اسامی بازیگران سریال نون خ ۵ فصل پنجم +داستان و عکس و بیوگرافی

0

اسامی بازیگران سریال نون خ ۵ فصل پنجم +داستان و عکس و بیوگرافی

بازیگران سریال فصل پنجم نون خ ۵ همان بازیگران فصل چهارم میباشد که قرار است در نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش شود و از کردستان تا چابهار ادامه دار است چون خانواده نون خ تصمیم دارند یک سفر به منطقه‌های گوناگون کشور ایران را داشته باشند که قصه ای جذاب و دیدنی با حاضر شدن هنرمندان معروف خواهد داشت.

اسامی بازیگران سریال نونخ ۵ عبارتند از:

سعید آقاخانی در نقش نورالدین خانزاده
حمیدرضا آذرنگ در نقش خلیل
میرطاهر مظلومی بازیگر نقش دایی شفیع: برادرزن نورالدین
فریده سپاه‌منصور بازیگر نقش مه‌لقا: مادرزن نورالدین و مادر شفیع
نعیمه نظام‌دوست بازیگر نقش بهنوش: دوست مرجان و مدیر آرایشگاه زنانه
سیروس سپهری بازیگر نقش ادریس: از اهالی روستا
سیروس میمنت بازیگر نقش کیوان: پدر مهیار داماد نوری
مجید یاسر بازیگر نقش بهنام: دوست مهیار
پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار: پسر کیوان و شوهر روژان و داماد نورالدین
شیدا یوسفی بازیگر نقش مرجان: دختر نورالدین
ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین: دختر نورالدین
محمد زارع‌زاده بازیگر نقش عمو رضا، شیرینی فروش
آتنا مهیاری بازیگر نقش ماه کاووس
عابدین رضایی (هیوا: طلبکار)
نسرین مرادی بازیگر نقش فریده: همسر کیوان
هدیه بازوند بازیگر نقش روژان: دختر نورالدین
صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک
صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال: دختر نورالدین
وحید قاضی زاهدی بازیگر نقش صاحب نانوایی و صاحبخانه سیروس
ماشاءالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس: طلبکار نورالدین و دشمن شفیع
عباس نیک‌دیده بازیگر نقش فامیل میرزایی: در سالن سر میز با نورالدین
اردشیر قاسمی
کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان خواستگار شیرین
حسین مرادی بازیگر نقش پژمان، طلبکار
سید حسین موسوی بازیگر نقش وحید در نون خ ۲
سیروس حسینی فر بازیگر نقش هیوا
علیرضا ابراهیمی: طلبکار
رضا پشابادی
کیوان شیخ‌احمدی
افشین ملکی (افشین، طلبکار)
بهاءالدین عزیززاده
حسین بوربوری

در روزهای عید نوروز ۱۴۰۳ فصل پنجم سریال نون خ ساخته سعید آقاخانی و به تهیه کنندگی مهدی فرجی شروع خواهد شد.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال نون خ ۵ فصل پنجم +داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۵

اسامی بازیگران سریال نون خ ۵ فصل پنجم عبارتند از: حمیدرضا آذرنگ، امیر سهیلی، هومن حاجی عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سید علی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشالله وروایی وصهبا شرافتی هنرمندانی هستند، که در این اثر حضور یافته‌اند. در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۵ فصل پنجم عکس ها و تصاویری از بازیگران سریال نون خ ۵ را در مجله حرف تازه مشاهده کنید.

از طرفی دیگر در هر فصل هنرمندان تازه ای نیز به گروه افزودند، که سبب جذاب شدن داستان شده است. گویا در این فصل تازه هنرمندان بومی از کرمان و چابهار به ایفای نقش خواهند پرداخت، که با لهجه‌های شیرین خود حرف خواهند زد.

در کل گروه تولید کننده حاضر می‌باشند تا فصل پنجم از این اثر را با انرژی بسیار آغاز نمایند. گویا مخاطبین فصل پنجم از سریال نون خ را دوست داشته باشند، به خاطر اینکه در فصل‌های پیشین نشان داد اثر پرمخاطبی بود، پس تردیدی نیست که فصل پنجم نیز موفق آمیز شود.

