بیوگرافی و سوابق میرمصطفی جوادی وزنه بردار و همسرش + عکس ها و نتایج جدید

0

بیوگرافی میرمصطفی جوادی وزنه بردار و همسرش + عکس ها و نتایج جدید

میرمصطفی جوادی وزنه بردار ایرانی متولد ۲ تیر ۱۳۷۹ در رودبار است که در باشگاه ملی حفاری و تیم ملی وزنه برداری ایران در وزن ۸۹ کیلوگرم مسابقه می دهد. در ادامه با بیوگرافی میرمصطفی جوادی با عکس ها و سوابق مدال ها و نتایج وزنه برداری جدید وی همراه با پیج اینستاگرامش آشنا شوید

بیوگرافی و سوابق میرمصطفی جوادی وزنه بردار و همسرش + عکس و نتایج جدید

بیوگرافی میرمصطفی جوادی وزنه بردار

میر مصطفی جوادی متولد ۲ تیر ۱۳۷۹ در تهران، وزنه بردار اهل رودبار ایران است که در باشگاه حفاری و تیم ملی وزنه برداری ایران در وزن ۸۹ کیلوگرم مسابقه می دهد. میرمصطفی جوادی در جدیدترین فعالیت های ورزشی خود در مسابقات قهرانی آسیا ۲۰۲۳ در کره جنوبی حضور داشت و نتایج خوبی در وزن ۸۹ کیلوگرم کسب کرد.

میر مصطفی جوادی وزنه بردار اهل کجاست

میرمصطفی جوادی اهل رودبار است و در شمال کشور به دنیا امده است.

میرمصطفی جوادی دارنده مدال طلای بازی های همبستگی اسلامی و مدال نقره جهان در سال ۲۰۲۱ می باشد و عنوان نایب قهرمان جهان و قهرمانی را در کارنامه پر افتخار خود ثبت کرده است.

بیوگرافی میر مصطفی جوادی وزنه بردار

سوابق

میرمصطفی جوادی از نوجوانی وارد رشته وزنه برداری شده و سابقه عضویت در تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان و بزرگسالان را در کارذنامه ورزشی خود دارد. هدفش رسیدن به المپیک و قهرمانی جهان است و برای همین با تلاش و پشتکار سعی دارد تا به آرزوهای ورزشی خود برسد.

جوادی درباره اهداف و آرزوهایش گفته: مثل هر ورزشکار دیگری که وارد رشته مورد علاقه‌اش می‌شود و دوست دارد به بهترین مدال‌های دنیا دست پیدا کند، من هم هدفم کسب مدال طلای بازی های المپیک و همچنین جابجایی رکوردهای جهان است و برای رسیدن به این اهداف مهم از هیچ تلاشی فروگذار نیستم.

میرمصطفی جوادی کیست

در سال ۱۴۰۱ میرمصطفی جوادی از باشگاه ملی حفاری با کسب ۴۳۰/۷۶ امتیاز در صدر جدول امتیازبندی (سینکلر) بهترین وزنه برداران قرار گرفت.

این ورزشکار وزنه بردار در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان ۲۰۲۱ برندهٔ مدال نقره شده‌ است.

میرمصطفی جوادی با تک مدال برنز در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا در ازبکستان به ورزش ایران معرفی شد. وی این مدال را در رده سنی بزرگسالان کسب کرد. جوادی در ازبکستان نتوانست مدال دوضرب و مجموع دسته ۷۳ کیلوگرم را از آن خود کند اما در کمتر از یکسال موفق شد به عنوان نایب قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ برسد.

نتایج مسابقات میرمصطفی جوادی وزنه بردار

وی در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان در ازبکستان موفق شد با رکورد ۱۶۳ یک ضرب، ۲۰۴ دوضرب و مجموع ۳۶۷ کیلوگرم ۲ مدال نقره و یک مدال برنز دسته ۸۱ کیلوگرم را از آن خود کند.

جوادی مرداد ماه سال ۱۴۰۱ در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در کشور ترکیه موفق به ضرب مدال طلای مجموع دسته ۸۱ کیلوگرم شد. وی در حرکت یک‌ضرب مدال نقره کسب کرد اما در دوضرب و مجموع به مدال طلا رسید.

سوابق میرمصطفی جوادی وزنه بردار

تغییر وزن

جوادی که پیشتر در وزن ۸۱ کیلوگرم مسابقه می داد، به دنبال تغییر وزن برای حضور در دسته ۸۹ کیلوگرم بود از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا سال گذشته در منامه پایتخت بحرین برگزار شد، انصراف داد اما در مسابقات جهانی کلمبیا شگفتی ساز شد.

او قصد دارد با کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در این تورنمنت شرکت کند.

زندگی شخصی میرمصطفی جوادی ورزشکار وزنه برداری

مسابقات تاشکند ۲۰۲۱

این ملی‌پوش دسته ۸۱ کیلوگرم ایران در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان در تاشکند ازبکستان با ۲ مدال نقره و یک برنز، بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و ایران را برای نخستین بار در این وزن صاحب مدال نقره کرد.

میرمصطفی جوادی که در حرکت یک‌ضرب دسته ۸۱ کیلوگرم با مهار وزنه ۱۶۳ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شده بود در حرکت اول دوضرب خود موفق به مهار وزنه ۱۹۳ کیلوگرم شد. جوادی که نخستین نماینده ایران در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۱ جهان در ازبکستان به شمار می رود در تلاش دوم خود درخواست وزنه ۱۹۸ کیلوگرمی را داد و برای مهار آن مشکلی نداشت.

عکس های جدید میر مصطفی جوادی وزنه بردار

نتایج میرمصطفی جوادی در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره حنوبی

«میرمصطفی جوادی» ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره حنوبی حضور داشت و در وزن ۸۹ کیلوگرم روی تخته رفت.

افتخارات

قهرمانی وزنه‌برداری جهان

مدال نقره ۲۰۲۱ تاشکند در وزن ۸۱ kg

یک ضرب: ۱۶۳ ک‌گ (۲۰۲۱)
دو ضرب: ۲۰۴ ک‌گ (۲۰۲۱)
مجموع: ۳۶۷ ک‌گ (۲۰۲۱)

نظرات