دانلود کامل چیدمانه عبدالله روا قسمت ۷ هفتم چیدمانه حدیث میرامینی +‌فیلم

0

دانلود کامل چیدمانه عبدالله روا قسمت ۷ هفتم چیدمانه حدیث میرامینی +‌فیلم

دانلود کامل چیدمانه عبدالله روا و حدیث میرامینی قسمت ۷ هفتم مسابقه چیدمانه با سکانس های مهیج و جذاب و اجرای مریم مومن و مجتبی شفیعی در ادامه صفحه مشاهده کنید عبداله روا اینروزها با اجرای ویدئوچک مشهور شده و حالا با حضور در مسابقه چیدانه بار دیگر خبرساز شده است. به همین دلیل قسمت ۷ مسابقه چیدمانه با حضور عبدالله روا و حدیث میرامینی به یکی از پر بیننده ترین قسمت ها تبدیل شده و در شبکه های اجتماعی وایرال شد

دانلود کامل چیدمانه عبدالله روا قسمت 7 هفتم چیدمانه حدیث میرامینی +‌فیلم

چیدمانه عبدالله روا و حدیث میرامینی

حدیث میرامینی بازیگر معروف سینما به همراه عبدالله روا مجری تلویزیون مهمان مسابقه چیدانه شده است دانلود کامل برنامه چیدمانه با حضور عبدالله روا و حدیث میرامینی را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید و لذت ببرید:

این بار لیلا اوتادی به عنوان مجری حضور ندارد و مریم مومن جایگزین او در برنامه چیدمانه حاضر شده و مجتبی شفیعی نیز با تیپ و لباس عربی و آهنگ های عربی دل همه رو برده و به چیدمانه می آیند در لینک زیر قسمت ۷ چیدمانه را دانلود کنید:

مسابقه چیدمانه به کارگردانی ایرج طایفه و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در سال ۱۴۰۲ تهیه و تولید شده است. در مسابقه «چیدمانه» مهمانان پس از انجام چالش‌های طراحی شده، امتیاز کسب می‌کنند، با امتیازهایشان لوازم منزل خرید می‌کنند و در آخر چیدمانی که انجام می‌دهند، مورد قضاوت و نظرسنجی گروه داوری قرار می‌گیرد…

عوامل

سایر عوامل تولید و ساخت: مجریان: لیلا اوتادی، مجتبی شفیعی، تهیه‌کننده: سید جواد هاشمی، طراح و مجری طرح و سرمایه گذار: ابوالفضل حسینی، کارگردان و مدیر تولید و سازنده دکور: ایرج طائفه، جانشین تهیه‌کننده: عباس دلدار.

چیدمانه به کارگردانی ایرج طایفه و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در سال ۱۴۰۲ تهیه و تولید شده است. چیدمانه سریالی ریلیتی شو با اجرای لیلا اوتادی بازیگر توانمند کشورمان و با حضور چهره های محبوب است. اوتادی که فارغ‌التحصیل کارشناسی طراحی داخلی است، در این مسابقه در مقام مجری بازیگران مطرح و چهره‌های شناخته شده را در رقابتی جذاب مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا ذوق و سلیقه آن‌ها را در چیدمان منزل در معرض قضاوت داوران برنامه و مردم قرار دهد. این برنامه جذاب می کوشد ضمن ساخت مجموعه‌ای جذاب و مخاطب پسند، هم در مسیر ارتقاء سلیقه مخاطب در طراحی منزل و فضاهای شخصی حرکت کند و هم گامی کوچک در جهت رونق اقتصادی کشور در شرایط دشوار کنونی بردارد.

نظرات