اسامی بازیگران سریال نون خ ۵ فصل پنجم +داستان و عکس

خلاصه داستان فصل پنجم نون خ

بسیاری از مخاطبین دوست دارند بفهمند داستان این فصل از سریال نون خ باز هم از همان خطه کردستان است یا آقای نون خ با بازی سعید آقاخانی در کنار خانواده خود به سایر منطقه‌های ایران سفر خواهد نمود.

بررسی جام جم نمایانگر این می‌باشد که گروه تولید کننده این مرتبه داستان را نیز از خطه کردستان به نمایش درآورند و هم سراغ جنوب شرقی ایران خواهند رفت و داستان از خطه کرمان و چابهار نیز باشد.

به خاطر همین بایستی مخاطبین اثر نون خ فصل پنجم به انتظار داستان شیرین از سه منطقه کشور ایران بنشینند و همین ماجرا سبب می‌شود تا قصه این فصل از اثر برای مخاطبین جذاب‌تر باشد.

خلاصه داستان فصل پنجم نون خ

همه چیز فصل پنجم نون خ ۵

تهیه کنندگی سریال نون خ مهدی فرجی در مورد فصل تازه این اثر که در عید نوروز ۱۴۰۳ با ایفای نقش و کارگردانی سعید آقاخانی پخش شود به خبرگزاری مهر افزود: به امید خدا ساخت این اثر را خیلی زود شروع خواهیم نمود و در این فصل جدید به چند شهر خواهیم رفت و به یک نوع یک سفر جاده‌ای خواهیم داشت.

ایشان در ادامه گفت: از راه کرمان، سیستان و بلوچستان به شهرهای چابهار و سایر شهرهای آن خواهیم رفت و داستان مجموعه در کنار کردها به چند قومیت خواهد پرداخت.

مهدی فرجی در مورد اینکه لوکیشن‌ها در داستان چه زمانی از کردستان به سیستان بلوچستان تغییر می‌یابد گفت:
ما از زمانی که فعالیت را آغاز کنیم ۳۰ تا ۴۰ روز پس از آن به چابهار خواهیم رفت.

او در مورد اولویت‌های این فصل از مجموعه افزود: محیط زیست، میراث فرهنگی، موضوعات قومیت‌ها و اتحاد آنان از قبیل محورهایی می‌باشد که در فصل تازه سریال نون خ پیش خواهیم برد. امیدوار هستیم در این فصل جدید علاوه بر حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی رو نیز داشته باشیم و اینکه هنرمندان بومی خود سیستان و بلوچستان را نیز داشته باشیم.

ایشان در مورد تعداد قسمت‌های این سریال هم بیان کرد: این اثر تلویزیونی در ۲۵ قسمت در نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

سریال تلویزیونی نون خ قبل از این در چهار فصل به دست سعید آقاخانی کارگردانی شد و جزو فعالیت‌های پربیننده تلویزیون به حساب می‌آید.

در این اثر هنرمندان گوناگونی به ایفای نقش پرداخته‌اند، که یکی از برگ برنده‌های آن استفاده از هنرمندان کرد می‌باشد.

اثر تلویزیونی نون خ فصل پنجم با داستان و قصه تازه و گوناگونی به دست تولید خواهد رسید و این مرتبه نورالدین به کرمان و چابهار می‌رود.

گفتنی است، سریال نون خ ۵ قرار است در ایام نوروز ۱۴۰۳ بار دیگر مهمان خانه‌ های مردم شود و از کردستان تا چابهار ادامه دارد زیرا خانواده نون.خ قصد دارند سفری به مناطق مختلف ایران داشته باشند که داستانی جذاب و دیدنی با حضور بازیگران مشهور خواهد داشت.

در ایام نوروز ۱۴۰۳ فصل پنجم سریال نون.خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی پخش ان آغاز می شود.

چه کسانی در نون خ ۵ بازی کردند؟

سعید آقاخانی که همان آقای نون خ به حساب می‌آید، برای تولید این اثر تلویزیونی در پی دیار خود رفت و در قالب داستانی شیرین نه تنها مخاطبین را پایه گیرنده نشاند، بلکه مخاطبین را با خطه کردنشین کشور ایران آشنا نمود که چه آداب و رسوم‌هایی در بر دارند.

