دانلود کامل قسمت ۳ سوم مسابقه ناتو (رئالیتی شو ناتو قسمت ۳) +فیلم

0

دانلود فیلم کامل مسابقه ناتو قسمت ۳ سوم (رئالیتی شو ناتو قسمت ۳) مهدی صفی یاری کامل را ببینید, قسمت ۳ رئالیتی شو کمدی و طنز جدید ناتو را از لینک زیر تماشا کنید

دانلود کامل قسمت 3 سوم مسابقه ناتو (رئالیتی شو ناتو قسمت ۳) +فیلم

دانلود کامل قسمت ۳ سوم مسابقه ناتو (رئالیتی شو ناتو قسمت ۳) +فیلم

ناتو مسابقه ای در ژانر معمایی و سرگرمی قسمت۳ سریال رئالیتی شو ناتو (قسمت سوم مسابقه ناتو)، دانلود از وبسایت حرف تازه ترافیک و نسخه اصلی رایگان و آپارات ویدائو و نماوا کامل …

لینک دانلود رئالیتی شو ناتو قسمت ۳

مسابقه ناتو – (قسمت سوم)
کیفیت ها: Full HD BluRay ، ۱۰۸۰p & 720p & 480p
کارگردان: مهدی صفی یاری
ژانر: مسابقه، گیم شو، رئالیتی شو
تاریخ انتشار: سال ۱۴۰۲
تعداد قسمت ها: ۲۱ قسمت
مدت زمان این قسمت: ۱۲۸ دقیقه
فرمت: MP4 | محصول کشور ایران
تهیه کننده: مهدی صفی یاری
ساعت پخش سریال ناتو: ساعت ۸ صبح
روز پخش رئالیتی شو ناتو: هر هفته دوشنبه ‌ها

سریال ناتو به کارگردانی مهدی صفی یاری در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. قسمت ۳ رئالیتی‌شوی «ناتو» ساعت هشت صبح دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ به طور هفتگی توسط پلتفرم فیلم نت منتشر شد.

برنامه ناتو یک رئالیتی شو جدید است که با اجرای محمدرضا علیمردانی به پخش خود در شبکه خانگی آغاز کرده است. در این برنامه، شرکت‌کنندگان باید به دنبال فردی باشند که تمامی سوالات را به درستی پاسخ دهد. کارگردانی این برنامه رئالیتی شو توسط مهدی صفی‌یاری انجام شده و چند بازیکن در آن حضور دارند.

رئالیتی شوی ناتو برنامه ای به کارگردانی مهدی صفی یاری و محصول سال ۱۴۰۱ است که با اجرای محمدرضا علیمردانی از شبکه نمایبش خانگی در بستر فیلم نت به صورت اختصاصی و به صورت هفتگی منتشر میشود

نحوه بازی

در طول برنامه، شرکت‌کنندگان با پرسیدن ۱۰ سوال سخت و گاهی خنده‌دار، سعی در پیدا کردن پاسخ درست دارند که باید با همکاری هم به آن برسند. در این رئالیتی شو، چندین بازیکن در آن شرکت می‌کنند و هدف آن‌ها این است که با هم توافق کرده و به پاسخ صحیح دست یابند. “ناتو” از صبح دوشنبه در شبکه خانگی پخش می‌شود و قطعاً طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب خواهد کرد.

در صورتی که بازیکنان به هر سوال در ناتو پاسخ درست بدهند، جایزه‌ای به عنوان پاداش به آن‌ها تعلق می‌گیرد. اما اگر بازیکنان به یکی از سوالات پاسخ نادرست دهند، مبلغی از جایزه آن‌ها کم خواهد شد. باید یادآور شد که بازیکنی که نقش «ناتو» را برعهده دارد، قبل از شروع برنامه تمامی پاسخ‌های سوالات را می‌داند و هیچ‌کس حتی مجری برنامه، اطلاعی از هویت بازیکنی که نقش ناتو را دارد ندارد.

بازیگران قسمت سوم سریال ناتو

در سریال ناتو، بازیگران شهرزاد کمال‌زاده، هومن برق نورد، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، متین ستوده و بهنام تشکر حضور دارند.

نظرات