بیوگرافی و زندگینامه زهره مجابی بازیگر و همسرش + آثار

0

بیوگرافی و زندگینامه زهره مجابی و همسرش + آثار

بیوگرافی زهره مجابی

زهره مجابی : زاده ۲۵ بهمن ۱۳۳۸ قزوین، بازیگر و نمایش‌نامه‌نویس ایرانی است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی زهره مجابی بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

زهره مجابی

او در رشته بازیگری کارگردانی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرده‌است؛ و لیسانس ادبیات دراماتیک از دانشکده هنرهای دراماتیک (سینما تئاتر دانشگاه هنر) را دارد.

سوابق هنری

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و به فعالیت در تئاترهای عروسکی مرکز تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت و همزمان به کار گریم در مرکز هنرهای نمایشی مشغول شد. از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را در بخش نمایش رادیویی آغاز کرد و به فعالیت مستمر در این رشته پرداخت. فعالیت سینمایی وی از کار در فیلم سینمایی (عروسکی) کارآگاه ۲ شروع شد و پس از آن برای بار اول در سینما با فیلم ایلیا نقاش جوان حضور یافت و با چندین اثر سینمایی به تداوم کار در این حوزه پرداخت. او در زمینه کارهای تله تئاتر و تئاتر صحنه آثار زیادی را اجرا کرده و در عرصه کارهای تلویزیون نیز فعالیت های مختلفی را در کارنامه هنری خود دارد از جمله کوچه اقاقیا و سریال دست بالا دست که باعث شد به شهرت برسند. لازم به ذکر است وی علاوه بر فعالیت در زمینه هنرهای دراماتیک، به کسب تجربه در عرصه موسیقی نیز اشتغال داشته است. نا گفته نماند ایشان نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر زن نقش مکمل دومین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بودنند.

زهره مجابی کیست

همسر زهره مجابی کیست

ایشان همسر رضا فیض نوروزی است.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

فیلم ها

  • فراری
  • مرد عوضی
  • ایلیا نقاش جوان
  • عشق فیلم
  • مجنون لیلی
  • ۳ درجه تب
  • و…

دیگر عکس های زهره مجابی

آثار زهره مجابی

بیوگرافی زهره مجابی

زهره مجابی در سریال دست بالا دست

آثار زهره مجابی

همسر زهره مجابی

اینستاگرام زهره مجابی

عکس های جدید زهره مجابی

زندگینامه زهره مجابی

همراه ما باشید

 

نظرات