حتی ایشان برای تولید فصل‌های پیشین این سریال در کنار گروه خود به یکی از روستا های استان کرمانشاه به نام پریان از منطقه‌های دینور شهرستان صحنه استان کرمانشاه رفت و ایام خیلی زیادی را در سرمای دشوار این منطقه سپری کردند تا موفق شوند یک اثر جذاب را کارگردانی و توجه مخاطبین را جلب نمایند.

مهدی فرجی، تهیه کنندگی این مجموعه را از همان ابتدا عهده‌دار بود و هنوز ایشان نفر نخست این اثر به حساب می‌آید و این ایام در کنار سعید آقاخانی مشغول پیش ساخت فصل پنجم از اثر نون خ می‌باشد تا بتواند مجدداً با تعریف داستان‌های شیرین مهمان شما عزیزان شود.

 

ایشان در مصاحبه با جام جم خبر داد که می‌خواهد در کنار عوامل خود فصل پنجم این سریال را به زودی زود استارت بزند. ایشان افزود که فیلمبرداری فصل پنجم نون خ در لوکیشن‌های گوناگون آغاز خواهد شد و گروه تولید کننده برای ساخت این فصل از مجموعه قرار می‌باشد به سایر منطقه‌های کشور ایران سفر کنند.

آقای فرجی مدت‌ها هدایت شبکه‌های گوناگون سینما را عهده‌دار بود و اکنون در عرصه تهیه کنندگی مشغول به کار است و از تجربیات خود در این زمینه استفاده می‌کند. در دوران مدیریت آقای فرجی در شبکه‌های گوناگون سیما مجموعه‌های بسیار خوبی صورت گرفت.

ایشان در مصاحبه با جام افزوده بود تجربه این را نشان داده مجموعه‌هایی که بتوانند از ظرفیت‌های فرهنگی کشور و مسائل در رابطه با جامعه، گستردگی جاذبه‌های جغرافیا، لباس و…. استفاده کنند، آثار به یاد ماندنی خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۵ فصل پنجم +زمان پخش و داستان

اثر تلویزیونی نون خ نیز از جذابیت‌های فرهنگی و قومیت استفاده می کند. ایشان در مورد داستان این فصل از سریال توضیحاتی نداد و افزود مجدداً می‌خواهند یک داستان شیرین را برای مخاطبین به تصویر بکشند.

او در ادامه گفت: پیش ساخت فصل پنجم از مجموعه نون خ را از دو ماه قبل شروع کرده‌ایم و تصمیم داریم این مرتبه نیز در حد توان بتوانیم با یک داستان جذاب و شیرین مخاطبین را سرگرم نماییم.
سعید آقاخانی مانند فصل‌های پیشین به غیر از کارگردانی کاراکتر آقای نون خ را بازی می‌کند. ایشان در چهار فصل از اثر تلویزیونی نون خ در قالب داستان به مسائل اجتماعی نیز اشاره کرد و با شوخی و کمدی به تورم، گرانی‌ها، حاشیه‌های فوتبال، اختلاس، روابط بین‌المللی و…. پرداخت. با دقت به مشکلاتی که سعید آقاخانی دارد، گویا که ایشان مجدداً در این فصل به مسائل اجتماعی نسبت به جامعه با زبان شیرین کمدی خواهد پرداخت.

یکی از خصوصیت‌های سعید آقاخانی این می‌باشد که شخصیت‌های داستان از حد و مرز خود خارج نمی‌شوند و شوخی‌ها به درستی انجام می‌شود.

بازیگران سریال نون خ ۵ فصل پنجم +داستان و عکس

این چهره در چهار فصل پیشین اثر نون خ تلاش نموده بود شخصیت‌های واقعی و مملوس برای مخاطبین باشند. البته ایشان با تولید این اثر که اکنون به فصل پنجم رسیده است ، سعی می‌نماید داستان به آن صورت نمایش داده شود که هم صحبت‌ها زده شود و هم هیچکس ناراحت نشود.

فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی ۲۵ قسمت دارد که ۱۰ قسمت آن در چابهار می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، فصل جدید مجموعه «نون خ» قرار است با محوریت محیط زیست در ۲۵ قسمت ساخته شود.مهدی فرجی تهیه‌کننده «نون.خ» با اعلام این خبر که بخشی از این سریال در استان کرمان و سیستان و بلوچستان تصویربرداری می‌شود و قصه سریال همراه با کردها به چند قومیت می‌پردازد، اظهار داشت: افرادی که در این بخش‌ها حضور دارند، از هنرمندان بومی این دو استان انتخاب شده‌اند.

