دانلود سریال مرداب قسمت ۵ پنجم «قسمت ۵ سریال مرداب» کامل و نیم‌بهاء

0

قسمت ۵ سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام عاشقانه و معمایی است شما می توانید سریال مرداب قسمت ۵ پنجم که به تازگی وارد بخش نمایش خانگی شده را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید

دانلود سریال مرداب قسمت ۵ پنجم «قسمت 5 سریال مرداب» کامل و نیم‌بهاء

دانلود سریال مرداب قسمت ۵ پنجم «قسمت ۵ سریال مرداب» کامل و نیم‌بهاء

قسمت ۵ سریال مرداب در این صفحه دانلود و تماشا کنید:

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام معمایی به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.

داستان قسمت پنجم سریال مرداب

قسمت ۵ مرداب به ماجرای کوهیار و آفاق می پردازد. این سریال نمایش خانگی مرداب در ژانر درام معمایی و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی این سریال بر عهده محمد شایسته میباشد در این سریال بازیگرانی همچون شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان و امیر جعفری در نقش «شکیب» و با هنرمندی مهدی هاشمی… به ایفای نقش پرداخته اند.

مرداب تازه‌ترین مجموعه پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و بازی شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها و حامد کمیلی است. در این نوشتار به خلاصه داستان و زندگینامه بازیگران سریال مرداب می‌پردازیم.

سریال «مرداب» در ژانر درام معمایی، بر پایه‌ی فیلمنامه عشق بدون خطبه به نویسندگی مشترک افشین صادقی و پدرام افشار نوشته و ساخته شده است. فیلمنامه اصلی این مجموعه را نیما اقلیما بازنویسی کرده است.

مرداب چهارشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح از شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت منتشر می‌شود. پخش این سریال از ۱۲ مهر ماه آغاز شده است. تهیه‌کنندگی مجموعه مرداب را محمد شایسته بر عهده دارد و همچنین گفته می‌شود این سریال بین ۱۲ تا ۱۵ قسمت خواهد داشت.

بازیگرانی مطرح و توانمند از جمله شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، امیر جعفری، مهدی هاشمی، ستاره پسیانی و مجتبی پیرزاده در سریال مرداب به نقش‌آفرینی پرداختند.

عوامل

تهیه‌کننده: محمد شایسته، کارگردان: برزو نیک‌نژاد، نویسندگان: افشین صادقی و پدرام افشار، بازنویسی فیلمنامه: نیما اقلیما، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌خواه، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: الهام معین، صدابردار: رشید دانشمند، طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیران تولید: علیرضا شایسته و ابوالفضل لطفی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، برنامه ریز: افشین رضایی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه کامپیوتری: بیتا اخلاقی، دستیار اول کارگردان: نوید صالحی، طراح بدلکاری: امیر حسین خنجری، منشی صحنه: محمدحسین گلستان و دستیار طراح صحنه: رشید حسینی

نظرات