نمایش آن، تکمیل کرده است. تقارن این تاریخ با آغاز به کار رییسی به عنوان رییس جمهوری، جالب توجه است و می توان آن را چالشی جدی برای سازمان سینمایی در دوره وزارت محمدمهدی اسماعیلی دانست.

 

اسامی بازیگران فیلم گزارش یک جشن به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم گزارش یک جشن به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا، فیلمنامه: ابراهیم حاتمی‌کیا، تهیه کننده: محمد پیرهادی، مدیر فیلمبرداری:‌ فرشاد محمدی، موسیقی متن: کارن همایونفر، طراح صحنه: سارا سمیعی، صدابردار: آرش برومند، طراح چهره‌پردازی: مهین نویدی، انتخاب بازیگر و دستیار کارگردان: ابراهیم شیبانی، مدیر تولید: محمدرضا پیرهادی، مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، طراح لباس: نازنین خزایی، عکاس: علی نیک‌رفتار.

 

نظرات