علیرضا کیخا، مدیرکل صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان نیز گفت: همه ظرفیت های صداوسیما را به کار گرفتیم به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات این کار را در استان اجرایی کنیم.

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۵ فصل پنجم +داستان و عکس

زمان پخش

فصل پنجم سریال «نون خ» شامل ۲۵ قسمت است و پخش آن همزمان با شروع ماه رمضان شروع می‌شود و ادامه آن در نوروز سال ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

تهیه‌کنندگی این سریال از همان نقطه شروع به‌عهده مهدی فرجی بود و هنوز هم او نفر اول این مجموعه است و این روزها همراه سعید آقاخانی مشغول پیش‌تولید فصل پنجم از سریال «نون خ» است تا بتواند باز هم با تعریف قصه‌های شیرین مهمان خانه‌ها شوند.

او در گفت‌وگو با جام‌جم اعلام می‌کند که می‌خواهد همراه عواملش فصل پنجم این مجموعه را به‌زودی کلید بزند. وی تاکید می‌کند که تصویربرداری فصل پنجم نون خ در لوکیشن‌های متفاوت شروع می‌شود و گروه سازنده برای ساخت این فصل از سریال قرار است راهی دیگر مناطق ایران شوند.

مسائل مبتلا به جامعه در سریال نون خ

سعید آقاخانی همچون فصل‌های قبلی علاوه بر کارگردانی، نقش آقای نون خ را به‌عهده دارد. او در چهار فصل از مجموعه نون خ در قالب قصه به موضوعات اجتماعی هم تلنگر زده است و با شوخی و طنز به تورم، گرانی‌ها، حاشیه‌های فوتبال، اختلاس، روابط بین‌الملل و … پرداخته است.

با توجه به دغدغه‌هایی که آقاخانی دارد، قابل پیش‌بینی است که او باز هم در این فصل به موضوعات اجتماعی مبتلا به جامعه با زبان شیرین طنز بپردازد.
هدیه بازوندهدیه بازوند و ندا قاسمی

اسامی بازیگران فصل پنجم نون خ

فصل ۵ نون خ؛ از کردستان تا چابهار

یکی از ویژگی‌های قابل تامل آقاخانی این است که شخصیت‌های قصه از حدومرز خودشان خارج نمی‌شوند و مسیر شوخی‌ها درست پیش می‌رود.

او در چهار فصل قبلی مجموعه نون خ سعی کرده بود شخصیت‌ها واقعی و مملوس برای مخاطبان باشند. ضمن این‌که او با ساخت این مجموعه که حالا به فصل پنجم رسیده، تلاش می‌کند قصه به‌گونه ای روایت شود که هم حرف‌ها زده شود و هم به کسی برنخورد.

خیلی از مخاطبان علاقه‌مندند بدانند قصه این فصل از مجموعه نون خ قرار است از همان خطه کردستان باشد یا قرار است آقای نون خ(سعید آقاخانی) همراه خانواده‌اش سری به دیگر مناطق ایران بزند.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال نون خ ۵ فصل پنجم +داستان و عکس

امیر سهیلی بازیگر تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره فصل پنجم سریال «نون خ» که قرار است در نوروز ۱۴۰۳ روی آنتن برود، گفت: فعلا در فصل پنجم سریال «نون خ» حضور ندارم و تا این لحظه درباره حضورم در فصل جدید از سوی عوامل صحبتی با من نشده است. دقیقا اطلاع ندارم که چرا ولی چیزی که تا الان از لحاظ حرفه‌ای متوجه شدم این است که در فصل جدید نیستم. حضور یک بازیگر در یک سریال به عوامل مختلفی مثل قصه فیلم، مسائل مالی و… بستگی دارد. نمی‌دانم علت چیست اما خداراشکر مشکلی با عوامل ندارم.
وی افزود: عوامل کار را شروع کرده‌اند و در مرحله‌ فیلمبرداری هستند. خیلی خوشحالم که دوستانم فصل جدید نون خ را شروع کرده‌اند. امیدوارم کار خوبی شود و مردم دوستش داشته باشند

نظرات